Toyota Hilux Pick-up
Upotettiin mereen, poltettiin, moukaroitiin purkumoukarilla, ajettiin ladon läpi, pudotettiin ilmasta ja 72-metrisen talon katolta purun yhteydessä ja vielä toimii.
http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=4540
Maailman kestävin auto
6
2206
Vastaukset
- puutiainen
auto tai merkki ei voisi kestää samaa?
- kestäisi
Tai ehkä Joku Nissanin malli.Mutta tuskinpa.Toyota on kestävin kuitenkin.
- se vielä
kestäisi kirjoitti:
Tai ehkä Joku Nissanin malli.Mutta tuskinpa.Toyota on kestävin kuitenkin.
mitään.... On myös luokkansa paras ajettava!
- Ei.
se vielä kirjoitti:
mitään.... On myös luokkansa paras ajettava!
Varmaan ole.
- .....................
Sitä Top gear pätkää, jossa 90-luvun alun mersu upotetaan veteen, ajetaan monster truckilla yli ja heitetään käsikranaatti sisälle yms. ja silti käy? Hiluxista ei ole kokemusta, mutta kun aikoinaan joskus 90-luvulla isäni törmäsi Volvo 242 -autollaan jonkun naisen Toyotaan (kolari naisen vika), niin Volvosta hajosi etuvalo ja pieni kurttu tuli peltiin, mutta Toyota oli täysin kasassa... Tosin ei Volvokaan ole nykyään sitä, mitä se ennen oli...
- silloin varakkaille Volvo.
huomasi myöskin polttoainnen-kulutuksissa,että rautaa on ympärilläpaksulti!!.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339