Pahvilaatikot sun muut mistä?

Muuttaja_Mauno

Hei!

Mistähän voisi keikata pahvilaatikoita muuttoa varten? Ootteko pyytäny suoraan kaupoista? Kehtaako mennä kyselemään? Pahvinkeräysastioissa ne tahtoo jo olla lytättynä valmiiks :S
Tai sit jotai muuta konstia missä saa vaatteet/astiat kätevästi. Jätesäkeissä tietysti tulee vaatteet sun muut. Mitäs muuta, ilmoitukset on tehty jo etukäteen, onko vielä mitä kaikkee muistettavaa?? :o

32

28543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselemään

      Kaupoista voi olla hankala saada, laatikot kun menevät useimmiten suoraan roskiin. Voithan käydä lähikaupastasi kysymässä, milloin heillä olisi laatikoita saatavilla ja pyytää josko he laittaisivat muutaman sivuun. Jätesäkit on käteviä, niihin saa kaikki vaatteet, peitot, täkit, tyynyt, lakanat, pyyhkeet yms. Muoviset astiatkin voi laittaa jätesäkkiin.

      Lisäksi onhan myytävänä/vuokrattavana muovisia muuttolaatikoita ja joissain paikoissa jopa myydään pahvisia isoja laatikoita. Käytä myös hyväksi kaikki kotoa löytyvät korit, esim. pyykkikoriin mahtuu jo aika paljon tavaraa.

      Jos kaikki ilmoitukset on tehty, niin eipä sitten muuta kuin hauskaa muuttoa teille!

      • Alko

        Itself gain Alkosta pahvilaatijosta, mutts varmasti myös perus ruoka kaupasta löytyy


    • kauppias11

      marssit lähimmän vähän suuremman kaupan vihannes osastolle ja sieltä pyydät! melkein päivittäin porukka kyselee laatikoita..

    • neuvon

      kysy suoraan jonkun (tyyliin siwan kassalta tai jonkun muun pikku puljun kassalta) niin määkin oon aina tehny kysyt vaan että saisko/oisko pahvilaatikoita ku oon muutta massa ja sit vaatteet jäte säkkiin.

    • sivuilta

      löytyy kyllä muuttofirmoja, soitat sellaiseen ja tilaat muuton. Ei tarvii murehtia muusta kuin laskusta !!!

    • Testattu on

      Kysele Prismasta tai jostakin isommasta marketista banaanilaatikoita (sinne tulee kymmeniä banaanilaatikoita päivässä, toisin kuin pikkupuljuihin). Banaanilaatikot ovat todella päteviä muuttohommissa, kantokahvat ja kaikki.

    • mäki oon hakenu niistä

      monet pahvilaatikot t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

    • niitä saa

      senkun hakee ihka ilmaiseksi.
      Muutossa kannattaa ostaa myös yksi täysi viinilaatikko!

      • itse käytän mäyräkoiraa

        mukava olla villi


      • pervoa,
        itse käytän mäyräkoiraa kirjoitti:

        mukava olla villi

        käyttää mäyräkoiraa.
        Sama ero siinä on,jos syö kanaa tai käyttää kanaa... ;)
        Kukin taaplaa tyylillään,mutta älä sentäs lähimmäisille sitä kerro,sillä he alkavat käyttää sinua hyväkseen!
        Onko se pervoa? Hehheee...


    • Kaupan täti

      Valitettavasti ainakin Chiquita on siirtynyt käyttämään pienempiä laatikoita banaaneilleen, joten muuttoon niin kätevästi sopivia banaanilaatikoita ei oikein enää kaupoista saa. Tai en tiedä ovatko laatikot joka kaupassa nykyisin pienempiä, mutta ainakin meillä ovat..
      Muita laatikoita kyllä saa kyselemällä kaupoista. Pitää vain ajoittaa sopivasti; jos menee aamulla niin laatikoita ei ole vielä tyhjänä koska kuormaa ei ole vielä purettu, jos taas menee illalla niin kaikki laatikot on jo litistetty pahvinpaalauskoneella..

    • muutto

      hommasin omaan muuttooni laatikot Lainalaatikolta. Muutto kaupungista toiseen sujui tosi mukavasti, koska määränpää kaupungissakin oli Lainalaatikon toimipiste, jonne pystyi palauttamaan ne 20 laatikkoa.

      ihan toimiva systeemi.

      • susanne9

        Heippa!
        Meillä ainakin vanhusten palveluyksikössä tulee jatkuvasti vaippalaatikoita. Jos läheltä löytyy sellainen, niin myös sieltä voi kysyä. Laatikot ovat erittäin kestäviä ja tavaraa mahtuu hyvin. Itse olen vaihtanut kaikki vanhat pahvilaatikot noihin. Mistäs päin olet tai oletko jo laatikoita saanut...?


    • muut.

      muuttofirmat monesti vuokraavat muovisia laatikoita.

    • laatikoita

      Biltemasta ja Clas Ohlssonilta

    • woller

      hommaa ihmeessä muoviset oikeet muuttolaatikot. tsekkaa netistä haulla muuttolaatikot. stadista ainakin saa halvalla la-kris nimisestä firmasta, ja palvelu pelaa. just muutin ite ja homma toimi eikä maksanu paljoo. toki voit käydä sanoo paikalliselle kauppiaalle ettei liiskaa kaikkii lodjui ja haet ne sit sovittuna päivänä.
      T.wolle

    • jepjepjep

      Ärrältä ollaan kerätty laatikkoja (tuttuva siellä töissä). Sovittiin aina, että kuormapäivänä tai seuraavana päivänä viimeistään haetaan laatikot.
      Olivat tytöt iloisia vaan,kun laatikoista pääsivät eroon.

    • juuri muuttanut

      niissä on myös kansi, eli niitä voi pinota päälletysten vaikka kuinka paljon. kaupastahan niitä saa, kunhan paikalle ehtii ennen kin ehtivät toimitta ne keräykseen. ja muuten, kirjastoon menee joka viikko laatikoittain kirjoja, ainakin kaupungeissa. eli sieltä kannattaa kans kysellä, ovat ainakin siistejä ja puhtaita lootia

    • amalia

      banaani laatikot on käteviä ja kestäviä.. niit saa kaupoista..

    • Juuri.muuttanut

      Menepä lähikauppaan ja kysäise olisiko niillä laatikoita. Niitä saa usein melkein mistä tahansa kaupasta. Banaanilaatikot ovat parhaita koska ne kestävät hyvin. =)

    • mylle_
      • Axession

        www.nymix.fi - sieltä saat kaikki muuttotarvikkeet ja myös pienerät


    • usein muuttanut

      Ota ihmeessä esim. Lainalaatikolta muoviset laatikot, hinta 0,17 euroa /vrk ei luulis kirpaisevan. Niissä kulkee astiat esim. lakanoilla ja pyyhkeillä vuorattuina tosi kätevästi, eikä tuu sirpaleita. Ne sitäpaitsi tuo ja hakee laatikot ihan melkein mihin aikaan vaan. Helppoa ja kätevää.

    • Muuttanut

      Lähikaupasta kysymään banaanilaatikoita. Kysyin, niitä kerättiin minulle ja aina kaupassa käydessäni otin muutaman mukaan. Minun piti oikein jonottaa niitä ja nimellä varata. Tosi käteviä, tälläkin hetkellä kellarissa säilytän tavaroitani niissä. Kantokahvat, kestäviä, saa siististi pinoon ja ihan ilmaisia. Suosittelen!

    • minulla on

      niitä banaanilaatikoita n. 20 kpl tule hakemaan asun vantaalla. laitapa numerosi tai s-postisi niin sovitaan mistä haet ne.

    • lainassa

      Kaupoista joihin menee paljon eineksiä niin sieltä niitä löytyy.
      Ovat aivan puhtaita kun vielä katsoo kaikki läpi.
      Eineksistä harvemmin valuu "mömmöjä" pohjalle.
      Muuttaessa voi laittaa 6-7 kpl helposti päällekkäin
      ja sitten vaan vetää niitä tai työntää nokkakärryillä autoon.
      Lastaa ne vielä etuseinää vasten ,niin saa tiiviin kuorman.
      Pesukoneenkin saa nokkakärryillä helposti yksin.

      Puretut laatikot palauttaa kaupan lastauslaiturille siistiin nippuun max.17kpl päällekkäin niille varattujen fin-lavojen päälle,niin kauppiaskin on tyytyväinen.

      Puhun nyt muutosta joka tehdään kuorma-autolla.
      Olen ainakin 30 muuttoa tehnyt näin omalla ajalla,yleensä kaverit ja tuttavat niin taitaapi olla aika tuttua puuhaa.

      Ottaa yhteyttä ken tahtoo muuttoa kanta-hämeessä vaikka s.postiin niin kattellaan sit lisää.
      [email protected]

      • Muuttaja_Mauno

        Hienoa että tuli paljon vastauksia. No, itse päädyin kuitenkin lainalaatikoihin, muovisia vuokralaatikoita. Tavaraa mahtuu ihan kivasti laatikkoon, eikä pohja petä niinkuin ehkä pahvilaatikosta. Täälläpäin Suomea tosin laatikon hinta oli jotain 0,37e/loota, mutta kuitenkin ihan tyytyväinen täytyy olla. Muutto tuli ja meni, mitään ei särkynyt.


      • pahviloora
        Muuttaja_Mauno kirjoitti:

        Hienoa että tuli paljon vastauksia. No, itse päädyin kuitenkin lainalaatikoihin, muovisia vuokralaatikoita. Tavaraa mahtuu ihan kivasti laatikkoon, eikä pohja petä niinkuin ehkä pahvilaatikosta. Täälläpäin Suomea tosin laatikon hinta oli jotain 0,37e/loota, mutta kuitenkin ihan tyytyväinen täytyy olla. Muutto tuli ja meni, mitään ei särkynyt.

        Nymixiltä löysin käteviä muuttolaatikoita ja pahvilaatikoita omiin tarpeisiini http://ucanaddlink.co.cc/Koti_ja_asuminen/Muuttolaatikot-ja-pahvilaatikot-449.html


    • Janne_
      • just muutan

        putki-evakkoon !
        rahalla saa vaikka mitä esim Niemi kotimuuttopalvelu vuokraa.


        Mutta banaanilaatikot ja Alkon viinilaatikot ilmaiseksi.


    • arabia2
    • pakkaaja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe