Mulla on narttu tanskandoggi ja haluaisin kysyä saako se tarpeeksi liikuntaa kun arkisin käydään kolme kertaa päivässä lenkillä.Aamulla aika lyhyt lenkki (en päästä vapaaksi) koska töihin pitää mennä aika aikaisin.Päivällä kun tulen töistä tehdään noin 1-2 tunnin lenkki josta koira saa juosta noin tunnin vapaana.
Viikonloppusin ollaan ulkona kolmisen tuntia ja koira saa juosta niin paljon kuin jaksaa.Silloin emme mene kauheasti hihnassa vaan annan olla vapaana enemmän.
Saako doggini tarpeeksi liikuntaa?
Vaikuttaa meidän tyttö ainakin ihantyytyväiseltä eikä ole ylienerginen. ?
Ps.HUOM! tämä ei ole aina vaan joskus saatetaan olla reilusti pidempään ulkona. Tämä oli vain selostus siitä minkä verran vähintään lenkkeillään.
odotan vastausta. Ois tosi kiva jos kertoisitte pitäiskö lenkittää enemmän. :D
Saako doggi tarpeeksi liikuntaa?
5
775
Vastaukset
- Lady Dog
(otsikko)
- duoda
saanko ihan kysyä että jos koirasi on tyytyväinen niin miksisitä pitää täällä kysellä?
ihmeellisiä ihmiset on kyllänykyään... - Lady Dog
duoda kirjoitti:
saanko ihan kysyä että jos koirasi on tyytyväinen niin miksisitä pitää täällä kysellä?
ihmeellisiä ihmiset on kyllänykyään...(otsikko)
- chiuw87
on tanskandoggi tyttö (2v) ja se saa liikuntaa suurinpiirtein samanverran :) meijän doggi on ainakin vaikuttanut tyytyväiseltä, joten pidän tota määrää ihan sopivana :)
saa liikuntaa tarpeeksi. Doggihan ei välttämättä ole ns.energiapommi, joka kaipaa liikuntaa samalla tavoin kuin joku palveluskoira. Doggi osaa nauttia myös laiskottelusta, eikä välttämättä ole hirveän kiinnostunut 2 h lenkistä narun päässä! Lue koiraasi, näet ja opit kyllä, miten kauan ja miten se nauttii menosta... Mun omilla dogeilla n. tunnin lenkki, joskus vähemmän, joskus enemmän päivittäin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492348- 262263
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161574Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271555- 1241447
- 191103
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva334897