METROPOL

Risut ja Ruusut

Nyt mahdoliisus antaa!

11

2375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matka

Kiitos hyvästä palvelusta ja toivottavasta ensi kesä tua paljon turistei.RISUT...KRILLI ILLAT TAKAISIN

• Kaneli77

Kova ikävä jäi marmarikseen,ensi syksynä palaan aivan takuu varmasti. Palvelu pelasi ja hotellilla oli ihanan lämmin tunnelma koko ajan.Pekoa täytyy mennä matkamessuille morjestamaan

• suomalaineeen

Hyvä kaveri eilen. Tänään ei muistanut ketään ja uudet samat sisääntuliastarinat !

nim. viime vuonna !
        ei mitään pahaa, mut hauskat naurut sai kun tosiaan samat tarinat matkamessuista suomessa seuraavana päivänä uudestaan, kun ei muistanut eilistä kohtaamista

• Työtä
        suomalaineeen kirjoitti:

Hyvä kaveri eilen. Tänään ei muistanut ketään ja uudet samat sisääntuliastarinat !

nim. viime vuonna !
        ei mitään pahaa, mut hauskat naurut sai kun tosiaan samat tarinat matkamessuista suomessa seuraavana päivänä uudestaan, kun ei muistanut eilistä kohtaamista

Baarin/hotellin/matkamessujen mainostaminen on työtä.
        Luuletko,että siellä muistetaan jokainen ihminen joka käy ottamassa päiväkaljan/kahvin???
        Varsinkaan jos ihmisessa ei ole mitään josta hän jäisi mieleen?
        Mainostamalla saa,ehkä,jonkun ihmisen tulemaan seuraavana kesänä heidän paikkaansa.
        Marmariksessa kilpailu on todella kovaa ja tyhjistä huoneista ei saa rahaa.
        Nauratko täällä Suomessakin ihmiselle,jotka myyvät omaa tuotettaan,en usko.
        Vaihteeks ajattelematon,lapsellinen mielipide.
        Ei naurata mua ainakaan,kun ihmiset tekee töytään.
        Täytyy hattua nostaa,että jaksavat kuunnella meitä ja muita ihmisiä,hymyillä ja olla ystävällisiä.

• outoa
        suomalaineeen kirjoitti:

nim. viime vuonna !

kuka ei kestä totuutta metropolin bekosta. kundi on kaikkien ystävä. Ja mikä asiassa oleellisinta varsinkin gimmojen. kundi on tosi raivostuttava.

• metropol
        outoa kirjoitti:

kuka ei kestä totuutta metropolin bekosta. kundi on kaikkien ystävä. Ja mikä asiassa oleellisinta varsinkin gimmojen. kundi on tosi raivostuttava.

olisi sopivampi nimi hotlalle.TÄYSIHOITOLA NAISILLE.KIELTO MIEHILLE. OLISI POJATKIN TYYTYVÄISIÄ myös peko.

• on muitakin
        metropol kirjoitti:

olisi sopivampi nimi hotlalle.TÄYSIHOITOLA NAISILLE.KIELTO MIEHILLE. OLISI POJATKIN TYYTYVÄISIÄ myös peko.

vaihto-ehtoja.
        Joka ei tykkää tuosta paikasta,voi mennä muualle.
        Muuhun hotelliin tai vaikka ihan toiseen maahan.
        Hyvä juttu,että ihmisillä on valinnanvapaus,eikö totta???
        Minä tykkään Marmariksessa ja menen sinne lomailemaan tosin en aurinkomatkojen suomi-hotelleihin.
        Menen sellaseen mikä minua miellyttää,ne jotka tykkäävät Bekon ja Nessun paikoista menevät niihin.
        Yksinkertaista,vai mitä?
        Vaikka en ole k.o.paikkojen ylin ystävä,enpä hauku omistajia/vuokra-isäntiä.
        Jokainen tekee valintansa.

• ...
        on muitakin kirjoitti:

vaihto-ehtoja.
        Joka ei tykkää tuosta paikasta,voi mennä muualle.
        Muuhun hotelliin tai vaikka ihan toiseen maahan.
        Hyvä juttu,että ihmisillä on valinnanvapaus,eikö totta???
        Minä tykkään Marmariksessa ja menen sinne lomailemaan tosin en aurinkomatkojen suomi-hotelleihin.
        Menen sellaseen mikä minua miellyttää,ne jotka tykkäävät Bekon ja Nessun paikoista menevät niihin.
        Yksinkertaista,vai mitä?
        Vaikka en ole k.o.paikkojen ylin ystävä,enpä hauku omistajia/vuokra-isäntiä.
        Jokainen tekee valintansa.

Juuri noin, onneksi on vaihtoehtoja.
        Itse en menisi asumaan kumpaankaan hotelliin, en Anatoliaan enkä Metropoliin. Mutta tykkään käydä istumassa iltaa näissä paikoissa ja päivällä markkinoille mennessä oluella tai Pekon paikassa rullakebabilla. Viimeksi oli ihanaa kävellä oman hotellin rauhalliseen syliin illalla kun ensin oli viettänyt iltaa Pekon-baarissa.
        Jopa matkamessuilla kävin moikkaamassa Pekoa, joka muuten viel tunsi vaikken hänen hotellinsa asukki ollutkaan ;)

• ???
        ... kirjoitti:

Juuri noin, onneksi on vaihtoehtoja.
        Itse en menisi asumaan kumpaankaan hotelliin, en Anatoliaan enkä Metropoliin. Mutta tykkään käydä istumassa iltaa näissä paikoissa ja päivällä markkinoille mennessä oluella tai Pekon paikassa rullakebabilla. Viimeksi oli ihanaa kävellä oman hotellin rauhalliseen syliin illalla kun ensin oli viettänyt iltaa Pekon-baarissa.
        Jopa matkamessuilla kävin moikkaamassa Pekoa, joka muuten viel tunsi vaikken hänen hotellinsa asukki ollutkaan ;)

hotellipojat tarjoilee siellä muutakin kun ruokaa ja juomaa! Mut eihän siin mitään pahaa ole jos on sen perässä sinne mennyt

• muuallakin
        ??? kirjoitti:

hotellipojat tarjoilee siellä muutakin kun ruokaa ja juomaa! Mut eihän siin mitään pahaa ole jos on sen perässä sinne mennyt

niin eli samanlaista tarjoamista se on muissakin turkin ja muidenkin lomakohteiden hotelleissa/baareissa. ja vapaaehtoisethan ne sinne kellariin menee (?), vaikka kylläpä sinne omaan huoneeseen on tunkeuduttukin, tosin vastapäisessä hotellissa. mutta no stress take it easy, elämää se vaan on. miksi matkata jos tarvii kaikesta valittaa???

• Hutsut sai
        muuallakin kirjoitti:

niin eli samanlaista tarjoamista se on muissakin turkin ja muidenkin lomakohteiden hotelleissa/baareissa. ja vapaaehtoisethan ne sinne kellariin menee (?), vaikka kylläpä sinne omaan huoneeseen on tunkeuduttukin, tosin vastapäisessä hotellissa. mutta no stress take it easy, elämää se vaan on. miksi matkata jos tarvii kaikesta valittaa???

munaa samalla taválla jo vuonna 2007.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7565
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2471
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40