Joulun aikaa,Joulun taikaa

Zamio

Hei

Täällä on muutaman päivän aikana käsitelty arkoja ja vaikeita asioita.Toivon että kyseisestä kirjoituksesta eikä myöskään aiheesta enää aloitettaisi uusia avauksia.

Rauhoitetaan yhdessä palsta Joululle,Lämmölle,Rakkaudelle ja Syntymälle.

Luodaan ympärillemme Joulun taikaa ja koitetaan karkoittaa kaikenlainen ahdistus edes hetkeksi :)

Zamio-Tonttu o

17

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Joulunajan taikaa myös Sinulle!
      o

    • lemnaminor

      Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta.

    • piudinen

      "Joulu oveen kolkuttaa,
      hymyy tuiskusäässä :
      Lapsikullat avatkaa !
      Olen aivan jäässä.
      Kukkurainen vakka tää
      harteita jo väsyttää.
      Lahjoja on mulla.
      saanko sisään tulla?
      Tule armas Joulu!! "

      (Topelius)

    • blackwomans

      Näin joulun alla ihmisen mieli herkistyy,kaikenlaisa ajatuksia tulee mieleen.

      Yksinäisille ihmisille tämä voi olla se viimenen oljenkorsi ennenkö tekee päätöksen mihin suuntaan elämässään kulkee.


      kaikki muut keinot,ammattiauttajat.ystävät,chatit ym on jo läpi käyty.


      Tämä kirjoittelu täällä voi todella pelastaa näin Joulun alla ihmishenkiä,jos asiallisesti aiheesta kirjoittaa.

      Tietysti päätös sefuna on sinun,sinä poistat ja määräät tahdin täällä,mutta muista näin joulun alla ihmisen mieli on vaikea,siihen kuluu paljon hyvää,mutta myös masennusta,yksinäisyyttä.

      Erilaisia nk mielen vaihteluita suuntaan tai toiseen,tekoja jotka onnistuvat tai eivät onnistu.

      Kuitenkin Toivon sinulta suvaitsevuutta myös ihmisille jotka vaikeasta asiasta kirjoittaa.

      Sillä nehän kuuluvat jokapäiväiseen elämään myös,ja jos me jollain tavalla pystymme auttamaan näitä ihmisiä,se on suuri voitto myös meille.

      Sillä eniten näitä surullisia ratkaisuja juuri tehdään ennen Joulua.

      Kuitenkin Hyvää Joulua sinulle sekä Onnellista Uutta vuotta 2007.

      Lämpimiä ajatuksia lähetellen;blackwomans

      • Mutta ei aloiteta vatvomaan nyt kyseisiä juttuja turhaan tässä ja nyt..siis ilman syytä.

        Positiivisia juttuja on masentuneenkin mukavampaa lukea..positiivisetkin kirjoitukset voivat olla syvällisiä ja koskettaa myös syvältä.

        Näitä palstoja lukevat kaikenlaiset ihmiset,poistoissakin käytän harkintaa hyvin paljon..mutta on yritettävä kulkea sitä kultaista keskitietä ja tasapainoiltava.Joku ahdistuu enemmän kuin taas joku toinen tietyntyylisistä kirjoituksista ja pyytää mahdollisesti kirjoituksen poistoa..näin se vaan menee.

        Mutta hyvin on mennyt tähän asti..eiköhän jatkossakin taaplata samalla lailla :)

        Zamio


    • kikakakkonen

      ...ja kiitos kuluneesta vuodesta. Jatketaan entistä ehommin taas ensi vuonna!

    • DoeJohn

      Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta kaikille!

      Naispuoleisille kamuille virtuaalihalausta ja miehille kädenpuristusta .. ;D

      • piudinen

        Oikein luja halitus takaisin Sinulle :D Ja hyvää Joulua tulevaa vuotta. (miksi me nyt jo toivotellaan,et kai vielä hiljenny Joulun viettoon :/ Täh häh... )


    • jiwe

      kuluneesta wuodesta :=)

      lupaan etten häiriköi ketään palstalla jouluna tjn

      T tonitsi

    • Häädetään ahdistukset nurkkaan, ja vietetään hauska joulu kukin tapojensa mukaan...:)

    • buteo

      Joulu,Lämpö,Rakkaus,Syntymä.
      Siinäpä ne.
      Oikein hyvää joulua sullekkin!

    • retros

      toivoopi Tonttu,"hetkittäin"Torvinen.

    • tuffe

      toivotan myös kaikille..

    • hai

      " pyyhkii tähden paidan hihalla "..noin nyt loistaa sefun tähti kirkkaammin...:)
      Rauhaisaa Joulun aikaa sinulla Zamion....

      • Hyvää Joulua!

      • Hyvää Joulua! kirjoitti:

        ja Onnellista uutta Vuotta 2007

        Tässä Siulle Virtuaalinen Lahja :D

        *halaus*


        http://www.millan.net/funp/cards/present.html


        tv. SiskoSeis!

        aivan makee lahja...kiitos..hairuttaus..
        Hyvää Joulua sinulle toivon koko haisydämellä...


      • sataaa....
        hai kirjoitti:

        aivan makee lahja...kiitos..hairuttaus..
        Hyvää Joulua sinulle toivon koko haisydämellä...

        Toivon meille kaikille myös

        Valkeata Joulua :D

        (*.*)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe