Minne Kai Salomaa on kadonnut ?
Kai Salomaa
9
5306
Vastaukset
- ympäri
merikarviaa ja lähiseutuja
- miksiköhän
Merikarviaa?? Karvialtahan tämä ko. tyyppi oli kadonnut!?
- hmmmmm....
On kadonnu joo.... Toivottavasti sillä on nyt parempi olla..
- se vaasassa
asunut Kai Salomaa muuten?
- tietoa
on vaasasta
- ikävä jää
tietoa kirjoitti:
on vaasasta
Kumpa löytyisi pain, soisi omasille rauhan.
- Gein
Pinnan alla... Jostain satakunnan alueen järvistä löytynee ruumis, tai se mitä siitä on jäljellä.
- karvialainen
luin alibi lehdessä että kai salomaan kohtalo ratkeaa alibille oli tullut vihje että hän oli myöntänyt että oli surmannut kai salomaan vaasassa kain autossa sanoi rikoskonstaapeli tapani tikkala vaasan yksiköltä laurilantie68 on kauhee talo menkää sinne niin siä on kauheeta karviassa asun itse karviassa
- Tornilkakuva
Seppo korhonen katosi 2005.. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Aleksanteri_II_(Venäjä) kuolinpäivänä.. marina romanowa kuolinpaikkakunnan vaakuna simpukka.. kai salomaa katosi marina romanowa kuolinpäivänä.. mainos.. insinöörit ja teknikot kurssijulkasu 2000..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628