Miksi kannattaisi hankkia Varadero

DeroVara

Olen aikeissa hankkia matka-/ retki- ja ylipäätään kaksipäällä ajeluun Varaderon. Omistajat kertokaa hyvät ja huonot puolet.

Olenko liian lyhyt (siis ko pyörän päälle), kun pituus on 177 cm.

3

4098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sherlock

voin sen verran sanoa, et varadero on ihan omassa luokassaan kevariryhmässä matkapyöränä. kaupunkiajossa varadero ei oo omimmillaan, mut nimenomaan matkaa tehdessä ylivertainen. jos olet matkapyörää ostamassa, eikä tehot oo sulle niin tärkeitä, on varadero tosi hyvä valinta.

• Egon

Kyse on ilmeisesti tonnisesta Varaderosta eikä kevarista. Motopalstan kahessa koeajosa se on saanut lähes pelkkiä kehuja, samoin kavereitten kommentit matka-ajosta ovat ylistäviä. Itelläni on Transalp 600 joka on kans Hondan XL, mutta Varadero XL:n pienempi versio. Minusta ainakin Transalp on kaupunkiajossa parhaimmillaan, ei kai se muuten olisi Lontoon moottoripyörälähettien suosikkipyörä. Oon itse ajanut Varaderolla, ei se nyt mikään hirveän iso oo.

• Ainoa huono puoli saattaa olla tuommoiselle pätkälle se että Eero on aika yläpainoinen noin niinko paikallaan käsiteltäessä,mutta kun sen saa liikkeelle ei ole mitään moittimista.
      Kaks päällä on tosi mukava mennä eikä mammallakaan ole mitään tilan ahtautta.
      Menet ja koeistut Eeron ja jos jalat yltää maahan asti niin olet riittävän pitkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27