casa particularen varaukset

EskoJ

Onko kokemuksia casa particularen varaamisessa netissä? Onko välitysfirmat luotettavia, esim casaparticular.org tai cuba-junky.com? Vai kannattaako yrittää suoraan niistä casoista joilla on netti?
Maksatteko jotenkin ennakkoa, entä välityspalkkiot välittäjäfirmalle??

4

1016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnm

Kiinnostaisivatpa minuakin nuo tiedot, toivottavasti joku pystyy vastaamaan.

• Esperanza_

Meillä oli viimevuotisella reissulla Havannan-majoitus varattu casaparticular.orgista, ja kaikki sujui hyvin. Mitään ennakkoa varauksesta ei tarvinnut maksaa. Varauksen jälkeen saa henkilökohtaisen vahvistuksen ja casan osoitteen saapumista varten.

Ainakin tähän palveluun kuuluu myös mahdollinen haku lentoasemalta. Meillä tosin kävi niin, ettei yhteyshenkilömme ehtinyt, mutta saimme meilin turvallisuusneuvojen kera (mitä taksissa pitää ottaa huomioon). Parin päivän oleskelun jälkeen yhteyshenkilömme vieraili luonamme casassa ja antoi loppureissua varten neuvoja casoista muilla paikkakunnilla; niitä noudatimmekin, eikä pettymyksiä tullut. Varaukset hoituivat myös hänen kauttaan vaivattomasti.

Kaikki palvelu on netissä ilmoitetussa huonehinnassa mukana. Itse ylenpalttisista neuvoista kiitollisina annoimme yhteyshenkilölle muutaman CUC:n tippiä, mutta näimme todella hämmästyneen ilmeen :) Hän antoi myös puhelinnumeronsa, johon kuulemma olisi saanut soittaa milloin vaan.

Minulla ei siis ainakaan ole mitään pahaa sanottavaa, eli suosittelen.

• kivirta

joo, itse varattiin eka casa netin kautta ja loput paikan päältä. Syynä on se, että maahantulo kortissa PITÄÄ olla majoituspaikan nimi ja osoite. Jos näitä tietoja ei ole, voi olla aika kusiset paikat tullissa. Pahimmassa tapauksessa tulliviranomaiset määrää sulle jonkun hotellin johon sun sit pitää majoittua. Voit olla varma ettei se ole se halvin hotelli mihin ne sut laittaa...:-)
        Eli varatkaa etukäteen tai laittakaa ainakin jonkun casan osoite/nimi siihen turisti kortti hakemukseen.
        Habana Viejassa on joitakin todella upeita casoja, mutta läheskään kaikilla ei ole nettisivuja. Suosittelen esim. Rafaela y Pepe:ä, aivan Plaza Viejan nurkilla. Meillä oli siellä huone jossa oli kolme parveketta ja wc:t/suihkut(yhteiskäytössä) oli viimeisen päälle duunattu. Aivan loistava mesta ja hinta oli 30 CUC/2hh.
        Myös casa Chez Nous on aivan loistava paikka, ja niillä löytyy nettisivut ja e-mail. Siellä me oltiin ekat pari päivää. Suosittelen sitäkin lämpimästi.
        Englannilla ei noissa paikoissa kunnolla pärjää, mutta käsillä puhuen ja paperin/kynän avulla pääsee pitkälle...

• casa

Casaparticular.org ilmoitti että varaus on ok, mutta tarvitessani lisäpalvelua ja tietoja viisumia varten eivät vastanneet viiteen viestiin kahden viikon aikana. Viimeinen viesti palautui, koska osoitetta ei ole olemassa, joten liekö lopettanut toimintansa.
        En suosittele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6144
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3172
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2456
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2118
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      351
      1772
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1646
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1541
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1384
    Aihe