PIENI KÄSI
5
434
Vastaukset
Ihanaa Joulua ja Rakkauden täyteistä Uutta Vuotta
Ystävä- *MURUKULTA*
Pienissä ihmisissä tehty työ näkyy vasta parinkymmenen vuoden kuluttua, kun se hyvin tekee, voi siitä sitten nauttia seuraavat monet kymmenet vuodet! :)
Ja jokainen meistä voi pelastaa lähellä olevia, pieniä maailmoja..siten miten voidaan! Se riittää! :)
Marqitta, Oikein lämmintä ja ihanaa Joulua sinulle, ystäväni! :D *MURUKULTA* kirjoitti:
Pienissä ihmisissä tehty työ näkyy vasta parinkymmenen vuoden kuluttua, kun se hyvin tekee, voi siitä sitten nauttia seuraavat monet kymmenet vuodet! :)
Ja jokainen meistä voi pelastaa lähellä olevia, pieniä maailmoja..siten miten voidaan! Se riittää! :)
Marqitta, Oikein lämmintä ja ihanaa Joulua sinulle, ystäväni! :DNautitaan tulevastakin vuodesta ,jos luoja suo.
- Rellu
Olipa herttainen - kiitos tästä.
Lempeää Joulua, tähtien tuiketta ja kaikkea
mistä syntyy muistoja.
PS toivottavasti postini on tullut perille !- *MURUKULTA*
Vaikka miten minä ajattelin, minun maailmani lähti tästä puolenmetrin päästä ja siitä eteenpäin. On luotu ihmisiä, jotka vetää suuria linjoja..ja sitten tämmösiä..tehdään mitä voidaan! :D
Joulu on lasten juhlaa ja kun seuraa heitä, siirtyy jotain hyvää tänne omaan sydämmeenikin, ilo ainakin! :)
Kiitos, Rellu korteista! :)
Oikein Lämmintä ja Rauhaisaa ja Ilosta Joulua !
ps. 3v. on varmaan innoissaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844