Iltalehdessä oli n. viikko sitten aukeamallinen kadonneita henkilöitä, joukossa mm. Atso Luoma ja Raisa Räisänen. Mietityttää myös näiden vähemmän julkisuudessa olleiden henkilöiden kohtalo, esim. Jussi Neuvonen, myös turkulainen opiskelija, sekä nuori mies, joka katosi lokakuussa Inarissa...
Toivottavasti myös näiden kauemminkin kadoksissa olleiden ja vähemmän julkisuutta saaneiden ihmisten kohtalo vielä selviää!
Iltiksessä
2
3658
Vastaukset
- Ebba85
Jussista kerrottiin aikoinaan poliisitv.ssä joten ei ole kokonaan jäänyt julkisuudesta pimentoon. Kuitenkin katoamisesta on jo pitkä aika eikä loputtomiin voida telkkarissa esittää...Valitettavast!Atso taas sai julkisuutta siksi että ensimmäistä kertaa mainoskatkolla näytettiin katoamisilmoitus koska se maksaa...
On kauheaa kun nuoria katoaa, itse olen turusta ja opiskelija, jotyen katoamiset koskettavat. Lukioaikana menetin yhden kaverin samalla lailla. Hänet kyllä löydettiin n. 6 kk myöhemmin aurajoesta.kun ihmisiä ylipäätään katoaa. Olipa ne nuoria tai vanhoja.
Omaisille on kauheinta epätietoisuus. Kun ei ole varmaa tietoa mitä on tapahtunut. Onko elossa vai kuollut. Jos on kuollut niin ei ole edes hautaa jonne viedä kukkia.
Jos kyseessä on nuori niin vanhemmat odottavat koko ikänsä lastaan kotiin. Odotus ei pääty koskaan.
Toivotaan että Atso löytyy ja vanhempien piina päättyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798