SÄVELRADIO VAIKENI ! !!!

NYYH...!!

Vuosikausia kyseinen asema on kulkenut mukanani, vaikeuksissa, onnenpäivissä, lohduttajana, ilonani, tietolähteenäni, mutta ei enää ja siksi olenkin surullinen ja itken ikävääni!!!

Kiitos Sävelradio!

30

1842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei voi mitään..

Mutta muistoja meiltä EI KUKAAN VIE JUMANKAUTA!

• ainakin yrittävät

Me suuret ikäluokat olemme haitaksi varmaankin joillekkin tahoille ja vaiennetaan kaikin keinoin.

• lyödyille
        ainakin yrittävät kirjoitti:

Me suuret ikäluokat olemme haitaksi varmaankin joillekkin tahoille ja vaiennetaan kaikin keinoin.

"Aatos Erkko kudo itsellesi verkko"
        Susanna Huovinen sun pääsi on muovinen"
        Mädänneisyyttä ja menneisyyttä olette ja se ei unohdu¨ikinä. EI!

• _hohhoijaa_

Äläs sentään sorru alatyyliin eli kiroiluun!

Rehellisesti sanoen, on se hyvä että tämmöisistä huonoista kanavista päästään eroon, kuten Sävelradio ja City. Vielä kun päästäisiin eroon kokonaan Kissin, NRJ:n, Suomipopin ja Ylexin kanavista, niin aalloilla olisi raikkaampi ilmapiiri.

• Borkkas
        _hohhoijaa_ kirjoitti:

Äläs sentään sorru alatyyliin eli kiroiluun!

Rehellisesti sanoen, on se hyvä että tämmöisistä huonoista kanavista päästään eroon, kuten Sävelradio ja City. Vielä kun päästäisiin eroon kokonaan Kissin, NRJ:n, Suomipopin ja Ylexin kanavista, niin aalloilla olisi raikkaampi ilmapiiri.

Sävelradio sai vaan pään möhköksi. Jos sieltä sattui kuulemaan yhden nuotin aamulla ennenkuin silmät aukenivat niin se pirun sävel pyöri siellä päässä koko päivän eikä muuta tullut tehtyä.

Niin oli se päivä pilalla. Hyvä että vihdoin lopetettiin.
        Täytyy osata soveltua ja antaa tilaa uusille aatteille. Ei nostalgialla voi elää.

Banned to "Living in the past"

Terv/ Borkkas! Vanha on ukko, mutta uudet on tuulet.

• puolestasi
        ainakin yrittävät kirjoitti:

Lässyä tää keski-ikä höpinä. Hae vanha mankka vintiltä. I

• Reija

Haikea olo on täälläkin. Mitähän sitä nyt kuuntelee? Luultavasti radiota en ollenkaan. Ostin mb3 soittimen ja kuuntelen sitä.
      Itku tuli silmään. Hautajaiskahvitkin tuli juotua. Ottaa päähän tosi rankasti.
      Tän ikäsille kun ei ole mitään kanavaa mistä tulisi samanlaista musaa kun Sävelradiosta. Olen vuosimallia 1957.
      Mut kait tää elämä jatkuu jotenkin.

• ollut

Jos Sävelradiolla ei olisi ollut näin paljon ystäviä,tuskin olisi kanavan lopettamisesta noussut tällaista porua. Jos esim. Iskelmä olisi päätetty lopettaa, se olisi mennyt ilman mutinoita hautaan.
      Oli kanavan omistuspohja mikä tahansa, se oli meille keski-ikäisille ihana vaihtoehto Radio Suomen lisäksi. Ihan sama vaikka tilalle olisi perustettu 1000 uutta rokkikanavaa, mitä ne olisivat antaneet meille.
      Kauniit kiitokset Sävelradion miellyttäville toimittajille vuosien uurastuksesta.

• kun kuuntelin

Viimeiset minuutit...itkettää vieläkin ja radio saa munkin mielestä vaieta. Tuskin näistä hömppä kanavilta jaksaa mitään kuunella. Surettaa on kuin hyvä ystävä olisi ennenaikojaan kuopattu!

• teille maksetaan
        kun kuuntelin kirjoitti:

Viimeiset minuutit...itkettää vieläkin ja radio saa munkin mielestä vaieta. Tuskin näistä hömppä kanavilta jaksaa mitään kuunella. Surettaa on kuin hyvä ystävä olisi ennenaikojaan kuopattu!

tuollaisista "minua itkettää" ja "lopetan radionkuuntelun" viesteistä? Aika läpiKUULTAVAA, koska radiopalstalla ollaan. ;)

• näistä vuosista!
        kun kuuntelin kirjoitti:

Kiitos paljon se kokonaisuus toimi ainakin minulla.
        Sairastuin vakavasti vuosi sitten ja miten teidän jutustelu, ja musiikki paransivat minut ainakin henkisesti, muusta ei kukaan voi tietää tämän jälkeen. Nyt on surullinen ja orpo olo.

• mieleen, että

minkä takia Sävelradion vajaat 500 000 kuuntelijaa ovat muka parempia tai arvokkaampia kuin Iskelmän vajaa miljoona kuuntelijaa

• hohoijaazzzzzzzzzzzzzzzzz...
        mieleen, että kirjoitti:

minkä takia Sävelradion vajaat 500 000 kuuntelijaa ovat muka parempia tai arvokkaampia kuin Iskelmän vajaa miljoona kuuntelijaa

Iskelmällä on vain 32.00 kuulijaa

• ystäviä?

Mitä ne miljoona kuuntelijaa sitten ovat? Hassua väittää noin. Surullista, että Sävelradio loppui, mutta luulenpa, että jos Iskelmä olisi lopetettu, niin olisi noussut melkoinen hulabaloo. Onhan se yli kaksi kertaa suositumpi kuin kuopattu Sävelradio.

• KRT...

• Maikl

Hei juntti, seurataan tätä palstaa, aiheesta on jo muutama kirjoitus. No tyypillistä Sävis-meininkiä, toistetaan toiston takia.

• tarkoituksella varman

Minä tunnen syvää surua Sävelradion lopettamisen vuoksi ja on kai minulla vielä siihen oikeus?

Vai, joko jokaiselle kohta puetaan samat vaatteet ja tuputetaan samat aatteet ?

• Reissu Reiska..
        tarkoituksella varman kirjoitti:

Minä tunnen syvää surua Sävelradion lopettamisen vuoksi ja on kai minulla vielä siihen oikeus?

Vai, joko jokaiselle kohta puetaan samat vaatteet ja tuputetaan samat aatteet ?

Olen ollu skönellä kaksvikkoo ja pistin radion päällä kun merelleä ei oikein kuulu hyvin kanavat ja MITÄ?
        Ei kuulu sävistä ei kuulu mitään?
        Soitan kaverille ja se sano, että on Glose koko pulju ku oli liian suosittu?
        Gamaan missä mennään

• sinunkin puolestasi,
        Reissu Reiska.. kirjoitti:

Olen ollu skönellä kaksvikkoo ja pistin radion päällä kun merelleä ei oikein kuulu hyvin kanavat ja MITÄ?
        Ei kuulu sävistä ei kuulu mitään?
        Soitan kaverille ja se sano, että on Glose koko pulju ku oli liian suosittu?
        Gamaan missä mennään

Mutta me elämme lähellä suurta ----- ja sen tähden ei saa ihmisillä olla hauskaa vaan määrätyt tahot sua aivopesee ja tekee sustakin sopivan järjestelmäänsä...
        Olen pahoillani sunkin puolesta ja arvaas onko täälläkin harmittanut?

• ?????????
        sinunkin puolestasi, kirjoitti:

Mutta me elämme lähellä suurta ----- ja sen tähden ei saa ihmisillä olla hauskaa vaan määrätyt tahot sua aivopesee ja tekee sustakin sopivan järjestelmäänsä...
        Olen pahoillani sunkin puolesta ja arvaas onko täälläkin harmittanut?

Ketä rassaa kanava, jossa on musaa meille suurille ikäluokille?

• radion
        ????????? kirjoitti:

Ketä rassaa kanava, jossa on musaa meille suurille ikäluokille?

lähetys on päättynyt päättynyt päättynyt päättynyt.........

• Nina.,,,.,
        radion kirjoitti:

lähetys on päättynyt päättynyt päättynyt päättynyt.........

"Muistot vaan jää"..vieläkin surullinen kuuntelija ja kiukkuinen päätöksestä., jonka Huovinen teki ja ei voinut peruuttaa mokomakin paskiainen!! Olen aina äänestänyt demeria, mutta en enää!!

• Peräänantamaton
        Nina.,,,., kirjoitti:

"Muistot vaan jää"..vieläkin surullinen kuuntelija ja kiukkuinen päätöksestä., jonka Huovinen teki ja ei voinut peruuttaa mokomakin paskiainen!! Olen aina äänestänyt demeria, mutta en enää!!

Vaikka Sävis hiljeni, me emme hiljene.
        Liikenne- ja viestintäministeriön idiootteja
        on syytä muistaa ensi vuonnakin. Ei lämmöllä vaan tulenkatkuisilla viesteillä. Sitä saa mitä tilaa, vai mitä SH, IK ja EN

• ikinä!
        Peräänantamaton kirjoitti:

Vaikka Sävis hiljeni, me emme hiljene.
        Liikenne- ja viestintäministeriön idiootteja
        on syytä muistaa ensi vuonnakin. Ei lämmöllä vaan tulenkatkuisilla viesteillä. Sitä saa mitä tilaa, vai mitä SH, IK ja EN

Miksi meiltä vietiin suosittu kanava?
        Nuorisokin kuunteli meillä ja sanoi, että kyllä on hienoa musiikkia.

• Kakkuli

Hyvä kun loppui. Surkeat tomittajat pilasivat koko kanavan.

• Barbeito

olisit vaihtanut kanavaa, jos oli niin surkeat toimittajat. Mikä ei kyllä pidä paikkaansa, päinvastoin.

Minäkin kokeilin tuossa aamusella autossa kuunnella Novaa, mutta pakko oli kesken kaiken sulkea koko toosa, kun sieltä tuli ihan käsittämätöntä paskaa.

Sävelradio sitä paitsi paransi kuin sika juoksuaan niiden neljän ja puolen vuoden aikana kun sitä kuuntelin. Alkuunsa musiikki oli enemmän humppameininkiä mutta muuttui pikku hiljaa popimmaksi ja rokimmaksi.

Kai se on alettava työmatkalla kuunnella omia levyjä.

• huoviska
        Barbeito kirjoitti:

olisit vaihtanut kanavaa, jos oli niin surkeat toimittajat. Mikä ei kyllä pidä paikkaansa, päinvastoin.

Minäkin kokeilin tuossa aamusella autossa kuunnella Novaa, mutta pakko oli kesken kaiken sulkea koko toosa, kun sieltä tuli ihan käsittämätöntä paskaa.

Sävelradio sitä paitsi paransi kuin sika juoksuaan niiden neljän ja puolen vuoden aikana kun sitä kuuntelin. Alkuunsa musiikki oli enemmän humppameininkiä mutta muuttui pikku hiljaa popimmaksi ja rokimmaksi.

Kai se on alettava työmatkalla kuunnella omia levyjä.

mää vaihdoinkin.

t susanna

• en voinut vielä?
        huoviska kirjoitti:

mää vaihdoinkin.

t susanna

Sitten etsin kanavia ja tuli Ruotsinkielistä,seuraavaksi tuli haussa Yleltä ainaskin kymmenen eri kanavaa, joissa puhuttiin paskaa ja pisteenä oli Venäjän kielinen kanava?
        Sitton laitoinkin koko paskan kiinni järkytyksestä.!

• tekeekin..
        en voinut vielä? kirjoitti:

Sitten etsin kanavia ja tuli Ruotsinkielistä,seuraavaksi tuli haussa Yleltä ainaskin kymmenen eri kanavaa, joissa puhuttiin paskaa ja pisteenä oli Venäjän kielinen kanava?
        Sitton laitoinkin koko paskan kiinni järkytyksestä.!

Susanna Huovinen pääsi on muovinen ja Aatos Erkko sinulla on verkko!
        Terveisin Yx monista jotka eivät enää jaksa ja radio on kiinni ja työteho kanssa.Raivoaa!!

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä kun lopetettiin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      98
      8190
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      675
      5063
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3314
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      28
      1756
    5. 57
      1490
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      109
      1458
    7. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1357
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      170
      1305
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      59
      1065
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      28
      933
    Aihe