Paljonko maksaa kehyksettömät lasit -2 ja -1.5 vahvuuksilla. Kuinka helposti ne menevät rikki. Jotkut nimittäin sanoo, että ne on tosi kestäviä, ja toiset taas sanoo, että hullu oot jos sellaset ostat.
Kehyksettömät lasit
8
1470
Vastaukset
- -Tuulia-
Ihan hyvät on lasit. Itsellä ollut kehyksettömät nyt puoli vuotta. Ei sen kai sen herkemmin rikki mene kuin kehykselliset, ilmeisesti linssi myös käsitellään kovemmaksi.
Koskaanhan ei kannata ostaa silmälaseja normaalihinnoin, että maksaisi molemmista linsseistä ja kehyksistä listahinnan. "Toinen linssi ilmaiseksi" ja näöntarkastus on optikoilla ihan normi tarjous.
Omat lasini:
Kehyksettömät CAT:t 195e
linssi (-1) 195e
linssi (-1,25) "ilmainen"
vakuutus 37e (tätä nyt ei kyl olis tarvinnu, kotivakuutus olis korvannu aika saman)
Eli siis kallistahan toi on, optikoilla on todella korkeat katteet kehyksissä ja linsseissä.- -Tuulia-
Eli linssit olivatkin 155e, ei 195e
- kehyksiä
Laseja korjanneena ja tehneenä sekä myyneenä annan muutaman vinkin ettet mene samaan retkuun kuin niin monet.
-Älä huoli myyjältäsi muuta vaihtoehtoa kuin murtoluja, hengettömiin tarkoitettu linssi.
-Varo ruuvikiinnitteisiä, muitakin kiinnitystapoja on. Mikäli joudut ne valitsemaan, vaadi ruuvilukitteet vaikka kirjallisesti. Muutoin kiinnitykset löystyy alle aikayksikön.
- Pyydä reunan kiillotukset, lopputulos näyttää ilman sitä keskeneräiseltä tiimarituotteelta.
- Hanki merkkikehykset, älä halpoja nikkelipitoisia kopioita.
Lasien luovutuksessa voit pyytää nähdä mahdolliset jännitykset linsseistä. Tutkikaa ne yhdessä optikon kanssa. Noudattamalla näitä ohjeita saat rahoillesi täyden vastineen. Todelliset "piilosankalasit".
Itse en pyri rikastumaan myymällä kunnon tuotteita, vaan raha tuppaa tulemaan korjaamalla sitä roskaa, mitä halvalla myydään/ostetaan välittämättä asiakkaalle koituvista ongelmista.- sellaiset
hyvät laatu kehykset sitten mahtaa maksaa? Paljonko reunan kiillotus maksaa?
- huitteessa...
sellaiset kirjoitti:
hyvät laatu kehykset sitten mahtaa maksaa? Paljonko reunan kiillotus maksaa?
Huvikseni olen laskeskellut pelkän kehyksen kilohintaa ja päätynyt että titanista valmistetut ovat noin 65000:00 euroa per kilo.
Kokonaishinta valmiilla silmälaseilla jää hieman alle. Pyörii pakettihinta siinä 50-60 tuhannen kieppeellä.
Hankkikaa kunnon rillit, Joulupukki tuo plasmatelkkarin kuitenkin... :) - ....
jännityksiä aiheutuu kun kehys puristaa linssiä. Mitenkähän näitä jännityksiä ilmaantuu hengettömiin, eli ns. kehyksettömiin laseihin?
- kehyksiä
.... kirjoitti:
jännityksiä aiheutuu kun kehys puristaa linssiä. Mitenkähän näitä jännityksiä ilmaantuu hengettömiin, eli ns. kehyksettömiin laseihin?
Jännityksiä syntyy kun jokin puristaa linssiä.
Myös ns. kehyksettömissä on oltava, ja aina on, muutakin kuin linssimateriaalia jotta taittovirheitä korjaavat linssit saadaan sijoitettua silmän eteen toivotulla tavalla ja toivotun muotoisena. Kiinnitystapoja on useita ja kiinnityksestä johtuen syntyy aina jonkin asteisia jännityksiä. Valmistajasta ja hänen voimankäytöstään riippuen.
Nykyisin silmälasipari valmistetaan usein keskushiomoissa, eikä suinkaan siinä liikkeessä josta lasit ostat. Henkilö joka lasit luovuttaa näkee kenties ensikerran valmiin silmälasiparisi. - ei kannata
Eipä kannata laittaa tuota reunan kiilloitusta. Valot heijastaa aika häijysti. Jos otat linssiin väriä, niin silloin on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241