Onko positiivista tai negatiivista sanottavaa kyseisestä saksalaisesta merkistä? Kyse soft-close-saranoista ja xp-hidastetuista laatikostoista.
Kokemuksia Mepla-Alfit-
3
1210
Vastaukset
- Fuzzle
Hei.
Kyselit meplan laadusta. Olen Itse kalusteen valmistaja ja käytän vain meplan laatikoita ja saranoita. On markkinoiden paras,pahin vaan hinta mutta kahta hyvää ei ole, halpaa ja hyvää.
Tohdin mainostaa, kiitettävän hyvät. - Saranan etsijä
Sen huomasin tällä viikolla, että on ainakin pirun vaikea löytää uutta saranaa rikkoontuneen tilalle. Menin lävitse kaikki rauta- ja keittiökaupat, mutta mistään en sopivaa saranaa löytänyt. Seuraavaksi täytyy ottaa yhteyttä maahantuojaan...
- Anonyymi
Ostimme aikoinaan Hankkijalta Mepla/Alfit keittiökalusteet noin 15 vuotta sitten.
Ovat toimineet hyvin.
Saako vetolaatikkoa lainkaan kokonaan ulos, jos sinne taakse on mennyt tavaraa.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097