Luin ton Taru sormusten herrasta noin vuos sitten , ja nyt kysyisin että jos joku on lukenut niitä muita Tolkienin kirjoittamia kirjoja, niin onko ne yhtään niin hyviä kuin toi taru sormusten herrasta, et kannattaako ne lukee?
Taru Sormusten Herrasta
6
367
Vastaukset
- ,.,.,
Hobitti eli sinne ja takaisin. Sitten pidin lapsille tarkoitetusta Roverandomista. Se oli hupaisa :) Muuta tuotantoa en ole jaksanut alkaa lukemaan >.
- :D-:D-:D
Hobitin luin jo ennen sitä Taru Sormusten Herrasta, mutta tota Roverandomia en ole lukenut vielä. Minkä ikäsille lapsille se on tarkoitettu?
- ,.,.,
:D-:D-:D kirjoitti:
Hobitin luin jo ennen sitä Taru Sormusten Herrasta, mutta tota Roverandomia en ole lukenut vielä. Minkä ikäsille lapsille se on tarkoitettu?
hyvä kysymys... Lapselleen Tolkien sitä kertoi ja kirjoitti ylös.... No kaiken ikäiset sitä voi lukea kyllä... Ei siinä mitään kauhean syvällistä juonta ole....
Olen hieman huono arvioimaan ikiä, kun itse luen yhä mielellään heinähattu ja vilttitossu-kirjoja ja ella -kirjoja jne. :D
- Mla
lukemaan Silmarillionia. Kuulemma tappotylsä, sellainen historialuettelo.
- sori
"kuulemma tappotylsä". Älä mene sanomaan, jos et kerta itse ole silmarillionia lukenut! Olen lukenut silmarillionin kahdesti. Se on upea, todellakin lukemisen arvoinen. Hobitti on myös lukemisen arvoinen, mutta silma menee senkin edelle. Keskeneräisten tarujen kirja! Lue myös se! Hurinin lasten taru. Sitä en ole itsekkään lukenut. se on Christopherin kokoama..
- hobbitti
sori kirjoitti:
"kuulemma tappotylsä". Älä mene sanomaan, jos et kerta itse ole silmarillionia lukenut! Olen lukenut silmarillionin kahdesti. Se on upea, todellakin lukemisen arvoinen. Hobitti on myös lukemisen arvoinen, mutta silma menee senkin edelle. Keskeneräisten tarujen kirja! Lue myös se! Hurinin lasten taru. Sitä en ole itsekkään lukenut. se on Christopherin kokoama..
No lue ainakin Hobitti eli sinne ja takaisin. Onhan se lapsellisempi kuin TSH mutta lukukokemus sekin. Sen sijaan Silmarillion on aivan eri luokkaa. Luin sen kerran ja se oli kiinnostava paikoittin mutta muuten TYLSÄ. ehkä luen sen myöhemmin uudelleen. Hurinin lasten tarina on myös tarun omainen mutta kevyempää luettavaa kuin silmarillion. Roverandom on kiva satu rover-koirasta. Se ei tosin liity Keskimaahaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513