Onkos täällä ketään jolla on kaksosia?
kaksosten äitejä?
5
277
Vastaukset
elikkäs meillä on pian puolivuotiaat kaksospojat!
syntyivät 3.7.06 :)- neljän äiti
Moi! miten sinulla on mennyt ensimmäiset kuukaudet vaávijen kanssa? onkos olllut raskasta? Minun pojat ovat vasta kaksi viikkoa vanhoja ja sitten minulla on tyttö joka on 3 ja puol ja poika joka on 2!...Onkos sinulla enemmän lapsia?
neljän äiti kirjoitti:
Moi! miten sinulla on mennyt ensimmäiset kuukaudet vaávijen kanssa? onkos olllut raskasta? Minun pojat ovat vasta kaksi viikkoa vanhoja ja sitten minulla on tyttö joka on 3 ja puol ja poika joka on 2!...Onkos sinulla enemmän lapsia?
Mulla ei ole muita lapsia, ensimmäiset ovat.
Aikas mukavasti on arki mennyt, ei olla sairasteltukaan..onneksi. Ensimmäiset 3kk pojat nukkui yöt erinomaisesti mutta sen jälkeen yöt on menny aikas huonoiksi. Heräilevät tämäntästä ja itkeskelevät, johtunee vissiin hampaista. Alas tuli esimmäiset 4kk iässä ja nyt ylös on tulossa 4 hammasta kerralla. Ollaan kiinteitä syöty jo parisen kuukautta ja hyvin maistuu. Korvikkeella ollaan kasvettu syntymästä lähtien kun maitoa multa ei tullut. Vaikeampaa alkaa varmaankin kohta tulemaan kun konttaaminen alkaa mutta samalla kiva katsella kun itse pääsevät kulkemaan :)
Sulla touhua siellä piisaa kun 2 pientä vauvojen lisäksi. Kannattaa pyytää apua mahdollisimman paljon! ja kai mies auttaa sinua? meillä isukki on poikien hoidossa apuna erittäin paljon ja kaikki onnistuu häneltä siinäkun mullakin :)
Kysele ihmeessä kaikkea mahdollista multa!!!
Paljon tsemppiä ja voimia sinulle :)- neljän äiti
dharma80 kirjoitti:
Mulla ei ole muita lapsia, ensimmäiset ovat.
Aikas mukavasti on arki mennyt, ei olla sairasteltukaan..onneksi. Ensimmäiset 3kk pojat nukkui yöt erinomaisesti mutta sen jälkeen yöt on menny aikas huonoiksi. Heräilevät tämäntästä ja itkeskelevät, johtunee vissiin hampaista. Alas tuli esimmäiset 4kk iässä ja nyt ylös on tulossa 4 hammasta kerralla. Ollaan kiinteitä syöty jo parisen kuukautta ja hyvin maistuu. Korvikkeella ollaan kasvettu syntymästä lähtien kun maitoa multa ei tullut. Vaikeampaa alkaa varmaankin kohta tulemaan kun konttaaminen alkaa mutta samalla kiva katsella kun itse pääsevät kulkemaan :)
Sulla touhua siellä piisaa kun 2 pientä vauvojen lisäksi. Kannattaa pyytää apua mahdollisimman paljon! ja kai mies auttaa sinua? meillä isukki on poikien hoidossa apuna erittäin paljon ja kaikki onnistuu häneltä siinäkun mullakin :)
Kysele ihmeessä kaikkea mahdollista multa!!!
Paljon tsemppiä ja voimia sinulle :)Terve! Joo kyllä minulla ei oo tekemisen puute...Mun tytöllä on meneillään maailman uhma ja välillä tuntuu että pitäis mennä jonnekkin kaappiin istumaan! ;) Kyllä mun mies auttaa niin paljon kun pystyy mutta kohta on isyysloma ohi ja paluu arkeen iskee!! iik, mitenköhän mulla sitten menee??...Ja nyt on vielä kaiheeta flunssaa kaikilla jopa vaavit ovat sairaana.. me tultiin eilen kotiin kun pojat joutu sairaalaan kun niillä oli niin paljon räkää...ja nyt on kuulemma maha ja oksennustautia liikenteessä...ja sitten kaiken lisäksi mun sectiohaava on auenut ja tulehtunut... Hyvää uutta vuotta!!
neljän äiti kirjoitti:
Terve! Joo kyllä minulla ei oo tekemisen puute...Mun tytöllä on meneillään maailman uhma ja välillä tuntuu että pitäis mennä jonnekkin kaappiin istumaan! ;) Kyllä mun mies auttaa niin paljon kun pystyy mutta kohta on isyysloma ohi ja paluu arkeen iskee!! iik, mitenköhän mulla sitten menee??...Ja nyt on vielä kaiheeta flunssaa kaikilla jopa vaavit ovat sairaana.. me tultiin eilen kotiin kun pojat joutu sairaalaan kun niillä oli niin paljon räkää...ja nyt on kuulemma maha ja oksennustautia liikenteessä...ja sitten kaiken lisäksi mun sectiohaava on auenut ja tulehtunut... Hyvää uutta vuotta!!
Kyllä kaikki menee ihan hyvin ja pyydä apua!
Tää on just tätä tautiaikaa mut onneks sekin menee äkkiä ohi..ottan jo koska meille tulee eka flunssa :S
Hyvää Uutta Vuotta teille kaikille myös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894120
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353201Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell861954Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511