Miten menee??

tsaidu

Ajattelin kysellä Teiltä adhd-lasten vanhemmilta että miten Teillä tänään menee?Onko elämä edes suht koht mukavalla mallilla?Entä koulu?Taitaa loma olla paikallaan!!Kertokaa kuulumisianne!!!!!:o)
Voimia arkeenne!!!

4

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cheetah.grrr

      Kyllähän se elämä alkaa olla ihan mukavalla mallilla. Ylä- ja alamäkeä riittää.. Mutta tähän tottuu. Mutta entistä tärkeäksi olen kokenut sen, että omasta jaksamisesta täytyy huolehtia. Sen läksyn kun olen äitinä oppinut, niin tämä sujuu. Meidän adhd-poikahan ei ole vielä koulussa, mutta kyllä loma tulee tarpeeseen, niin ehdin antaa hänellä enemmän aikaani. Ja tää meidän asperger-poika on TODELLA loman tarpeessa. Mitä itsellesi kuuluu?

      • tsaidu

        Kiitos hyvää kuuluu...välillä niinkin.;o) Koulusta tuli mahtava todistus,joten koulusta ei tällä erää valittamista.Muutenkin tuntuu tällä hetkellä olevan menossa se kauan kaivattu seesteinen vaihe.ONNEKSI!!!Tosiaan,olen itsekin huomannut tuon oman jaksamisen todella tärkeenä.Meillä adhd-poika perheen esikoinen (11v.) ja herralla on 4 pikkusiskoa.Nuorin vasta 4kk,joten säpinää riittää.Ja sitä "omaa aikaa" ei tunnu oikeen löytyvän,mut pikkuhiljaa tääki elämäntilanne helpottaa.Kärsivällisyys on kasvanu mielettömästi meitin herran kanssa...joten pienistä en hätkähdä enää nykyään.:o) Voimia teille "kanssataistelijat" ja rauhallista joulua kaikille!!


    • PimpulaN

      Moikka
      Elämä on varsinaista aaltoliikettä
      11-vuotiaan addi pojan kanssa.
      Välillä hän on enkeli ja välillä
      tosi hankala ,ärtynyt, isoegoinen poika
      jolla on valikoiva kuuloaisti
      Vaatii jokapäiväystä ohjausta
      näin meillä -
      Oma vapaa on erittäin tärkeä!

    • kohtalaisen

      hyvin ja päivä kerrallaan. Meillä 7-vuotias useista neurologisista häiriöistä kärsivä ihanan vilkas ja rakastettavan keskittymiskyvytön (tämä ei ole opettajien näkemys asiasta) poikalapsi. Välillä uhmaa välillä ei, tällä erää kiinnostaa taikominen ja raha, mutta koulunkäynti... no, vain matematiikka jaksaa kiinnostaa. Onneksi juniorimme pääsi sairaalakouluun, luokalla on viisi oppilasta ja kolme aikuista. Mahtavaa!

      Meidän perheessämme taistellaan muutenkin, sillä olemme koko porukka astamaatikkoja ja lisäksi minä (äiti) sain kolme vuotta sitten erittäin vakavan diagnoosin. Sairastan kroonista myelooista leukemiaa. Siitäkin huolimatta tunnen joskus olevani terveempi kuin monet niin sanotut terveet ihmiset. Elämäähän tämä vain on, kaikkine maallisine murheineen, ei tehdä niistä isompia ongelmia kuin ne oikeasti ovat.

      Entäpä omat kuulumiset, miten menee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe