Joo eli itellä alkoi tinnitus erään baari-illan jälkeen (livebändi) sitä on nyt jatkunut noin 4 viikkoa sellaista korkeaa vinkunaa, mutta välillä se menee kumminkin täysin kokonaan pois ja olen huomannut että se on usein mennyt pois kun olen pitänyt taukoa tietokoneella olosta, oma tietokone on vanha ja pitää kovaa melua kun on käynnissä, niin kysyisinkin nyt että voiko tinnituksen laukaista esim tälläinen tietokoneen käyntihurina vai onko tuo tinnituksen alkaminen / loppuminen täysin sattumanvaraista
Tinnitus ja tietokone
2
675
Vastaukset
- jäljillä
mutta ei tk-hurina vaan vääräasentoinen olotila tk.lla (itselläni ainakin),siis istuin ,istuma-asento ja tiedostamaton niska ja selkälihasten jännittäminen(turhaan)kun olet/n näppäimmistöllä,itselläni se jäi siltä ajalta kun opettelin tk,een käyttöä eli v1992, en ole onnistunut "ohjelmoitua itseäni uudelleen",elikkäs itsessäni on "haittaohjelma".i
J O U L U A KAIKILLE! - Anonyymi
Itsellä ollut koronaviruksesta tinnitus joka on tosin itsekseen pikkuhiljaa vaimentunut, mutta olen huomannut että ollessani tietokoneella niin muutaman minuutin kuluttua alkaa omanlaisensa vinkuna kuulua pään sisässä hiljaa ja sen huomaa jos sitä kuuntelee. Uskon että tiekoneella saattaa olla vaikutusta koska kyseessä on niin sanottu "tehokone" jossa 850 wattinen virtalähde ja 125 wattinen suoritin.
Ehkä tietokone pitäisi äänieristää? Tehoja rajoittaa tai siirtää seinän taakse josta pitkät johdot työpöydälle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368