Kissani repii muovipusseja, tai oikeastaan nyppii niihin reikiä pitämällä tassuaan pussin päällä ja sitten suullaan nyhtämällä. Varsinkin keskellä yötä hän herättää minut, vaikka teen aina ennen nukkumaan menoa kierroksen, ettei minnekään olisi jäänyt muovipusseja. Jostakin kumman paikasta se aina silti löytää yhden. Miksi?
Lisäksi kissani nuolee tulitikkurasioiden kohtaa, josta tikku raapaistaan palamaan. Joka kerta, kun se vaan rasioita löytää. Miksi?
Miksi kissani repii ..
3
382
Vastaukset 3
- Flutewulfie
Ennen n.3 vuotta kissani on aina hypännyt viereeni tai päälleni nukkumaan kun menen sänkyyn makaamaan. Mutta se on alkanut kaivata peiton alle O__o
Välillä kun hänen onnistuu tunkeutua sinne, niin menee kerälle ja siellä hurisee, mutta en uskalla antaa kisun nukkua sielä jos happi loppuu tai käännän kylkeä hänen päälleen.
Mitä tehdä?- leeviskä
se on ihan normaali että kissat jostain syystä haluaa olla muovipussien kimpussa ainoa ongelma on että jos alkaa syödä voi tukehtua..joten sinuna ottaisin ne pois näkyvistä..(kokemusta)
siihen toiseen asiaan niin anna kissasi tulla peiton alle vaan sinun viereen nukkumaan jos se haluaa --kyllä se sitten omia aikoja menee pois jos haluaa...(kokemusta) leeviskä kirjoitti:
se on ihan normaali että kissat jostain syystä haluaa olla muovipussien kimpussa ainoa ongelma on että jos alkaa syödä voi tukehtua..joten sinuna ottaisin ne pois näkyvistä..(kokemusta)
siihen toiseen asiaan niin anna kissasi tulla peiton alle vaan sinun viereen nukkumaan jos se haluaa --kyllä se sitten omia aikoja menee pois jos haluaa...(kokemusta)Siis jos kissasi tulee peiton alle niin sehän on ihan normaalia toimintaa kissalta.Mun mielestä osoittaa,että katti on kiintynyt sinuun!Tuosta muovipussi jutusta en osaa sanoa oikein mitään.Ehkäpä kissasi haluaa leikkiä niillä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a456925- 56589
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160573- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä165535Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232514Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72467Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20446Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta92445Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187430