Voiko kisulle antaa kinkkua? Olen kuullut ettei possua saisi jostain syystä antaa ollenkaan.. Tietääkö joku, pitääkö väittämä paikkaansa?
Kinkkua kissalle?
*Kisu**
4
2058
Vastaukset
- Nam,miau
Possua voi kissalle antaa huoletta.
Kinkkua ja kinkkuleikkeleitä vain herkkuna ihan vähäsen. Itse annan joka päivä sellaisen euron kokoisen palasen kinkku/kalkkuna/kanaleikkelettä ja kisu on kovin tyytyväinen siihen. - mutta suikaleet
vaan ovat kovin rasvaisia,joten ei kovin useasti.Ja jos leikkelettä annat niin huuhtele ensin,että liika suola lähtee pois.
- agfb
Rasva ei haittaa ollenkaan kissaa, varsinkin eläinperäinen. Suola ja mausteet sensijaan eivät hyvästä.
- voi..
kyllä antaa huoleta, mutta raakana. kinkku on suolattu ja maustettu ja ne ei kissalle oikein sovi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976