Ketkä soittavat yhdessä "taivaassa"?
Yksi tällainen super ryhmä voisi olla: Jimi Henrix kitara, Rory Gallagher kitara, Keith Moon rummut, Phil Lynott basso ja Janis Joplin laulu. Voisi olla
aika "tänäkkä" porukka:)
"Taivaallinen" rokkiorkesteri
17
738
Vastaukset
Ja biisit tekis John Lennon!
- Helismaa
Reino Helismaa;))
- CannedHeat
John tekisi tosiaan biisit ja voisi olla myös laulajana porukassa!
- lukossa
Etköhan kohta esittele oman taivaallisen jääkiekojoukkueesikin.
- CannedHeat
... mutta sinulla on vapaus tehdä se. Voin sitten
kommentoida jotain sinne.
- starat
Elvis, Louis Amstrong ja Albert Järvinen
- CannedHeat
jos nuo kolme muodostaisivat trion:)
- ja sitten
rumpalistiksi vaihtaisin Gene Grupa´n
- Angelof
Rumpali voisi olla Bonham. Morrison voisi runoilla. Lennonkin on nyt varmaan päässyt sinne taivaaseen kun sai puhtaat paperit. Ja pääsisi kerrankin sooloilemaan ilman Onoa. V Virtanen ei voisi kuulua siihen bändiin. Muuten olis kiva kun taivaalta kuuluisi; sähköinen ääni tulee taivaalta....
- oleskaan
en ala,jos ette Baddingia mukaan ota!
- kuokkija muualta
Entäs sitten Juice ja Jim Morrison?
"People are strange" vilkases juutuupista...
http://www.youtube.com/watch?v=rTLJ9jWS-N0&mode=related&search=
- CannedHeat
George Harrison kitara, Brian Jones kitara, Felix Pappalardi Basso, John Bonham rummut, Billy Holiday
laulu :)))))))))))))) - crossroad
Kaikilla vanhoilla blues ukoillahan oli "deal with devil",joten he menivät sinne lämpöisemmälle osastolle:)Siellä varmaan joutuu kuuntelemaan Tauski Peltosta ja Arja Saijonmaata,tauotta.
- CannedHeat
...niinhän se on! Robert Johnson kun meni tekemään sopimuksen sen vihtahousun kanssa!
- kku...muualla nyt
CannedHeat kirjoitti:
...niinhän se on! Robert Johnson kun meni tekemään sopimuksen sen vihtahousun kanssa!
- täydennystä:
Ja siihen vähän Jim Morrisonia höysteeksi...niin hyvä tulis - vai joutukohan se eri osastolle, sinne alakertaan?
- Angel of
No nyt ilmavoimiin on liittynt J Brown:kin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788