Yleensä puhun 5-6 tuntia kuussa, nyt tärähti n. 10 tuntia enemmän puhetta, muka!!!
Tilasin puheluerittelyn, mutta mitä siitäkin on hyötyä kun ei numerot näy kokonaan.
Virheitähän ei operaattori myönnä. En minäkään tätä, koska en jumankekka ole voinut puhua yli tuplasti normaalia enemmän. Kai sen tajuisin!!!
Sapettaa!
Tuli järkyttävä puhelinlasku
4
1885
Vastaukset
- Välillä omaliittymä
Sivuja sillä siellä voi tapahtua ihan mitä vaan .
Minulla se sekoili päivittäin joten otin paperille aina kun siellä tapahtui sekoiluja.
Yhtenä päivänä oli yli 45 euroa ja sitten taas seuraavana päivänä oli 21 euroa ja loppulasku oli kuitenkin vain 17 euroa mikä piti sitten paikkansa mutta tätä ennen jouduin soittelemaan useamman kerran ja selvittelemään mikä mättää.- pettynyt kytkyyn!!.
kusettavat yleisesti välillä asiakkaita!!.
Taitaa olla tavallista,kun kilpailu on jo todella kova ja kun alkoi tuo kytky-juttukin.
Itse meinasin myöskin joutua operaattorin kusetettavaksi,kun sain puhelinlaskun,mutta taipuivat lopulta kun valitin!!.
- meikäläinen vain
siis VAIN 5-6 tuntia kuukaudessa, eihän tuo ole mitään! Mitä oikeen valitat, onnettomia pikku laskuja tuollaiset. Jotkut puhuvat saman määrän
kahdessa päivässä. - Nimetön
tietenkää oo puhunu.. eihän ketään oo ikinä puhunu yhtään mitään! ärsyttävää ruikutusta heti ku tulee vähä isompi lasku, ei ne puhelut tuulesta temmattuja oo, verkolta ne tulee joten joku ne on soittanu VARSINKI jos ne kaikki näkyy erittelyssä.... ja saa sieltä tilattua puheluerittelyn täydellisenäki jos normaali ei kelpaa.. kyl operaattori hyvittää jos on laskuttanu jostain "ylimääräsistä" puheluista mitä erittelyssä ei näy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400