heippa AVASTIN käyttäjät,olen tässä paripäivää painiskellut troijalaisten kans,mistä lie tulleetkaan mun koneelleni,olen skannaillut muutamilla ohjelmilla mutta ei niistä ole ollut apua poistaan näitä troijjia.scannailin myös AVASTILLA,se kyllä ilmoitti troijjista mutta ei ekasti niitä poistanu.kirjoittelin sittten pääkallonpaikalle elikkä AVASTILLE,sieltä neuvottiin seuraavanlaista.The best thing i can recommend for you to do now is schedule a boot time scan from within the menu in avast, then restart you computer which will start the scan. this should find and remove any viruses from you computer.okei, se oli enkuksi,tein nämä asetukset omalle ilmaisversio AVASTille ja se scannas koneeni läpi ennenkuin mitkään ohjelmat oli auki, ja kumma kyllä nyt ei ole tullut yhtään hälytystä troijjalaisista.voin neuvoa tarkemmin jos joku haluaa ohjeet suomeksi.
huom AVAST:in käyttäjät
käpppänä
1
547
Vastaukset
- typerö
moi,,mulla kana avast ja eilen ilmesty jotai viruksia vakoiluohjelmia,latasin spylocking,mut ei tunnu tekevän mitään,,alapalkki vilkuttaa ja ilmoilee väliin vakoiluohjelmista,,,saako ne pois tolla sun ohjeella? voitko laittaa ne mulle suomeks?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432468
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1022250- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811142