PIENI KÄSI
5
435
Vastaukset
Ihanaa Joulua ja Rakkauden täyteistä Uutta Vuotta
Ystävä- *MURUKULTA*
Pienissä ihmisissä tehty työ näkyy vasta parinkymmenen vuoden kuluttua, kun se hyvin tekee, voi siitä sitten nauttia seuraavat monet kymmenet vuodet! :)
Ja jokainen meistä voi pelastaa lähellä olevia, pieniä maailmoja..siten miten voidaan! Se riittää! :)
Marqitta, Oikein lämmintä ja ihanaa Joulua sinulle, ystäväni! :D *MURUKULTA* kirjoitti:
Pienissä ihmisissä tehty työ näkyy vasta parinkymmenen vuoden kuluttua, kun se hyvin tekee, voi siitä sitten nauttia seuraavat monet kymmenet vuodet! :)
Ja jokainen meistä voi pelastaa lähellä olevia, pieniä maailmoja..siten miten voidaan! Se riittää! :)
Marqitta, Oikein lämmintä ja ihanaa Joulua sinulle, ystäväni! :DNautitaan tulevastakin vuodesta ,jos luoja suo.
- Rellu
Olipa herttainen - kiitos tästä.
Lempeää Joulua, tähtien tuiketta ja kaikkea
mistä syntyy muistoja.
PS toivottavasti postini on tullut perille !- *MURUKULTA*
Vaikka miten minä ajattelin, minun maailmani lähti tästä puolenmetrin päästä ja siitä eteenpäin. On luotu ihmisiä, jotka vetää suuria linjoja..ja sitten tämmösiä..tehdään mitä voidaan! :D
Joulu on lasten juhlaa ja kun seuraa heitä, siirtyy jotain hyvää tänne omaan sydämmeenikin, ilo ainakin! :)
Kiitos, Rellu korteista! :)
Oikein Lämmintä ja Rauhaisaa ja Ilosta Joulua !
ps. 3v. on varmaan innoissaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605016Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632180- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181373Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191284- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879