Millainen hygienia taso ruuissa ja hotelleissa, hinnat, turvallisuus.
Ensi kesän lomapaikkaa mietiskellen.
Minulla on 1,5v lapsi joten se täytyy huomioida
Lomalta etsin hyvää ruokaa ja juomaa sekä aurinkoa.
Jokin päivä risteily tai vast.
kaunista rauhaisaa maisemaa ja kenties isompi kylä/kaupunki lähistöllä jossa voi ostoksilla käydä.
Eli perus turisti kamaa.
suositteletteko
3
2018
Vastaukset
- toimii
Hygieniataso kuten muissa Välimeren maissa(Kreikka, Italia jne.), hinnat vanhoja turistimaita alhaisemmat, ruoka perusok. Ainoa miinus, että jopa kesällä ajoittain voi olla pilvistä/sateista, vastapainona vihreä luonto, ei auringonpolttamaa kuten esim. Kreikan saarilla.
- EliasA
Suosittelen. Hienot rannat, mutta myös löytyy kaikenlaisia retkikohteita.
Parempi Becici kuin Budva jos panostat hotelleihin, mutta jos haluat loikoilla rannalla slaavien kanssa, niin sitten Budva.
Turvallisen tuntuista. Edullista. - ehdottomasti
Hieno paikka. Nähtävää riittää vaikka kuinka... rannat, Stari Grad, Kotorin lahti, Ostrogin luostari, Skadar-järvi, Durmitor... ja minnekään ei ole matkaa pitkälti. Puhumattakaan sitten naapurimaista.. Kroatia - Dubrovnik, Albania etc.
Itse pidettiin tukikohtaa Budvassa, tykkäsin. Becicin rannat tuntui ainakin viime kesänä olevan yhtä rakennustyömaata. Itse koin paikan turvallisena. Miltei kaikki on äärettömän halpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278208- 2342778
- 262621
- 1652045
- 1211921
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195