Idän uskonnot ovat yhtä kornia ja kryptistä sananhelinää kuin kristinusko. Molempien opetukset voi tulkita ihan miten haluaa.
Molemmissa uskoissa paljon samaa jeesustelua ja käytännössä ei kuitenkaan tehdä asioiden eteen mitään. Samanlaisia materialistisia ihmisiä te olette siinä missä muutkin. Joko ansaitsette ja ahnehditte rahaa tai elätte muiden siivellä.
ps. valaistuminenkaan tuskin on kiinni lihansyönnistä ja rukous ei pysäytä luotia.
Kryptistä sananhelinää
10
547
Vastaukset
- Stafroty
mitä jos ajattelet Uskonnot ja niiden opetukset niin, että ne koskevat sinua. Kyse on siis sinun ymmärryksesi, jota siinä opetetaan laajentumaan nykyisestä mitastaan laajempaan. Ota uskonnot siis henkisen "kasvun" paikkana itsellesi, ymmärryksesi lisääjänä.
- Tuputituputi
Olenko mielestäsi vähäisempi olento tai tuomittu kulkemaan ikuisesti samaa elämänpyörää? Tai jotain?
Mitä jos sinä ottaisit kasvun paikkana kaiken tämän kryptisen höpinäni ja näkisit asiat minun mielestäni valaistuneena ihmisenä? - Stafroty
Tuputituputi kirjoitti:
Olenko mielestäsi vähäisempi olento tai tuomittu kulkemaan ikuisesti samaa elämänpyörää? Tai jotain?
Mitä jos sinä ottaisit kasvun paikkana kaiken tämän kryptisen höpinäni ja näkisit asiat minun mielestäni valaistuneena ihmisenä?en sanonut että olet vähäisempi tai muutakaan, itse teet mielelläsi itsestäsi mitä olet. itse päätät tehdä samalla tavoin kuin ennenkin ja mitä se on jos ei oravanpyörää. Se on silti sitä samaa oravanpyörää samalla mentaliteetilla, vaikka käviskin eri baareissa tms.
jos koet minut uhkana tai muuna, on sekin kokemus sinun mielessäsi syntynyt. en tarkoita pahaa tai muutakaan, oma mielesi pukee sinulle sen siihen kuosiin, että koet sen sellaisena, turha minulle on siitä kismata.
- simo
Meditaatio ei ole uskonto vaan aivojen ominaisuus:tajunta.Oppia eli Dharmaa voidaan käyttää vielä 2000 vuotta ilman että alkuperäistä muutetaan miksikään.Siddharta Gautama EI opettanut buddhalaisuutta,se elää omaa rikasta elämää vielä kauan.....Nirvanan saavuttanut on pysyvästi vapaa mielen ongelmista,järjettömyydestä,typeryydestä,voimattomuudesta,mielen heikkouksista etc.Googleile "tajunta".
- Tuputituputi
Miksi ihmeessä annat vastaukseksi: "no googleta..."
Melko valaistunutta :) Sanoisit jotain oikeasti fiksua ihan itse, omin sanoin.
ps. typeryys ei ole uskosta kiinni - :-D
Tuputituputi kirjoitti:
Miksi ihmeessä annat vastaukseksi: "no googleta..."
Melko valaistunutta :) Sanoisit jotain oikeasti fiksua ihan itse, omin sanoin.
ps. typeryys ei ole uskosta kiinnitai paha jos se enemmän miellyttää:
http://hiki.pedia.ws/wiki/Hihhuli
- ahura-mazda
Oi sinä läskeistä läskein,
näytä meille oikea tietä tässä
harhan ja hapatuksen maailmassa.
Opeta meille luodin pysäytyksen jalo taito.
Vapauta meidät elinkustannusten ikeestä.
Opasta meidät jeesustelusta tekoihin.
Mumbojumbo abrakadabra.... - toinen läski
Kyllä harras mieli vie sellaiseen olemassaoloon jossa ei tarvitse kohdata luotia.
Vikaa voi nähdä aivan missä vain, se johtunen sinusta , muoto kun on syntynyt karmasta eli katsot karmaasi.
"puhtaan vision" ylläpitäminen ei maksa mitään, silti kannattaa ahnehtia ja ampua ensin. Ettei pahvipäät ala rulettaa- Tuputituputi
Monet ovat läskeistä fiksuja.
- ez-al
Mitä siis haluat kuulla?
Mitä haluat totuuden olevan? Sinähän sen ihmisenä määrittelet, eikö niin? Nimen omaan siis jos sitä ei ole olemassa.
Mutta jos se on olemassa... niin sitten sitä ei voi löytää, niinkö... mutta entäs jos voi?
eiköhän tämä v*lu riitä tältä erää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778