Tiedoksi

uusi-äijäkäs

Niille ketkä epäilivät minun pilailleen, tiedoksi, etten todellakaan leikkinyt.

Mysterietille ja Lemnalle Kiitos hengenpelastamisesta. On se sentään käsittämätöntä miten hyviä ystäviä ihmisellä voi olla. Myös muille Kiitos, keltä sain tukea.

Ei ollut oikea areena sellaiselle kirjoitukselle. Siitä esitän pahoitteluni.

Nyt olen sairaslomalla ja terapiakontakti on. Toivon, etten suututtanut ketään niin, etten voisi tänne enää kirjoitella.

35

2576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tok-Fia

kaikki täällä olevat olivat huolissaan.
      Olet toiminut ihan oikein kun olet hakenut apua.
      Tsemppiä sulle äijäkäs ja toivottavasti pysyt täällä palstalla kaikesta huolimatta:))

Hyvää Joulua!

• Puhurix

täällä on tapahtunu? mä yritin tutkailla, mut taitaa olla poistettu tapahtumat?

• katjaliini

Ei mielestäni ollut ollenkaan väärä paikka.
      Olen onnellinen että sait apua ja toivotankin sinulle kaikesta sydämestäni toipumista ja hyvää.
      Tuskin kukaan voi suuttua ja jos suuttuikin ei siitä kannata välittää se on heidän ongelmansa.
      Tervetuloa takaisin ja toipumisia......
      Laittaisin tähän paljon sydämen kuvioita jos osaisin,tekniikka ei ole paras lajini.

• (.)Y(.)

Lisään ne sydämet puolestasi.. :)
        ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
        Tuliko niitä tarpeeks?.. ;)

• katjaliini
        (.)Y(.) kirjoitti:

Lisään ne sydämet puolestasi.. :)
        Tuliko niitä tarpeeks?.. ;)

aivan mahtavan paljon,juuri tuon verran niitä haluankin antaa.

• blackwomans

Nyt eletään uutta päivää.

Mitä sitä vanhoja enää penkomaan.

Totta kai sinä voit tänne kirjoitella,ihan samalla tavalla kun me muutkin.

Toipumisia sinulle:))

• Poistoa eilen vaatinut

"Pyytää Anteeksi"
      Olin tosiaan varma,että et ollut tosissasi!
      Siitä olemme näköjään yhtä mieltä,että tämä palsta ehkä ei oo se oikea paikka eiliselle viestillesi.
      Minä olen lukenut ja osallistunut erillaisiin keskusteluihin vuosikausia.
      Tuon kaltaiset viestit mitä laitoit,olivat jossain vaiheessa ihan yleisiä.Kuitenkin yks jos toinenkin osoittautui provoksi.
      Pyydä ystäväsi Chattiin silloin kun sinusta tuntuu.
      Omalta chattiajalta muistuu mieleeni keskustelu 15v tytön kanssa,hänen uhkailtuaan itsemurhalla.
      Sain myöhemmin kiitosta keskustelusta sähköpostiini.Ehkä pelastin hänessä jotakin.
      Ei muuta kuin:
      HYVÄÄ JOULUA JA ANTOISAA UUTTA VUOTTA !!!!

• piudinen

Tulen vielä tänne julkisestikin pyytämään anteeksi,koska vedin omat väärät johtopäätökseni liian nopeasti. Lemna ja Mysteriet ovat sellaisia Naisia jotka ansaitsisivat mitalin.

Nyt vain eteenpäin askel kerrallaan. Lähetän Sinulle lämpimän halauksen . Olet ihana Äijä .

• DoeJohn

Onhan tämä tavallaan jonkin sortin paikka pahanolon poistamiseen, mutta todella pahassa paikassa vain alan ammattilaiset osaavat kunnolla olla avuksi. Itse olen monelle kaverille henkinen olkapää ja itselläni on monta henkistä olkapäätä, minne purkaa henkistä tuskaa. Noin pahaa hetkeä ei mulla ole koskaan ollut vaikka tämä kulunut syksy olikin raskaampi allekirjoittaneelle kuin mikään aikaisemmin. Täällä en siitä aukaise suutani yhtään tämän enempää sitten ..

Kiva juttu Äijäkäs, ett oot vielä linjoilla!

• uusi-äijäkäs

Kaikille yhteisesti haluan esittää vilpittömät Kiitokseni ymmärryksestä. Minullakin on elämässäni ollut tapana olla monelle ihmiselle tukena. Moni pitää minua henkisesti vahvana. Elämä opettaa. Kaikki olemme inhimillisiä olentoja vahvuuksinemme ja puutteinemme.

Toivon voivani olla vastaisuudessa Kamuilleni tukena, missä voin. Nyt täytyy saada omat jalat taas kestämään arkipäivän huolet.

Puhaltakaamme yhteiseen hiileen, mutta niin ettei savut pöllähdä naapurin kasvoille!

• DoeJohn
        uusi-äijäkäs kirjoitti:

Kaikille yhteisesti haluan esittää vilpittömät Kiitokseni ymmärryksestä. Minullakin on elämässäni ollut tapana olla monelle ihmiselle tukena. Moni pitää minua henkisesti vahvana. Elämä opettaa. Kaikki olemme inhimillisiä olentoja vahvuuksinemme ja puutteinemme.

Toivon voivani olla vastaisuudessa Kamuilleni tukena, missä voin. Nyt täytyy saada omat jalat taas kestämään arkipäivän huolet.

Puhaltakaamme yhteiseen hiileen, mutta niin ettei savut pöllähdä naapurin kasvoille!

kertomaan näin julkisesti pahimmista henkisistä paineistani, joten kiitos niille henkisille olkapäille, joita minulla on ja muutenkin kiitos kaikkille 40 aktiivikirjoittelijoille. Teidän kanssanne on älyttömän kivaa viettää mukavaa aikaa ja tottakai purkaa myös vakavia asioita ..

*Otsa kopsahtaa latiiaan kumarruksen lopussa*

• Sinulle Äijäkäs
      Uskon vakaasti,että Sinullekin vielä päivä paistaa.Olet toiminut oikein ja hakeutunut terapiaan.

Tunteesi tietää kokonaisuudessaan ja täysin ainoastaan sellainen henkilö,joka on kokenut samanlaisen menetyksen,kuin Sinä.

Sinusta pidetään huolta,sinulla on ystäviä..todella hyviä ystäviä!Vaali ystäväsuhteitasi myös itse. :)

Tämä tänne kirjoittelu ei ole pelkkää virtuaalia,jokaisen tekstin takana on ihminen jolla on tunteet..se on hyvä meidän kaikkien muistaa kirjoituksia laatiessamme.

Lämminhenkistä Joulua toivotan ja Uuden vuoden toivon Sinulle tuovan mielenrauhaa ja vahvuutta.

terveisin
      Zamio-tonttu

• DoeJohn

nuista kaikista!

Mukavaa Joulua sinullekin Sefu! ;D

• (.)Y(.)
    • buteo

Oikein hyvä että ensimmäiset askeleet kohti tervehtymistä ja valoa otettu!
      Ei täällä kukaan suutuksissa ole.
      Halaukset ja joulurauhan toivotukset sulle!

• Mysteriet

Äläs kuule viäl kiitele, muista et sihe henkepelastamise kuuluu se korvapuustiki - mää e tiärä, kui kovi se mäjähtä, ko en oo ikin kellekkä antanu ja ko sun korvas ova nii korkeelki, mut parastani koita, vaik harjavarrel nii et tuntu ;D

Muute toi Zaimio-roikales kyl sanos kaike se, mitä määki täs yritä kerto...
      Kiitos hänel kauniist ja kannustavis sanoistans, niis piile vakava totus, sen Äijäkäs sääki varma tierä!

Enste meirä kuitenki pittä saara Sunt kunto, me jumpata Sun kroppas ja miäles simmosee tällinkii, et se ei o ikinäs ollukka - Sää juakse matol ja mää vahri!

Mul ei o ny muut, mut mää palaa asiaa...

• tuffe

Sanottavani olen sanonut hain ketjussa, enempää en kommentoi tätä asiaa.

Paranemisia..

• lemnaminor

Paras lahja minulle ja muille on se, että olet hengissä :). Mysteriet kirjoitti asiaa :). Hengessä mukana..

Samoilla linjoilla kuin Zamio keskusteluja jatketaan puhelimessa ja kasvotusten.. Keskitytään näin joulun aikaan iloisiin, rauhoittaviin asioihin.

• yksnaisenkainen

*Et ole sairas, jokaisella on oikeus päättää milloin maallinen matka riittää, omalla kohdallani voin sanoa ammattiapu on persoonatonta
      pilleri apua, mutta silloin kun aloin tyhjästä
      olin nuori.

Nyt kun maailmankatsomukseni on lisääntynyt on
      yksi asia varma::: itsemurhan ajatteleminen ei ole minkäänlainen mielensairaus: se on vain
      raakaa kohtaloa. Kukin valitsee tapansa, toivon
      että löydät ystävän, ammattiauttajat tekevät sinusta todella mielisairaan. Heille olet vain työ töiden lomassa.

Eli jos olet päättänyt jaksaa niinkuin minä nuorena onnittelen, mutta mikään ei muutu hetkessä, toivon että selviät ammattiauttajien
      ulottumattomiin omin voimin.

Rauhaa ja rakkautta, sefu kun poisti edellisen viestin oli pakko kirjoittaa uusiksi.

Uudelleen Syntynyt, toivon samaa Sinulle.

• IhmeSopa

Hyvä, että meistä oli apua. Hyvä, että olet hakenut apua, hienoa! Sinä selviät. :D

En ole vähään aikaan seuraillut palstaa, joten en edes kunnolla tiedä mistä kirjoitat. MUTTA mulle oli pirun tärkeää lukea muiden kirjoittamia kannustusviestejä. Itselle omat ongelmat on todella hävettävä ja salassapidettävä juttu, enkä usko niihin saavani tukea. Ehkä muut ymmärtävätkin? Tai ainakin jotkut?

• kikakakkonen

...helppoa ei tietenkään ole, mutta päivä kerrallaan.

• En nähnyt kirjoitustasi, mutta pääasiahan on että tilanne on nyt hallinnassa.

Lämmöllä ;)

• "Sohvi"

Nimimerkki jota joskus käytin, huhuilee täällä.
      Todista itse, että minulla ei ole osaa ei arpaa tarinaasi. En tunne sinua! Enkä muitakaan osallistujia. En välitäkkään tuntea. Toivottavasti jotain vanhoja (tosi vanhoja) keskusteluita ei sotketa tähän.

• MysNa

Sinulle!

Ensin pyydän omasta puolestani anteeksi sitä, etten ihan tiennyt
      oliko juttu provoa vai ei. En ehtinyt aloitusta lukea, vain siitä seuranneen.

Hattua nostan, kun sinussa on miestä tulla pyytämään anteeksi,
      ei moni sitä tekisi!

Toinen hatun nosto siitä, että kehtaat kertoa terapiasta, sitäkään
      ei moni mies tekisi.

Voit olla ylpeä itsestäsi.

Olen kertonut täällä, että olen seurannut läheltä ja ollut lopulta auttamassa
      ihmistä, jonka elämä on ollut todella vaikeaa. Ainoa tie eteen- ja ylöspäin oli hänellä terapia.
      Se ei ole helppo tie sekään ja tarvitset paljon voimia ja lujaa tahtoa. Voit kuitenkin olla kiitollinen
      näistä loistavista ystävistä joita sinulla on - kuten oletkin. Pidä heitä kuin kukkaa
      kämmenellä, yhdessä heidän kanssa selviät läpi tuulen ja tuiskun, kohti voittoa!

• mitään koko jutusta,mutta tämä on ehdoton vaatimus:Äijäkäs kirjoittaa täällä meidän ilonamme ja sinua ei päästetä minnekkää..:)

Toivotan sinulle, oikein Lämminhenkistä joulua ja hyvää mieltä Uudelle Vuodelle....:)

• jiwe

mitä sie nyt olet tehnyt?
      mistä olen jäänyt paitsi?

oli se mitä waan niin äijänä pysyt aina tjn :=)

• niisku-myy46

ja jaksamista sinulle!

Monet kannattelevat Sinua ajatusten voimalla. Usko ja luota siihen.

Hyvää Joulua ja parempaa uutta vuotta.

• retros

sinunkin ojanpientareelle:)))

• Pieni Duckzoni

Voin vain päätellä näistä viesteistä mitä on tapahtunut. Taisin olla muutenkin "peittoalueesta ulkona". Kun ehdit, viritä "kyynel" kaislikon taajuudelle.

Suuri Duckki hoitaa aikataulut. Mitä me niitä ropeloimaan, vaikka on sekin optio joskus mielessä käväissyt. Mitä tuota kieltämään. Parempi kun vain käväisee. Tsiikataan elon leffa loppuun asti, lopputekstitkin!

Pahoittelut katveessa olostani. Hyvä, että leidit olivat tarkkana. Mihin me äijät ilman heitä ....

Aulabaari part II sitten kun jaksat ja sopii?

D. "laajakaislapää" Duckzoni

• retros

leffa loppuun asti:)Siinä se:)

• lemnaminor

Voisitko soittaa Äijäkkäälle? Tiedän hänen arvostavan sinua :).

Parhaamme mukaan Mysterietin kanssa vuoroin potkimme Äijäkästä persuksille. Kommunikoimme keskenämme, jotta suunta olisi oikea ja Äijäkäskin on jo huomannut sen :D.

Profiilissa on sähköpostiosoitteeni, jos haluat kommunikoida.

• Duckzoni
        lemnaminor kirjoitti:

Voisitko soittaa Äijäkkäälle? Tiedän hänen arvostavan sinua :).

Parhaamme mukaan Mysterietin kanssa vuoroin potkimme Äijäkästä persuksille. Kommunikoimme keskenämme, jotta suunta olisi oikea ja Äijäkäskin on jo huomannut sen :D.

Profiilissa on sähköpostiosoitteeni, jos haluat kommunikoida.

Kvaaks, "LM" ;P Soitan aivan varmasti. Minäkin arvostan häntä. Viime aikoina on ollut kovasti menoa ja vääntöä. Nyt on kellossa taas tarpeeksi tunteja tuonne uudenvuoden alkupuolelle asti, näil näkymil.

ps. laitan sulle iiimailii het ku ehin.

D. "Learjet" Duckki

• puhuttelun ja lujan...mutta olen hempeällä tuulella tänäänkin että jääköön nyt..:))
      mies olet ihan isolla ämmällä...perhana taas mut käsitetään väärin...en tarkoita ämmää vaan ämmää..ei nyt en taas tajua itsekkään...siitä se nähdään elämä on hemmetin hienoa...vaikka joskus käsittämätöntä...eli kuten sanottiin jo...katellaan filmi loppuun...:)...onhan tää sentää väri kuvaa..:)))

• tomppa2006

...olet melkein kuin kollega minulle näissä kirjoitushommissa. Tietenkään et lopeta, et jätä minua yksin näiden kaikkien tyttöjen kanssa, se on liian suuri vastuu yhdelle ihmiselle. Paljon on vielä aloittamatta hyviä aloituksia, sinulla ehkä on jo mielessäsi jokin hyvä...anna äijäkäs sormien laulaa näppäimillä...

Äijäkkään kirjoituksia odottaen

tomppa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2607
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1880
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1341
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe