Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

1. Harvinainen kasvain

Paksusuolesta leikattiin iso kasvain. Patologin lausunto oli että se on erittäin harvinainen sidekudoskasvain. Onko kene
    Terveys
    0
    184
  2. Vappu tulossa

Vietätkö Vappua ja miksi? Onko Vappu mielestäsi työläisten, ylioppilaiden vaiko vain kevään juhla? Itselleni Vappu on a
    50 plus
    212
    6837
  3. ONNEA JOENSUU!!!

Hyvä Joensuun kuoro! Ansaittu voitto tuli! Seurasin joka kisan ja muutaman kerran äänestin. Juuret on Pohjois-Karjalass
    50 plus
    6
    155
  4. Kukkaron herraksi

Oletteko katsoneet kyseistä ohjelmaa sunnuntai-iltaisin ykköseltä? Mitä ajatuksia herättää? Itse olen pahoillani ja kum
    50 plus
    3
    171
  5. Hyvää alkavaa vuotta!

"Lumihuntu harson heittää. vanhan vuoden alleen peittää. On aika ystäviä kiittää, aihettahan paljon riittää. Entistä
    50 plus
    10
    140
  6. Onko kukaan lukenut

Virpi Hämeen-Anttilan kirjaa SOKKOPELI? Sain sen joululahjaksi ja se nielaisi minut! En ole aiemmin lukenut Hämeen-Antti
    Jännitys ja dekkarit
    2
    379
  7. Piirakoista...

Uusin pieni lapsenlapsi tuli laitokselta kotiin tiistaina. Kävimme eilen rotinoilla. Olen kysellyt rotinoista ennenkkin
    60 plus
    36
    966
  8. Leivonta kysymys teille

Onko kukaan leiponut pullaa gluteenittomista jauhoista? Mikä ero siinä on tavalliseen jauhoon verrattuna? Onko helppo sa
    50 plus
    4
    169
  9. Olen seurannut jonkinverran ja...ja...

Ei voi kuin ihmetellä sitä touhua siellä! Eniten surettaa se kun noin nuoret ihmiset on jo ihan pilalla. Mielessä vaan
    BB-talon asukkaat
    1
    110
  10. Kirja/elokuva, kumpi

Kumpi parempi? Kannattaako ensin lukea kirja ja sitten katsoa elokuva vai toisinpäin? Vai kannattaako lukea kirja ja jät
    Jännitys ja dekkarit
    0
    323
  11. Taas kestotilaus...

Tilasin lehden mukamas määräaikaistilauksena ja nyt se on TAAS muutettu kestotilaukseksi. No mutta sain minä sen sitten
    50 plus
    8
    201
  12. Seitsemän hattua...

Oletteko kuulleet sanontaa: jos Matin-päivänä sataa lunta, on vielä seitsemän hattua kannon päässä? ja tarkoittaa sitä e
    50 plus
    2
    741
  13. Onko tyäpaikka vaarassa?

Kauhulla tässä olen seurannut miten "lama" kehittyy. Ja miten se vaikuttaa minun työpaikkaani. Olen töissä kunta-alalla
    50 plus
    26
    796
  14. Suunnitteletko laser-leikkausta?

Mulla on ollut silmälasit melkein viiskyt vuotta, joka päivä aamusta iltaan. Taas silmälääkäriasemat kauppaa ihmisille n
    50 plus
    8
    589
  15. Työkaveri vihastuttaa

Työpaikkamme uusin työtoveri, nuorin meidän porukasta, saa kiukkuni kiehumaan! Tämä nuori rouva yrittää teettää töitään
    50 plus
    15
    1056
  16. AJANKOHTAINEN KAKKONEN EILEN

Kuka katsoi? JÄRKYTTÄVÄÄ!!! Mitä kaikkea pahaa ja sairasta tänne nettiin pesiytyykään!
    50 plus
    3
    547
  17. PIDÄTTEKÖ PÄIVÄKIRJAA?

Huomenta kaikki! En tiedä oletteko keskustelleet tästä aiheesta mutta kysyn nyt kuitenkin kuinka moni pitää päiväkirjaa?
    50 plus
    7
    365
  18. Onko aiheet loppu

Vai mistä johtuu kun ei oikein kunnon kirjoituksia ole tullut. Ei ainakaan minua kiinnostavia. Mutta eipä hätiä mitiä, j
    50 plus
    4
    292
  19. Ensirakkaus

Näin yhtenä yönä unta nuoruuteni ensiraakaudesta, pitkätukkaisesta Jukkiksesta joka asui mummolan naapurissa. Häneen rak
    50 plus
    11
    817
  20. Mikä on pahin paikka?

Vierailin eilen vanhainkodin ns. kroonikko-osastolla. Siellä oli ainoastaan erittäin huonokontoisia vanhuksia, osa jo me
    50 plus
    29
    1519