Rowligin sivujen tarvehuoneen ovesta on poistunut Do not disturb-kyltti. Oven saa auki seuraavasti:
1.Mene osoitteeseen http://www.jkrowling.co.uk/en
2.Klikkaa pyyhekumia.
3.Kilkkaa peilissä näkyvää avointa ovea melko keskeltä, niin siihen ilmestyy joulukuusi.
5.Klikkaa Tarvehuoneen ovea keskeltä niin siihen ilmestyy kranssi.
6.Klikkaa peliin heijastuvaa kattoa, niin siihen ilmestyy koristeita.
7.Klikkaa peilin ja tarvehuoneen oven välissä olevaa hämähäkin seittiä, niin molemmat seitit katoavat.
8.Klikkaa tuulikellon (näkyy ikkunassa) neljättä puikkoa vasemmalta, niin se vaihtaa väriä.
9.Tartu hiirellä puikkoon niin siitä tulee avain ja raahaa se oveen lukkoon ja päästä irti, niin ovi aukeaa.
10.Huoneesta löytyy lahjapaketti, josta paljastuu peli, jonka jälkeen saa tietää seiskakirjan nimen.
Tarvehuoneen ovi auki
2
439
Vastaukset
- Ongelmallista
Muuten kaikki toimii, mutta kun tuulikellon yksi osa muuttuu keltaiseksi en saa sitä otettua ja raahattua ovelle? olen vaihtanut selaintakin, mutta ei toimi :/ Mitä teen väärin? onko muilla tätä ongelmaa?
- Dealthy hallows
Moi!
Mä en ois ymmärtäny mitä siin "joulu huonees" ois pitäny tehä ilman sun apuu, joten kiitos siitä:)
Mä en kyl ymmärä mitä toi "dealthy hallows" tarkottaa, ku mul on niin huono kielipää, mut pitää kysyy joltain joka ymmärtää enkkuu...
Kiitos ja moikka=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1659405Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3487133Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1056052- 1654027
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen173839Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu753523Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht813449Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.353308- 1912950
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik132077