Olen tässä ajatellut lähteä Thaimaaseen vaimonhakureissuun. Onko palstalla saman kokeneita?
Monikulttuurinen vaimo
16
2265
Vastaukset
- täällä
http://www.thailovelinks.com/gallery.cfm?Gender=Female&Order=1
http://www.1stopchiangmai.com/how_to/find_wife/
Itse en ole katunut päivääkään. Tällainen 50-kymppinen ylipainoinen mies on Suomessa melkoisessa paitsiossa naisten suhteen, mutta Thaimaasta sain 25-vuotiaan kaunottaren joka on ollut vaimoni ja kaksi vuotta. Ruoka on hyvää ja seksi on taivaallista. Vaimoni palvoo minua. Suosittelen!- että 25v nuori kaunis
nainen käyttää vaan hyväkseen sua 50v miestä, sen aikaa että saa paperit tänne eikä tarvitse sun avustusta elämää enempää? Kuinka moni noista kauniista thainaisista oikeesti rakastaa sitä lihavaa miestä??? Mä en todellakaan usko tohon rakkauteen en vaikka, kuinka haluisin!!! Sillä moni niistä haluaa vaan parempiin oltaviin muualle sieltä ja sen takia nai toinenpuoli haudassa olevia sairaita ukkoja!!!YÖK!!!Ja onko se sit ihanaa kun muija palvoo kuin kuuta taivalla??En kyllä itse jaksais moista elämää...Ja ukko vaan makais sohvalla ja odottais palvelua. Ei kiitos!!
Suomalaiset naiset olemma näköjään kranttuja tai sit vaan ei tarvitse elintason parantamiseksi ripustautua löllymahaiseen vanhaan ukkoon!!! Ei sitä kuule 50v vanha mies kauvan jaksa nuoren naisen mukana mennä;o) - montaa mieltä.
että 25v nuori kaunis kirjoitti:
nainen käyttää vaan hyväkseen sua 50v miestä, sen aikaa että saa paperit tänne eikä tarvitse sun avustusta elämää enempää? Kuinka moni noista kauniista thainaisista oikeesti rakastaa sitä lihavaa miestä??? Mä en todellakaan usko tohon rakkauteen en vaikka, kuinka haluisin!!! Sillä moni niistä haluaa vaan parempiin oltaviin muualle sieltä ja sen takia nai toinenpuoli haudassa olevia sairaita ukkoja!!!YÖK!!!Ja onko se sit ihanaa kun muija palvoo kuin kuuta taivalla??En kyllä itse jaksais moista elämää...Ja ukko vaan makais sohvalla ja odottais palvelua. Ei kiitos!!
Suomalaiset naiset olemma näköjään kranttuja tai sit vaan ei tarvitse elintason parantamiseksi ripustautua löllymahaiseen vanhaan ukkoon!!! Ei sitä kuule 50v vanha mies kauvan jaksa nuoren naisen mukana mennä;o)Yhtälailla voisi kysyä, kuinka moni nainen tällä palstalla on tullut huiputetuiksi! Voihan olla että se oma kulta ei halunnutkaan muuta kuin päästä Suomeen asumaan.
Rakkaus on aina epävarma asia. Kuinka voit ajatella noin, että 50-v mies olisi toinen jalka haudassa? Asenteesi osoittaa, että on oikea ratkaisu etsiä vaimo muualta, täällä törmää vain kaltaisiisi naiiveihin hempukoihin. JA kun olet 50-v, muistapa oma kirjoituksesi... - hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm........
montaa mieltä. kirjoitti:
Yhtälailla voisi kysyä, kuinka moni nainen tällä palstalla on tullut huiputetuiksi! Voihan olla että se oma kulta ei halunnutkaan muuta kuin päästä Suomeen asumaan.
Rakkaus on aina epävarma asia. Kuinka voit ajatella noin, että 50-v mies olisi toinen jalka haudassa? Asenteesi osoittaa, että on oikea ratkaisu etsiä vaimo muualta, täällä törmää vain kaltaisiisi naiiveihin hempukoihin. JA kun olet 50-v, muistapa oma kirjoituksesi...Joo no minä tuskin 50v naisena etsin elämäni suurta rakkautta 25v miehistä... ;o) Joo rakkaudessa ei koskaan voi olla varma, mutta järki käteen. Sulla 50v miehellä vähän erilainen elämänkokemus, halut ja puheen aiheet ym, kuin 25v nuorella naisella. Voisit olla hänen isänsä!!Ja kuten sanoit kaikilla oma mielipide. Toivotaan että sulla nyt pysyvä liitto, että ei tarvitse uutta 20v typyä lähteä hakemaan Thaimaasta rinnalle.;o)
Sivusta seurannut kun reilu 50v mies hakenut jo 3;nen Thainaisen ja jokainen niistä lähtenyt jonku ajan jälkeen nuorten, komeiden miesten matkaa...En kyllä ihmettele miksi, mutta kuinka voi edes sänkyy mennä vanhan ukona kanssa... Mutta hyvää Joulua teille ja olkaa onnellisia, niin kauvan kun sitä onnea riittää;o) - biologi
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm........ kirjoitti:
Joo no minä tuskin 50v naisena etsin elämäni suurta rakkautta 25v miehistä... ;o) Joo rakkaudessa ei koskaan voi olla varma, mutta järki käteen. Sulla 50v miehellä vähän erilainen elämänkokemus, halut ja puheen aiheet ym, kuin 25v nuorella naisella. Voisit olla hänen isänsä!!Ja kuten sanoit kaikilla oma mielipide. Toivotaan että sulla nyt pysyvä liitto, että ei tarvitse uutta 20v typyä lähteä hakemaan Thaimaasta rinnalle.;o)
Sivusta seurannut kun reilu 50v mies hakenut jo 3;nen Thainaisen ja jokainen niistä lähtenyt jonku ajan jälkeen nuorten, komeiden miesten matkaa...En kyllä ihmettele miksi, mutta kuinka voi edes sänkyy mennä vanhan ukona kanssa... Mutta hyvää Joulua teille ja olkaa onnellisia, niin kauvan kun sitä onnea riittää;o)biologia on tarkoittanut 5-kymppisen miehen yhteen 25-vuotiaan naisen kanssa.
- biologia
biologi kirjoitti:
biologia on tarkoittanut 5-kymppisen miehen yhteen 25-vuotiaan naisen kanssa.
on just tarkoittanut nuoren 25v naisen olemaan nuoren miehen kanssa ;o)
- ja irene
biologi kirjoitti:
biologia on tarkoittanut 5-kymppisen miehen yhteen 25-vuotiaan naisen kanssa.
5-kymppinen nainen ei ole hedelmällinen, mies sensijaan on. Nainen tarvitsee myöskin turvallisuutta ja vakautta jota 5-kymppinen mies voi antaa paljon enemmän kuin 25-vuotias tyhjätasku keltanokka joka lentää kukasta kukkaan.
- Thaimaassa
Silmät olivat sillä silmällä avoinna mutta sitten iski hyökyaalto ja reissu keskeytyi. Olen säästänyt uutta reissua varten nyt rahaa, ja matkaan pitäisi lähteä helmikuussa.
Kaverillani on thaikkuvaimo ja heillä todella synkkaa. Vaimo laittaisi vaikka sukat miehensä jalkaan, mutta sitä hän ei sentään vaimonsa anna tehdä.
Kaverini ja hänen vaimonsa kanssa ollaan ajateltu että minä hakisin myös thaikkuvaimon, saisi kaverin vaimonkin kaverin entisestä kotimaastaan.- taas joku tekee virheen
On ainakin thai tyttöjen rintamalla tapahtunut uudistumista.
Aalto vei alabaarien houkuttimet,tyttöjen etsijät ovat jo tuoneet verekset voimat uusia tyttöjä pikkukylistä korjaamaan tilannetta.
Tuntuuko suussasi niin muikialta sana thaivaimo kun sellaisesta haaveilet.Laita asiasi järjestykseen,naimisiin mennessä avioehto siltä varalta että ihanuutesi ihastuukin johonkin toiseen,menee osakkeesi myyntiin ja rahat puolitellaan.
Toipumiseesi tuosta kuluu useita vuosia ja alat haaveilla p.aukisena suomalaisesta vaimosta.
Itselleni ei ole näin käynyt,olen saanut seurata tilanteita tuttujeni thaisuhteissa.
Ole siis järkevä vaikka tuntisit miten suurta vetoa naimisiin.Muista myös avioehtdon tekeminen äläkä jätä itseäsi sellaiseen tilanteeseen ettet voi sitä korjata jos kaikki asiat eivät sujukaan haluamallasi tavalla.
Thaimaassa itse usein käyvänä sanoisin yhden illan panojen toimivan juuri siten kuin kaverisi vaimokin.Laittaa sukatkin jalkaan.
Syytä en arvaile,voi tietenkin olla kysymys saada nopeasti seuraava asiakas.Kaverisi kohdalla en arvaile tekeekö hänen naisensa sen vanhasta ulkomuistista.
Avioehto on siis ensimmäinen liike liittoa suunnitellessa.
- täältä
Tämä linkki löytyi itseasiassa täältä Suomi24:n mainosbannerista:
http://www.asianeuro.com/Finnish/default.cfm?ovchn=GGL&ovcpn=Finnish All Of The World Asian Dating&ovcrn=seuraa aasia&ovtac=PPC&gclid=COrNgvSgo4kCFTVYQgodlCkmUw - Aasiasta kuitenkin
Älä oleta, että monikulttuurisuus poistaa ongelmia. Se vain parhaassa tapauksessa muuttaa ongelmia. Ja vaikeuttaa merkkien tunnistamista. Samoin kulttuurierot vaikeuttavat tilanteen tunnistamista, kun tapaatte muita Suomessa asuvia thaita.
Kulttuurishokki tulee vaimolla olemaan kova. Viimeistään 6kk maahanmuutosta. Sinun tulee silloin olla hänen tukenaan. Thai-ystävät auttavat tässä, jos heitä on. Samoin aasialaiset ruokakaupat tulevat olemaan merkittävä apu sopeutumisessa.
Älä kuvittele, että stereotypia aasialaisista naisista pitää paikkansa. Sehän on vain stereotypia. Vaimosi taas on ihminen, yksilö.
Todennäköisesti vaimosi haluaa lähettää rahaa sukulaisilleen, esim. 100 euroa kuussa. Kuuluu kulttuuriin, joten se raha lähtee joka tapauksessa. Eli siitä ei kannata riitaa synnyttää.
Tiedän useammankin aasialaisen vaimon lähettävän rahaa salaa, koska mies oli kieltänyt, mutta kultturi velvoittaa. Huono taloudellinen tilanne on ok selitys joksikin aikaa, mutta vain hidaste rahalähetyksille.
Olisi hyvä varmistaa ystäväverkosto Suomessa jo etukäteen. Edes yksi omaa kieltä puhuva tuttu auttaa merkittävästi sopeutumisessa.
Kannattaa myös harkita ensin etsimistä Suomessa. Samalla saat kokemusta kulttuurista. Samoin UVI:n kiemurat jäisivät väliin. Tarjokkaita varmasti löytyy (tosin myös Thaimaassa asuvia sukulaisia). Mitään ei kannata luvata, ettet pahoita mieltä. Tai vielä pahempaa: solmi rakkaudetonta avioliittoa.
Onnesi löytyy sydämmestäsi.
Mies, 4 v onnellisesti, mutta ei riidattomasti naimisissa. Oikeastaan avioelämä (parisuhteen osalta) ei suuremmin poikkea siitä, mitä parisuhteet suomalaisten tyttöystävien kanssa aikoinaan olivat.- tai ei
Siinäpä oli kysymys.Entisenä thai vaimon uhrina voin kertoa muutaman pienen kohdan asiasta.
Erosin muuten 2 vuotta sitten ja paljon ehti mennä.Omasin oman pienen myymälän (en halua sanoa sen enempää) ja vaimo oli halukas muuttamaan thaimaaseen kanssani perheensä lähelle.
Paikkani myytiinkin ja lähdimme matkaan ilman sen kummempia suunitelmia,olihan tietenkin tarkoitus avata siellä oma paikka.
Rahaa meni koko ajan enkä saanut mitään aikaiseksi.Vaimon perhe olikin koko ajan läsnä ja vähitellen enemmän ja enemmän rahaa meni hänen perheelleen.He pyysivät sitä suoraan.
Alkoi tulla paskamaisnen olo ja niin päätin palata kotiin,yhtenä syynä myös se kun elämä vaimon kanssa alkoi käydä sellaiseksi kuin se yleensä on vain draamoissa.
Kaikki ei sentään mennyt ja olen nyt jonkun verran menettäneenä takaisin suomessa avaamassa uutta liikettä.
Olkaa siis tarkkoja jos omaatte rahaa tai omaisuutta.
En osaa syyttää kulttuurieroa vaan omaa tyhmyyttäni.Kulttuurierot vedetäänkin mukaan liian usein vaikka ne eivät kuulu joka paikkaan. - ....
asiaa!!
- miksi?!
anteeks mutta saanko arvaa?olen 50v melko pullukka, sinulla on vain 3 hiusta päässä ja aiot hakee pattayan baaritiskillä tanssivan 20v mimmin?ei enään semmosia!!!
- Sorry guys
Mitä olen nähnyt/kuullut niin ikävä kertoa moni nätti thaityttö nai ruman vanhan eurooppalaisen vain ja ainoastaan siksi että haluaa suomeen. thaimaassa myös naimisissa olleet eronneet naiset jolla on lapsia, eivät oikeastaan enää helposti löydä Thai-miesti siksi tarvitsevat umpirakastuneen eurooppalaisen miehen itseään ja lapsiaan elättämään, luxuksena kaupanpäälle vielä eurooppaan pääsy.
Yhden thaitytön tiedän jolla 50kymppinen ukko, bailaa viikonloput kakskymppisen nuoren pojan kanssa. Toinen oli pitkässä suhteessa nuoren suomalaisen miehen kanssa, ja ei taida aviomies tietää että tytön lähipiirissä käydään kiivasta keskustelua kumman miehen lapsen tyttö synnytti n. vuosi sitten. Ei kai vain kumpikaan näistä tytöistä ole tuo sinua palvova vaimosi?
Enemmänkin luottaisin suomessa alkaneisiin suhteisiin, niissä voisi olla jo kyse myös oikeasta rakkaudesta, ellet sitten ole ihan megarikas ;) ei millään pahalla, kaupungilla sitä vaan näkee yhtä ja toista. tsemppiä silti, katso vain mihin ja kenen kanssa vaimosi viikonloppuisin päätyy?! - No Experience but
Sorry guys kirjoitti:
Mitä olen nähnyt/kuullut niin ikävä kertoa moni nätti thaityttö nai ruman vanhan eurooppalaisen vain ja ainoastaan siksi että haluaa suomeen. thaimaassa myös naimisissa olleet eronneet naiset jolla on lapsia, eivät oikeastaan enää helposti löydä Thai-miesti siksi tarvitsevat umpirakastuneen eurooppalaisen miehen itseään ja lapsiaan elättämään, luxuksena kaupanpäälle vielä eurooppaan pääsy.
Yhden thaitytön tiedän jolla 50kymppinen ukko, bailaa viikonloput kakskymppisen nuoren pojan kanssa. Toinen oli pitkässä suhteessa nuoren suomalaisen miehen kanssa, ja ei taida aviomies tietää että tytön lähipiirissä käydään kiivasta keskustelua kumman miehen lapsen tyttö synnytti n. vuosi sitten. Ei kai vain kumpikaan näistä tytöistä ole tuo sinua palvova vaimosi?
Enemmänkin luottaisin suomessa alkaneisiin suhteisiin, niissä voisi olla jo kyse myös oikeasta rakkaudesta, ellet sitten ole ihan megarikas ;) ei millään pahalla, kaupungilla sitä vaan näkee yhtä ja toista. tsemppiä silti, katso vain mihin ja kenen kanssa vaimosi viikonloppuisin päätyy?!Kysäiskäähän suomessa iskemältänne kauniilta thailta seurusteleeko.Minkä prosentin luulisitte olevan vastauksissa Minä Olen Eronnut.
Onko kukaan kysynyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851