Rowligin sivujen tarvehuoneen ovesta on poistunut Do not disturb-kyltti. Oven saa auki seuraavasti:
1.Mene osoitteeseen http://www.jkrowling.co.uk/en
2.Klikkaa pyyhekumia.
3.Kilkkaa peilissä näkyvää avointa ovea melko keskeltä, niin siihen ilmestyy joulukuusi.
5.Klikkaa Tarvehuoneen ovea keskeltä niin siihen ilmestyy kranssi.
6.Klikkaa peliin heijastuvaa kattoa, niin siihen ilmestyy koristeita.
7.Klikkaa peilin ja tarvehuoneen oven välissä olevaa hämähäkin seittiä, niin molemmat seitit katoavat.
8.Klikkaa tuulikellon (näkyy ikkunassa) neljättä puikkoa vasemmalta, niin se vaihtaa väriä.
9.Tartu hiirellä puikkoon niin siitä tulee avain ja raahaa se oveen lukkoon ja päästä irti, niin ovi aukeaa.
10.Huoneesta löytyy lahjapaketti, josta paljastuu peli, jonka jälkeen saa tietää seiskakirjan nimen.
Tarvehuoneen ovi auki
2
421
Vastaukset
- Ongelmallista
Muuten kaikki toimii, mutta kun tuulikellon yksi osa muuttuu keltaiseksi en saa sitä otettua ja raahattua ovelle? olen vaihtanut selaintakin, mutta ei toimi :/ Mitä teen väärin? onko muilla tätä ongelmaa?
- Dealthy hallows
Moi!
Mä en ois ymmärtäny mitä siin "joulu huonees" ois pitäny tehä ilman sun apuu, joten kiitos siitä:)
Mä en kyl ymmärä mitä toi "dealthy hallows" tarkottaa, ku mul on niin huono kielipää, mut pitää kysyy joltain joka ymmärtää enkkuu...
Kiitos ja moikka=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206096Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243536Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1662822- 292730
- 821714
- 1471592
- 1481551
- 91433
- 121218
- 961128