Suomessakin jotkut, jopa kuuluisuudet ovat olleet jonkun todellisen taitajan opissa. Löytyisikö tänä päivänä voimallista maagia/telepaattia jolle pääsisi oppipojaksi saamaan samat kyvyt? Yleiset kurssit joita kaupataan milloin milläkin nimikkeellä taitavat olla ajan ja rahan haaskausta.
Kenelle oppiin?
3
692
Vastaukset
- Saddu ;-)
...kurssit ym. koulutukset jotka perivät rahaa jossain vaiheessa lienevät n.s. höynäytyskursseja,kö ?!?
Se ymmärryksen taso,nääs !?!
Kuuluisuus itsessään ei tee mistään muuta kuin yleisesti tiedettyä toimintaa...vertaa esim. BB !?!
lol
;-) - Retta
on se mahdollista, kunhan itse löydät opettajasi.
he eivät mainosta, eivätkä hanki oppilaita ansaitsemismielessä, se on heiltä kiellettyä.
yleensä kuulemnma parantajat ja healerit ovat myös opettajia.
etsi itseäsi lähinnä oleva mahdollinen henkilö vaikka www.astro.fi/autajalista ja alat rohkeasti ottaan yhteyttä.
niin minä löysin omani ja pääsin oppilaaksi.
rettamaria - sederma
hei!
minä pääsin oppiin eräälle parantajalle, kun rohkeasti soitin hänelle ja tilasin ajan ja sitten kysyin, pääsenkö hänen oppilaakseen.
Tämä mies sanoi, ettei semmoisesta saa kieltäytyä, mutta ehtoja saa asettaa ja niin hän sitten otti minut oppilaakseen.
ehdoiksi hän asetti muutamien kirjojen lukemisen ja ymmärtämisen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501557
- 611495
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101088- 60891
- 49864
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86610Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556