Tinkivarat nykyään

Citroën-kaupoille

Kuinka paljon on nykypäivänä autokaupassa tinkivaraa? Tarkoitus on hakkia taloon uusi Citroën C5 kaikilla herkuilla ja vaihtoautoa ei ole enää käsissä. Missä Citroën-liikkeessä on ollut hyvä palvelu, eli minne kannattaa suunnata kaupoille pääkaupunkiseudulla? Edellisistä Citroën-kaupoista onkin kulunut jo hyvästi aikaa, yli 8 vuotta.

10

2088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härski

      Citroen C5 on mielestäni rimpula joten aion ostaa laadukkaan mersun jolla ajaa monia vuosia. Minne kannattaa suunnata pääkaupunkiseudulla ?

      • Hyvä osta vaan mannelavetti, veho korjaa haagertin ruosteviat 8:vuoteen osittain takuuna.Tosi hyvä valinta jos ajaa vähän eikä vaadi luksusta.


    • Los Citroen

      Onneksi olkoon, teet elämäsi parhaat kaupat ja saat laatua ja mukavuutta vuosiksi eteenpäin!!!

    • C66666

      C 6 on ollut kuukauden tilattuna.Herttoniemestä.

      Pakko viimein saada uusi "isokissa".

      On sitä odotettukin.

      Kun nyt toi kevät koittaisi.

    • Erkko!

      Itse onnistuin pudottamaan hintaa 15%:lla, kun kesän alussa ostin Citikkani.

      • Citroën-kaupoille

        Kehtaato sanoa missä kävit kaupoilla? Ilmeisesti ostit auton käteisellä ilman vaihdokkia vai?


      • Erkko!
        Citroën-kaupoille kirjoitti:

        Kehtaato sanoa missä kävit kaupoilla? Ilmeisesti ostit auton käteisellä ilman vaihdokkia vai?

        Kyseessä ei ollut "virallinen" Citikka myyjä vaan kauppasivat vaihtoautoja. Ei ole vara ostaa uutta.

        Rahat lainasin pankista, eli myyjälle maksoin kylmällä käteisellä.

        Ja olisin joutunut maksamaan ylimääräistä ja saanut vielä naurut päälle, jos olisin vanhaa bemua tarjonnut vaihdossa. Bemun möin jälkeen päin itse yksityisesti.


      • Erkko!
        Erkko! kirjoitti:

        Kyseessä ei ollut "virallinen" Citikka myyjä vaan kauppasivat vaihtoautoja. Ei ole vara ostaa uutta.

        Rahat lainasin pankista, eli myyjälle maksoin kylmällä käteisellä.

        Ja olisin joutunut maksamaan ylimääräistä ja saanut vielä naurut päälle, jos olisin vanhaa bemua tarjonnut vaihdossa. Bemun möin jälkeen päin itse yksityisesti.

        Ai niin, soittelin jälkeenpäin entiselle omistajalle kyselläkseni huolloista.

        Sain kuulla hältä paljonko autofirma yritti saada katetta vaihdokilleen.

        Firma pyysi 150% siitä mitä maksoi Citikasta edelliselle omistajalle.

        Saivat kuitenkin reilun 25% voittoa kuitenkin.

        Eli kun autofirmat kehtaavat pyytää hirvittävästi, niin voivat pudottaa hintaa ja kuitenkin saada reilun katteen.


    • tinkivaraa

      Eiköhän se tinkivara ole mahdollista vain suora ostossa.
      Vaihdettaessa väliraha ratkaisee.

      Omalla kohdalla kävi tuuri, kun olin jo kaupat tehnyt, niin postissa tuli seuraavalla viikolla tarjous, että 1000€ pois hinnoista jos ostat uuden C4 mallin nyt. Lappu kädessä autokauppaan ja 4 tunnin mietiskelyn jälkeen ilmoittivat että kyllä se hyvitys tulee jo tehtyynkin kauppaan.

    • kokenut

      Riihimäen Auto-Center. Mukavan asiallinen paikka, eikä matka motaria pitkin ole pitkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1206
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 67
      728
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe