Joo eli itellä alkoi tinnitus erään baari-illan jälkeen (livebändi) sitä on nyt jatkunut noin 4 viikkoa sellaista korkeaa vinkunaa, mutta välillä se menee kumminkin täysin kokonaan pois ja olen huomannut että se on usein mennyt pois kun olen pitänyt taukoa tietokoneella olosta, oma tietokone on vanha ja pitää kovaa melua kun on käynnissä, niin kysyisinkin nyt että voiko tinnituksen laukaista esim tälläinen tietokoneen käyntihurina vai onko tuo tinnituksen alkaminen / loppuminen täysin sattumanvaraista
Tinnitus ja tietokone
2
686
Vastaukset
- jäljillä
mutta ei tk-hurina vaan vääräasentoinen olotila tk.lla (itselläni ainakin),siis istuin ,istuma-asento ja tiedostamaton niska ja selkälihasten jännittäminen(turhaan)kun olet/n näppäimmistöllä,itselläni se jäi siltä ajalta kun opettelin tk,een käyttöä eli v1992, en ole onnistunut "ohjelmoitua itseäni uudelleen",elikkäs itsessäni on "haittaohjelma".i
J O U L U A KAIKILLE! - Anonyymi
Itsellä ollut koronaviruksesta tinnitus joka on tosin itsekseen pikkuhiljaa vaimentunut, mutta olen huomannut että ollessani tietokoneella niin muutaman minuutin kuluttua alkaa omanlaisensa vinkuna kuulua pään sisässä hiljaa ja sen huomaa jos sitä kuuntelee. Uskon että tiekoneella saattaa olla vaikutusta koska kyseessä on niin sanottu "tehokone" jossa 850 wattinen virtalähde ja 125 wattinen suoritin.
Ehkä tietokone pitäisi äänieristää? Tehoja rajoittaa tai siirtää seinän taakse josta pitkät johdot työpöydälle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004777030- 262541
- 2212513
- 1491814
- 1141718
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.138104224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?11037