Klassikkotalot

Joulukki

Onko kukaan kuullut Klassikkotaloista? Kokemuksia miten niillä homma toimii?

5

5706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauno Kangas

      ...historia jakautuu kahteen osaan. Alun alkaen (1997 ... olikos se jotain 1999) Klassikkotalot oli kahden hesalaisen inssin omistama pieni talomerkki, joka kuitenkin onnistui sen verran hämmentämään markkinaa, että Koskisen Oy Taloteollisuus (Herrala-Talot) osti sen vekka ja pani kenkälaatikkoon. Kun Koskisen Oy halusi aloittaa precut pakettien tarjoamisen suurelementtipaketin rinnalla, he kaivoivat Klassikkotalot kenkälaatikosta tuotemerkiksi sille. Nyttemmin taitaa Koskisen Oy Taloteollisuus myydä Herrala-merkillä sekä suurelementtejä ettäprecuttia Starkki-talomyynnin kautta sekä Klassikkotalon nimella precuttia muutamien Terojen, Agrimarkettien ja S-Rautamarkettien kautta. Sen, mitä netin kautta saa selville, on Klassikko-talon organisaatio hyvin yhteneväinen Koskisen Oy Taloteollisuuden muiden tuotteiden kanssa, joten itse arvioisin Klassikkoa rinnastettuna Herrala-precuttiin - liekö kummallakaan kovin suurta asiakaskuntaa kokemuksia kertoilemaan - epäilen, ettei noita kahta tuotetta myydä yhteensäkään paljoa yli sataa kappaletta vuosittain.

      Tuo siis tausta tietona - itse merkkejä en alalla itsekin toimivana juuri viitsi kommentoida.

      • toki

        Kerrottakoon taustaksi, että Raunolla, jos kenellä on kokemuksia ko tuotteista,
        koska hän oli tuon kaupan aikoihin puukympiien precut-toiminnan (Rautia-tarjoustalo) pyörittäja. Senkin toiminnan Koskisen oy:n huimat johtajat ostivat pois.
        Myöhemmin RK oli vaajaan vuoden Herralalla myyntipäällikkönä.


    • raksa2007

      Kyllä klassikkotaloilla homma pelaa. Otettiin talopaketti heiltä kolme vuotta sitten. nyt väännetään kättä uudesta paketista.
      ei muuta kuin tarjousta pyytämään Kimmo kurjelta..

      ps. puutavara oli todella hyvää!

    • Vaihtoehto Kastellille?

      Joo, kokemuksia kuulisin mielelläni minäkin! Huomasin merkin yhteishyvän messutalo-jutusta, ja kävin sitten myyjää jututtamassa. Kastellia ollaan ensisijaisesti ajateltu, mutta kun tämäkin on precut, alkoi hieman kiinnostaa. Klassikko-talon saa kuulemma valinnan mukaan joko ristirunkoisena (kuten Kastelli) että sinä tavallisempana (miksi sitä sitten oikein virallisesti kutsutaankaan?). Onko niistä jompi kumpi toistaan parempi runkotyyppi?

      • kokemuksia on

        jos haluat itse tehdä esim. talotoimittajan pystytyksen jälkeen ehdottomasti klassikko, kummasakin runko ratkaisussa on omat hyvät ja huonot
        puolet. Sisäpuolen koolaus ei ole yksinkertainen rakentaa kun ottaa levytys vaiheet huomioon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe