Voiko kisulle antaa kinkkua? Olen kuullut ettei possua saisi jostain syystä antaa ollenkaan.. Tietääkö joku, pitääkö väittämä paikkaansa?
Kinkkua kissalle?
*Kisu**
4
2095
Vastaukset
- Nam,miau
Possua voi kissalle antaa huoletta.
Kinkkua ja kinkkuleikkeleitä vain herkkuna ihan vähäsen. Itse annan joka päivä sellaisen euron kokoisen palasen kinkku/kalkkuna/kanaleikkelettä ja kisu on kovin tyytyväinen siihen. - mutta suikaleet
vaan ovat kovin rasvaisia,joten ei kovin useasti.Ja jos leikkelettä annat niin huuhtele ensin,että liika suola lähtee pois.
- agfb
Rasva ei haittaa ollenkaan kissaa, varsinkin eläinperäinen. Suola ja mausteet sensijaan eivät hyvästä.
- voi..
kyllä antaa huoleta, mutta raakana. kinkku on suolattu ja maustettu ja ne ei kissalle oikein sovi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422712Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423402444- 352124
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471856- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251579- 441450
- 1001419
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391375- 361166