Kissani repii muovipusseja, tai oikeastaan nyppii niihin reikiä pitämällä tassuaan pussin päällä ja sitten suullaan nyhtämällä. Varsinkin keskellä yötä hän herättää minut, vaikka teen aina ennen nukkumaan menoa kierroksen, ettei minnekään olisi jäänyt muovipusseja. Jostakin kumman paikasta se aina silti löytää yhden. Miksi?
Lisäksi kissani nuolee tulitikkurasioiden kohtaa, josta tikku raapaistaan palamaan. Joka kerta, kun se vaan rasioita löytää. Miksi?
Miksi kissani repii ..
3
371
Vastaukset
- Flutewulfie
Ennen n.3 vuotta kissani on aina hypännyt viereeni tai päälleni nukkumaan kun menen sänkyyn makaamaan. Mutta se on alkanut kaivata peiton alle O__o
Välillä kun hänen onnistuu tunkeutua sinne, niin menee kerälle ja siellä hurisee, mutta en uskalla antaa kisun nukkua sielä jos happi loppuu tai käännän kylkeä hänen päälleen.
Mitä tehdä?- leeviskä
se on ihan normaali että kissat jostain syystä haluaa olla muovipussien kimpussa ainoa ongelma on että jos alkaa syödä voi tukehtua..joten sinuna ottaisin ne pois näkyvistä..(kokemusta)
siihen toiseen asiaan niin anna kissasi tulla peiton alle vaan sinun viereen nukkumaan jos se haluaa --kyllä se sitten omia aikoja menee pois jos haluaa...(kokemusta) leeviskä kirjoitti:
se on ihan normaali että kissat jostain syystä haluaa olla muovipussien kimpussa ainoa ongelma on että jos alkaa syödä voi tukehtua..joten sinuna ottaisin ne pois näkyvistä..(kokemusta)
siihen toiseen asiaan niin anna kissasi tulla peiton alle vaan sinun viereen nukkumaan jos se haluaa --kyllä se sitten omia aikoja menee pois jos haluaa...(kokemusta)Siis jos kissasi tulee peiton alle niin sehän on ihan normaalia toimintaa kissalta.Mun mielestä osoittaa,että katti on kiintynyt sinuun!Tuosta muovipussi jutusta en osaa sanoa oikein mitään.Ehkäpä kissasi haluaa leikkiä niillä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845087Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j322771Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411311Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935