onko joku tilannut

kanacca

puvun esim kanaccan sivulta tai vastavaalta?.Puvut näyttä hienoilta ja hinnat on tosi halvat.Voiko se olla totta?miten se sitten käytännössä toimi?

4

1429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.naimisiin.info

      itse aion tilata kanaccalta puvun.nyt vuoden alussa pitäisi sinne mittoja lähetelä... naimisiin.infon keskustelufoorumilla kohdassa pukeutuminen on aiheesta PALJON keskustelua ja vinkkejä. ja hyvin on ainakin niiden juttujen perusteelle kanacca toiminut. ja niin kun sanoitkin, hinnat ovat TODELLA edullisia.

      itse olen asiaa tutkiskellut ja tullut siihen tulokseen että tilaaminen sieltä toimii ja on turvallista...

      • vielä...

        ja homma toimii niin, että valitset puvun, otat sähköpostitse yhteyttä kanaccaan ja ilmoitat mittasi(mittausohjeet sivuilla) ja värin (koodit sivuilla). maksat esim visalla tai paypallilla (?!) ja puku kolahtaa postin 1-2kk. kanacca on aktiivisesti myös yhteydessä sinuun.

        pukuja sivuilla on niin paljon että valinnan vaikeus saattaa tosin iskeä...


      • eBay shoppaaja
        vielä... kirjoitti:

        ja homma toimii niin, että valitset puvun, otat sähköpostitse yhteyttä kanaccaan ja ilmoitat mittasi(mittausohjeet sivuilla) ja värin (koodit sivuilla). maksat esim visalla tai paypallilla (?!) ja puku kolahtaa postin 1-2kk. kanacca on aktiivisesti myös yhteydessä sinuun.

        pukuja sivuilla on niin paljon että valinnan vaikeus saattaa tosin iskeä...

        Kanaccalta olen tilannut käsineet ja maksoin PayPal:llä, kaikki meni hienosti.

        PayPal on tosiaan sellainen sydeemi, joka ikäänkuin välittää luottokorttimakusi jolloin vastaanottajalle ei siirry luottokorttisi numero lainkaan.

        EBay:ssä jos ostelet, niin tuo PayPal on aivan ehdoton. Monet eivät edes kauppoja tee, ellei ostaja senavulla maksa.


      • ppppppp
        eBay shoppaaja kirjoitti:

        Kanaccalta olen tilannut käsineet ja maksoin PayPal:llä, kaikki meni hienosti.

        PayPal on tosiaan sellainen sydeemi, joka ikäänkuin välittää luottokorttimakusi jolloin vastaanottajalle ei siirry luottokorttisi numero lainkaan.

        EBay:ssä jos ostelet, niin tuo PayPal on aivan ehdoton. Monet eivät edes kauppoja tee, ellei ostaja senavulla maksa.

        hei mihinkähän sitten sitä sähköpostia laittais, kun sen puvun haluaisin tilata


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe