Kryptistä sananhelinää

Läski munkki

Idän uskonnot ovat yhtä kornia ja kryptistä sananhelinää kuin kristinusko. Molempien opetukset voi tulkita ihan miten haluaa.

Molemmissa uskoissa paljon samaa jeesustelua ja käytännössä ei kuitenkaan tehdä asioiden eteen mitään. Samanlaisia materialistisia ihmisiä te olette siinä missä muutkin. Joko ansaitsette ja ahnehditte rahaa tai elätte muiden siivellä.

ps. valaistuminenkaan tuskin on kiinni lihansyönnistä ja rukous ei pysäytä luotia.

10

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stafroty

mitä jos ajattelet Uskonnot ja niiden opetukset niin, että ne koskevat sinua. Kyse on siis sinun ymmärryksesi, jota siinä opetetaan laajentumaan nykyisestä mitastaan laajempaan. Ota uskonnot siis henkisen "kasvun" paikkana itsellesi, ymmärryksesi lisääjänä.

• Tuputituputi

Olenko mielestäsi vähäisempi olento tai tuomittu kulkemaan ikuisesti samaa elämänpyörää? Tai jotain?

Mitä jos sinä ottaisit kasvun paikkana kaiken tämän kryptisen höpinäni ja näkisit asiat minun mielestäni valaistuneena ihmisenä?

• Stafroty
        Tuputituputi kirjoitti:

Olenko mielestäsi vähäisempi olento tai tuomittu kulkemaan ikuisesti samaa elämänpyörää? Tai jotain?

Mitä jos sinä ottaisit kasvun paikkana kaiken tämän kryptisen höpinäni ja näkisit asiat minun mielestäni valaistuneena ihmisenä?

en sanonut että olet vähäisempi tai muutakaan, itse teet mielelläsi itsestäsi mitä olet. itse päätät tehdä samalla tavoin kuin ennenkin ja mitä se on jos ei oravanpyörää. Se on silti sitä samaa oravanpyörää samalla mentaliteetilla, vaikka käviskin eri baareissa tms.

jos koet minut uhkana tai muuna, on sekin kokemus sinun mielessäsi syntynyt. en tarkoita pahaa tai muutakaan, oma mielesi pukee sinulle sen siihen kuosiin, että koet sen sellaisena, turha minulle on siitä kismata.

• simo

Meditaatio ei ole uskonto vaan aivojen ominaisuus:tajunta.Oppia eli Dharmaa voidaan käyttää vielä 2000 vuotta ilman että alkuperäistä muutetaan miksikään.Siddharta Gautama EI opettanut buddhalaisuutta,se elää omaa rikasta elämää vielä kauan.....Nirvanan saavuttanut on pysyvästi vapaa mielen ongelmista,järjettömyydestä,typeryydestä,voimattomuudesta,mielen heikkouksista etc.Googleile "tajunta".

• Tuputituputi

Miksi ihmeessä annat vastaukseksi: "no googleta..."
        Melko valaistunutta :) Sanoisit jotain oikeasti fiksua ihan itse, omin sanoin.

ps. typeryys ei ole uskosta kiinni

• :-D
        Tuputituputi kirjoitti:

Miksi ihmeessä annat vastaukseksi: "no googleta..."
        Melko valaistunutta :) Sanoisit jotain oikeasti fiksua ihan itse, omin sanoin.

ps. typeryys ei ole uskosta kiinni

tai paha jos se enemmän miellyttää:

http://hiki.pedia.ws/wiki/Hihhuli

• ahura-mazda

Oi sinä läskeistä läskein,
      näytä meille oikea tietä tässä
      harhan ja hapatuksen maailmassa.
      Opeta meille luodin pysäytyksen jalo taito.
      Vapauta meidät elinkustannusten ikeestä.
      Opasta meidät jeesustelusta tekoihin.

Mumbojumbo abrakadabra....

• toinen läski

Kyllä harras mieli vie sellaiseen olemassaoloon jossa ei tarvitse kohdata luotia.

Vikaa voi nähdä aivan missä vain, se johtunen sinusta , muoto kun on syntynyt karmasta eli katsot karmaasi.

"puhtaan vision" ylläpitäminen ei maksa mitään, silti kannattaa ahnehtia ja ampua ensin. Ettei pahvipäät ala rulettaa

• Tuputituputi

Monet ovat läskeistä fiksuja.

• ez-al

Mitä siis haluat kuulla?

Mitä haluat totuuden olevan? Sinähän sen ihmisenä määrittelet, eikö niin? Nimen omaan siis jos sitä ei ole olemassa.

Mutta jos se on olemassa... niin sitten sitä ei voi löytää, niinkö... mutta entäs jos voi?

eiköhän tämä v*lu riitä tältä erää. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      106
      1938
    2. 247
      1711
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1096
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      63
      997
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      67
      957
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      66
      848
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      837
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      831
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      805
    Aihe