Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ducati ST3

matkapyöränä?

Onko kokemuksia ST3 mallista normaali ajossa ja matkapyöränä? Pyörä on upean näköinen ja kuullostaa hienolta, mutta millainen on käytössä? Kestääkö ja tuleeko kalliiksi huollossa?

9

8256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ducatipetteri

      Moi, ostin syksyllä 2005 mallin ST3:sen ja ehdin ajaa sillä vasta 2-3000 kilometriä ennen talvea, joten kestävyydestä en tiedä mutta... Minulla on ollut useita pyöriä, mutta tässä on sopiva sekoitus mukavaa matkantekoa ja oikean moottoripyörän henkeä. (Ei mikään japanilainen, jossa moottori kuulostaa joko ompelukoneelta tai moottorisahalta.) Loistavan vääntävä kone mikä merkitsee loistavaa käytännön suorituskykyä. Ja matkaa ajaa helposti 600 kilometriä putkeen yhdellä tankkaus/kahvitauolla. Kate suojaa mukavasti, eikä meikäläisen pituinenkaan(188)kärsi pyörteilystä. Hieno pyörä!

      • ST3:sta

        Mutta et sitten ajanut tänä vuonna ollenkaan, kun ajoit vain syksyllä 2005?


      • kuitenkin
        ST3:sta kirjoitti:

        Mutta et sitten ajanut tänä vuonna ollenkaan, kun ajoit vain syksyllä 2005?

        ollut vuoden 2005 mallinen pyörä ostoslistalla vuoden 2006 syksyllä...


      • hämää
        kuitenkin kirjoitti:

        ollut vuoden 2005 mallinen pyörä ostoslistalla vuoden 2006 syksyllä...

        Snanjärjestyksestä johtuuva kielippivirhe hämää


      • Janba-70
        hämää kirjoitti:

        Snanjärjestyksestä johtuuva kielippivirhe hämää

        Mulla on itellä 05 ST4S ja olen myös ajanut ST3:lla. Huippuluokan matkapyöriä molemmat! ST4S:ssä on enemmän tehoa, mutta ST3:ssa on taasen enemmän vääntöä alakierroksilla. Jos nyt ostaisin, niin päätyisin uuteen ST3S-abs versioon.

        Ajoasento on meikäläiselle (176 cm) loistava ja kate suojaa erinomaisesti. Pisin päiväveto on mulla ollut 1200 km ja täytyy sanoa että ei tuntunut missään. Tietenkään V2-moottoria ei voi verrata tehoissa johonkin FJR:n rivi singeriin, mutta Ducatin kone antaa sitä oikeaa MP ajofiilistä olematta kuitenkeen sivistymätön pommikone.


    • HD- mies

      kyllä se on niin että ei niillä spagettipyörillä tee yhtään mitään.Osta aito Ameriikan ilmiö Harlay-Dawitson

      • ST 3

        On hyvä vain PS2 pelissä.


    • xs2jammu

      Uskon että matkapyöränä menee ihan OK, mutta miten kallista tuo ylläpito oikeasti noissa Ducateissa on? Hurjia huhuja että huollot on tosi kalliitta ja 20tkm välein tehdään aina 6-700 euron huoltoja. Miten esim. tässä ST3 ja ST4 malleissa tuo jakohihnan vaihto?

      • Janba-70

        Hihnat tulee vaihtaa 20 tkm välein ja huollolle tulee noin 300 € hintaa. 10 tkm huollon hinta on noin 150 €. Jos venttiileitä pitää säädättää, niin silloin hintaa tulee se 500-700 €. Normaalisti ST-malleissa säätö tulee ajankohtaiseksi joko 60 tai 80 tkm kohdalle, eli loppupeleissä väittäisin että Ducati tulee monessa tapauksessa halvemmaksi kuin japsi kikotin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe