Klassikkotalot

Joulukki

Onko kukaan kuullut Klassikkotaloista? Kokemuksia miten niillä homma toimii?

5

6153

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauno Kangas

...historia jakautuu kahteen osaan. Alun alkaen (1997 ... olikos se jotain 1999) Klassikkotalot oli kahden hesalaisen inssin omistama pieni talomerkki, joka kuitenkin onnistui sen verran hämmentämään markkinaa, että Koskisen Oy Taloteollisuus (Herrala-Talot) osti sen vekka ja pani kenkälaatikkoon. Kun Koskisen Oy halusi aloittaa precut pakettien tarjoamisen suurelementtipaketin rinnalla, he kaivoivat Klassikkotalot kenkälaatikosta tuotemerkiksi sille. Nyttemmin taitaa Koskisen Oy Taloteollisuus myydä Herrala-merkillä sekä suurelementtejä ettäprecuttia Starkki-talomyynnin kautta sekä Klassikkotalon nimella precuttia muutamien Terojen, Agrimarkettien ja S-Rautamarkettien kautta. Sen, mitä netin kautta saa selville, on Klassikko-talon organisaatio hyvin yhteneväinen Koskisen Oy Taloteollisuuden muiden tuotteiden kanssa, joten itse arvioisin Klassikkoa rinnastettuna Herrala-precuttiin - liekö kummallakaan kovin suurta asiakaskuntaa kokemuksia kertoilemaan - epäilen, ettei noita kahta tuotetta myydä yhteensäkään paljoa yli sataa kappaletta vuosittain.

Tuo siis tausta tietona - itse merkkejä en alalla itsekin toimivana juuri viitsi kommentoida.

• toki

Kerrottakoon taustaksi, että Raunolla, jos kenellä on kokemuksia ko tuotteista,
        koska hän oli tuon kaupan aikoihin puukympiien precut-toiminnan (Rautia-tarjoustalo) pyörittäja. Senkin toiminnan Koskisen oy:n huimat johtajat ostivat pois.
        Myöhemmin RK oli vaajaan vuoden Herralalla myyntipäällikkönä.

• raksa2007

Kyllä klassikkotaloilla homma pelaa. Otettiin talopaketti heiltä kolme vuotta sitten. nyt väännetään kättä uudesta paketista.
      ei muuta kuin tarjousta pyytämään Kimmo kurjelta..

ps. puutavara oli todella hyvää!

• Vaihtoehto Kastellille?

Joo, kokemuksia kuulisin mielelläni minäkin! Huomasin merkin yhteishyvän messutalo-jutusta, ja kävin sitten myyjää jututtamassa. Kastellia ollaan ensisijaisesti ajateltu, mutta kun tämäkin on precut, alkoi hieman kiinnostaa. Klassikko-talon saa kuulemma valinnan mukaan joko ristirunkoisena (kuten Kastelli) että sinä tavallisempana (miksi sitä sitten oikein virallisesti kutsutaankaan?). Onko niistä jompi kumpi toistaan parempi runkotyyppi?

• kokemuksia on

jos haluat itse tehdä esim. talotoimittajan pystytyksen jälkeen ehdottomasti klassikko, kummasakin runko ratkaisussa on omat hyvät ja huonot
        puolet. Sisäpuolen koolaus ei ole yksinkertainen rakentaa kun ottaa levytys vaiheet huomioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1650
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      20
      1134
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1063
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      133
      871
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      806
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      607
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      48
      528
    10. 69
      510
    11. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      498
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      422
    16. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      413
    18. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      399
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    20. En usko et enää

Uskaltaisit irl mitään
      Ikävä
      37
      396
    Aihe