GS 2.0T

mies 40v+perhe

Mites GS 2.0T kulkee?
Olisiko siitä apua neljänkympin kriisin hoitoon, kun tilaa ja vähän reippaampaa kulkua pitäisi saada samaan pakettiin.
Kohtuullisesti kulkeva smurffibussi ei varmasti ole monenkaan mielestä mitenkään seksikäs, mutta jos vaikka edes yksi sadasta vähän vilkaisisi saisi siitä hoitoa kriisiin.
Väriksi tulisi musta, alle vähän isompaa vannetta,kromia putken päähän ja katolle taakse kaaret.

8

1967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääke

mihinkään kriisiin. Ei se käännä päitä yhtään sen enempää kuin mikään muukaan smurffibussi. Meillä takana 15kk ja 60tkm, monikäyttöinen ja perusperheautoa ripeämpi muttei mikään urheiluauto. Vaikka olin henkisesti varautunut vikoihin, niin mitään ei ole ollut. Sen sijaan nykyautoksi huono ajettavuus välillä hieman korpeaa. Toisaalta mikään tälläisista kaappiautoista ei ole "ajajan auto". Kokonaisuuteen olen kuitenkin tyytyväinen.

• 9kk takana

Jep samaa mieltä .Eipä tuo päitä käännä mutta aivan loistava perheautona ja tarvittaessa pääsee nopeastikin liikkeelle ja kuten myös ohituksissa riittää tehoa .

• Me II

Reilu vuosi tuolla on nyt ajeltu ja moottori on mitä mainioin. Sopii hyvin tuohon autoon. Kiihtyy siinä kuin joku sporttikin, vaikka ei mikään sportti olekaan. Kulutus pysyy siinä 9:n pinnassa sekalaisella ajolla.

• keijoquusamo

Jos keskikulutus -mittariin on luottamista, olen päässyt semmoiseen 7.9 litraan. Tosin käytän 98 pentsiiniä - joskus aikaisemmin siitä oli keskustelua ja totesin itsekin kulutuksen putoavan 95:een verrattuna. Ajoni on pääkaupunkiseudulla pyörimistä - aika paljon tosin kehäteitä.

• Me II
        keijoquusamo kirjoitti:

Jos keskikulutus -mittariin on luottamista, olen päässyt semmoiseen 7.9 litraan. Tosin käytän 98 pentsiiniä - joskus aikaisemmin siitä oli keskustelua ja totesin itsekin kulutuksen putoavan 95:een verrattuna. Ajoni on pääkaupunkiseudulla pyörimistä - aika paljon tosin kehäteitä.

Kuudensadan kilometrin reissulla oli kulutus 6,9 litraa sataselle. Käytän 98:a.

• ykskutosella
        Me II kirjoitti:

Kuudensadan kilometrin reissulla oli kulutus 6,9 litraa sataselle. Käytän 98:a.

vei 6.1 l/100km. Kun oikein yritti...:-)

• 6.0 l/100km
        ykskutosella kirjoitti:

vei 6.1 l/100km. Kun oikein yritti...:-)

Pohjoisesta etelään päin ajaessa pääsin tasan kuuteen litraan. Onnistu sen ihmeemmin pinnistelemättä ????
        Muun liikenteen rytmissä vältellen raivokkaita ohituksia.

• lisänä
        6.0 l/100km kirjoitti:

Pohjoisesta etelään päin ajaessa pääsin tasan kuuteen litraan. Onnistu sen ihmeemmin pinnistelemättä ????
        Muun liikenteen rytmissä vältellen raivokkaita ohituksia.

100kg verran korkeampi massa, ja ennen kaikkea paaaaaaaljon suurempi ilmanvastus. Tekee kulutukseen paljon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      129
      1165
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1064
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      939
    10. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      109
      904
    Aihe