Ketkä soittavat yhdessä "taivaassa"?
Yksi tällainen super ryhmä voisi olla: Jimi Henrix kitara, Rory Gallagher kitara, Keith Moon rummut, Phil Lynott basso ja Janis Joplin laulu. Voisi olla
aika "tänäkkä" porukka:)
"Taivaallinen" rokkiorkesteri
17
763
Vastaukset
Ja biisit tekis John Lennon!
- Helismaa
Reino Helismaa;))
- CannedHeat
John tekisi tosiaan biisit ja voisi olla myös laulajana porukassa!
- lukossa
Etköhan kohta esittele oman taivaallisen jääkiekojoukkueesikin.
- CannedHeat
... mutta sinulla on vapaus tehdä se. Voin sitten
kommentoida jotain sinne.
- starat
Elvis, Louis Amstrong ja Albert Järvinen
- CannedHeat
jos nuo kolme muodostaisivat trion:)
- ja sitten
rumpalistiksi vaihtaisin Gene Grupa´n
- Angelof
Rumpali voisi olla Bonham. Morrison voisi runoilla. Lennonkin on nyt varmaan päässyt sinne taivaaseen kun sai puhtaat paperit. Ja pääsisi kerrankin sooloilemaan ilman Onoa. V Virtanen ei voisi kuulua siihen bändiin. Muuten olis kiva kun taivaalta kuuluisi; sähköinen ääni tulee taivaalta....
- oleskaan
en ala,jos ette Baddingia mukaan ota!
- kuokkija muualta
Entäs sitten Juice ja Jim Morrison?
"People are strange" vilkases juutuupista...
http://www.youtube.com/watch?v=rTLJ9jWS-N0&mode=related&search=
- CannedHeat
George Harrison kitara, Brian Jones kitara, Felix Pappalardi Basso, John Bonham rummut, Billy Holiday
laulu :)))))))))))))) - crossroad
Kaikilla vanhoilla blues ukoillahan oli "deal with devil",joten he menivät sinne lämpöisemmälle osastolle:)Siellä varmaan joutuu kuuntelemaan Tauski Peltosta ja Arja Saijonmaata,tauotta.
- CannedHeat
...niinhän se on! Robert Johnson kun meni tekemään sopimuksen sen vihtahousun kanssa!
- kku...muualla nyt
CannedHeat kirjoitti:
...niinhän se on! Robert Johnson kun meni tekemään sopimuksen sen vihtahousun kanssa!
- täydennystä:
Ja siihen vähän Jim Morrisonia höysteeksi...niin hyvä tulis - vai joutukohan se eri osastolle, sinne alakertaan?
- Angel of
No nyt ilmavoimiin on liittynt J Brown:kin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511