Kannattaako viedä micra huoltoon kun on 60 tkm mittarissa. Öljyt vaihdettu viimeksi 52tkm? Vienkö nyt 60tkmssä vai myöhemmin?.Moottorissa on kyllä öljyä mutta kun en tiedä näitä nissanin huoltoväliä? Lähettäkää vastaukset mahdollisemman pian
Nissan Micran Öljynvaihtovälit
4
976
Vastaukset
- Micra -92
Huoltovälit selviää huoltokirjasta. Tarkista samalla missä kilometreissä vuosimallisi Micran nokkahihna pitää vaihtaa.
- fghjhgjhg
Ei ainakaan useammin kannata missään automallissa kuin kerran 10tkm:ssä tai vuodessa. Jos autossa on synteettiset öljyt todennäköisesti voit ajaa 15tkm ilman öljynvaihtoa. En tiedä mitä micraa tarkoitat, mutta 90-luvun perusmicroissa tuo on hyvä ohje.
- Micraisti
Tarkoitan siis 2000 vuoden micraa jolla on jo ajettu 60tkm
- 2000-mallissa
moottorissa on nokkaketju joka kestää auton iän.
Siis hihnanvaihto ei enää määrää huoltovälejä.
15...30 tkm on vaihtoväli täyssynteettisillä öljyillä.
Itse vaihdan lämpimällä heinäkuun päivällä kerran
vuodessa kilometreistä riippumatta.
Samalla teen täystarkistukset ja mahdolliset
korjaukset muutenkin.
Kiva tehdä kesähelteillä, kaljakori auton vierellä
on tärkeimpiä huoltotyökaluja.
Ja uikkarit rantasaunan seinällä.
Kilometrit mahtuvat yleensä em. väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784