Hevostallin salaisuus

Help4

Kysyisin siis pelistä nimeltä hevostallin salaisuus.
Sain pelin juuri, mutta sitä ennen luin jostain että pelissä esiintyy myös Annien hevonen. Minun pelissäni sitä ei ole tullut vaikka se Annie sanoi, että tuo hevosensa talliin.
Haluaisin siis tietää onko pelissäni vikaa vai eikö Annien hevonen esiinny olleenkaan?

Kiitos jo etukäteen!!!

354

40227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikaomena

Mulla on sama ongelma. Ei pääse ollenkaan eteenpäin.

• Mermeline

Mulla on iso probleema pelissä Hevostallin salaisuus:
        Mä oon lyöny esim. Kaarlon autoa, käyny toimistossa ja puhunut sen jälkeen monen monta kertaa Kaarlon kanssa,myös mainos, missä Markus, Amanda ja Anni tuovat kadoksissa olleet hevoset talliin on tullut.Nyt en enää tiedä mitä pitää ehdä. Kartan mukaan pitää mennä Kaarlon luo. Olen mennytkin, mutta en löydä sieltä mitään. En pääse siitä eteenpäin. En osaa selittää kauheen tarkkaan. Oon yrittäny ettii ainakin 100 kertaa koko paikan läpi! Help me!
        Kiitos jo etukäteen, sinulle, joka osaat auttaa minua

• Merski
        Mermeline kirjoitti:

Mä oon lyöny esim. Kaarlon autoa, käyny toimistossa ja puhunut sen jälkeen monen monta kertaa Kaarlon kanssa,myös mainos, missä Markus, Amanda ja Anni tuovat kadoksissa olleet hevoset talliin on tullut.Nyt en enää tiedä mitä pitää ehdä. Kartan mukaan pitää mennä Kaarlon luo. Olen mennytkin, mutta en löydä sieltä mitään. En pääse siitä eteenpäin. En osaa selittää kauheen tarkkaan. Oon yrittäny ettii ainakin 100 kertaa koko paikan läpi! Help me!

Olen samassa kohdassa, kuin sinä Mermeline. Jos olet saanut jo apua, tai keksit itse ratkaisun, auttaisitko minuakin. Kiitos jo etukäteen.

• Mermeline
        Merski kirjoitti:

Olen samassa kohdassa, kuin sinä Mermeline. Jos olet saanut jo apua, tai keksit itse ratkaisun, auttaisitko minuakin. Kiitos jo etukäteen.

Joo. Kysyin kaveriltani apua.
        Mulla oli siinä pelissä tullu myös se, että se on ite menny päävalikkoon. Silloin peli on loppunut. Ei kai varmaa sekään, koska kartalla vilkkuu kartano... Pelissä on virhe tai jotain muuta sellaista. HUOM! Ei varmaa.

• aizini
        Mermeline kirjoitti:

Mulla oli siinä pelissä tullu myös se, että se on ite menny päävalikkoon. Silloin peli on loppunut. Ei kai varmaa sekään, koska kartalla vilkkuu kartano... Pelissä on virhe tai jotain muuta sellaista. HUOM! Ei varmaa.

Ootko käynyt siellä kartanolla kun on se laatikko ootko saanut siihen sen avaimen?? jos oikein muistan tai sit piti mennä sinne riippumaton luokse, en ole ihan varma. kun olen mennyt ton pelin vissiin 3 tai 2 vuotta sit läpi xDD

• carcistromm
        Mermeline kirjoitti:

Mul sama juttu et lyön kaarlon autoa, meen toimistoon, ne vie ne hevoset sinne talliin, sit tulee sinne alkuvalikkoon ja näyttää et pitäs mennä sinne kaarlolle ni nyt en tiiä mitä tehä

• susannamoi

Heippa! :) Joo eli se Annie ei tuo sitä sen omaa hevosta sinne talliin. :>

• sandup
        Mermeline kirjoitti:

ootko koittanut sitä musta valkosta arkku auki semmosella hevosen kangella

• Läpi pelannut ;D
        Mermeline kirjoitti:

Oon päässyt kaverin kanssa pelin läpi, mutta oletko päässyt sitä estekilpailua läpi ?? tai löytänyt veristä raippaa ??
        Jos ei niin tee tällei :
        - Mene kaarlon pihaan ja sieltä kisakentälle
        TAI
        - kun pihasi välkkyy Kaarlon ja sinun keskustelun jälkeen niin ota pihan edessä oleva sorkkarauta, ja mene uudestaan Kaarlolle, jolloin menet sen valkoisen laatikon luokse yms.

Ja oletko päässyt niitä kahta uni peliä läpi ?

• blaablaab
        carcistromm kirjoitti:

Mul sama juttu et lyön kaarlon autoa, meen toimistoon, ne vie ne hevoset sinne talliin, sit tulee sinne alkuvalikkoon ja näyttää et pitäs mennä sinne kaarlolle ni nyt en tiiä mitä tehä

hei minulla on siinä samassa kohassa mutta ne?? tarkottaa sitä et siinä kohas tulee tapahtumaan jotakin
        pelin aikana ja on tapahtunut
        kaikki sanoo et se peli loppu siihen mut ei voinut!
        sekä kaikki sanoo jääneensä samaaan kohtaan
        hankala selittää enenpää ku oon itte samas kohdas mutta odotan et jotakin tapahtuisi...

• susqq-

hhei oikeesti en pääse millään eteenpäi , ko en pääse noit estekisoi läpi !
        oisko mtn vinkkii tai muuta millä pääsis helpommiiiii .. ? ;/ aika peeerseeeest ko ei saa jatkettuu pelii noitte takia ko mtn ei tapahdu ellei pääs niit läpi .. -.----' !111!!11!!
        oisi tosi kiitolline jos joku vastais ! ;;)

• mirve
        Mermeline kirjoitti:

Miulla sama juttu on juu, mut päättelin ite ainekin sillee että pitää kouluttaa se hevonen ihan täydellisesti että ne kaikki on täydessä jos ymmärrätte ja sitte pitäis uudestaan mennä sinne esterata kisoihin ja päästä ykköseksi

• Mermeline kirjoitti:

Mulla on sama ongelma. Kun hevoset on tuotu talliin,meen kartalle sit siellä vilkkuu silleee et pitäis mennä Kaarlon luo,mut ei siellä ole mitään !!!!!
        KIITOS JO ETUKÄTEEN (:

• Nasi
        Mermeline kirjoitti:

mullakin on sama juttu, mutta luulen että peli loppuu siihen vaikka kartanolla vilkkuu.. :)

• Help4

Näkyykö jollain siellä tallissa Amandan hevonen?
      Mulla ei näy. Ajattelin vaan, että kuuluuko hevosen näkyä tallissa?

Ps. Unohdin mainita että olen vetänyt koko pelin läpi.

• Hevostallitypy1

Moi!Siis Help4,ootko päässy pelin läpi?Siis mitä sitten pitää tehdä,kun Markus tuo 2 heppaa talliin ja puhuin jo Kaarlon kanssa ja se tila vaan vilkkuu??? Mitäs sitten???

• kultahuisku
        ansukka123 kirjoitti:

Ei näy !!!!!

Jos kerran olet pelannut sen läpi. Voisitko kertoa mitä minun pitä tehdä kun olen kouluttanut hevosen? En pääse millään eteenpäin eikä se Anne tai se mikä olikaan ei tuo sitä hevosta. Mun on pakko päästä eteenpäin ritän kaikkea mutta se ei auta. Olen nähnyt siinä sängyssä sen painajaisen mutta olen tehnytkaiken mitä pystyn. Kerro jos muistat. Jooko?

• kultahuisku
        ansukka123 kirjoitti:

Ei näy !!!!!

Nyt kun olen tehnyt tuon äskeisen viestin jutut. Mitä minun pitää tehdä kun kaksi hevosta on tullut tallille? Kun se Kaarlon pihavilkkuu mutta siellä ei ole mitään.

• Viltsu <3

Miten pelin pääsee läpi ? Olen monta kertaa treenannut hevoseni todella hyväksi ja rikkonut Amandan kaverin ennätykset, mutta silti en pääse kisoihin, miten pääsen pelin läpi ?

• Jojo
        Viltsu <3 kirjoitti:

Miten pelin pääsee läpi ? Olen monta kertaa treenannut hevoseni todella hyväksi ja rikkonut Amandan kaverin ennätykset, mutta silti en pääse kisoihin, miten pääsen pelin läpi ?

Eli olet kaikissa lajeissa ensimmäisenä? Kun minä olin tässä vaiheessa, puhelin kaikille niille ihmisille keille pystyin ja sen jälkeen menin Amandan huoneeseen jossa pitää mennä nukkumaan...Kun olet läpäissyt unen, pääset ratsastuskilpailuihin :)

• Embo

Minä en pääse peliä läpi. Olen päässyt sinne toimistoon, mutta siitä eteenpäin ei onnistu. Olen myös voittanut ne estekisat. Se hälyyttää, että pitää mennä sinne estekisakentän luo suihkulähteelle, mutta siellä ei ole mitään. Voitko auttaa??

• Embo
        ansukka123 kirjoitti:

Ei näy !!!!!

Milloin Marcus tuo hepat talliin?? Minulla se ei tuo. Olen voittanut estekisat ja olen käynyt siellä toimistossa, mutta se vain hälyyttää, että sinne suikulähteelle pitää mennä. Siellä ei kuitenkaan ole mitään. Voitko auttaa?

• Embo
        kultahuisku kirjoitti:

Nyt kun olen tehnyt tuon äskeisen viestin jutut. Mitä minun pitää tehdä kun kaksi hevosta on tullut tallille? Kun se Kaarlon pihavilkkuu mutta siellä ei ole mitään.

Olen samassa kohtaa kuin sinä. Jos help4 kertoo sulle jotain, kerro mullekkin sitten. Kiitos!!

• Pömppis

Miten olet päässyt sen läpi? Itse en pääse siitä kohtaa eteenpäin, missä Markus tuo kaksi hevosta talliin. Siinä kukaan en halua puhua minulle, enkä tiedä mitä voisin asialle tehdä...

• Nelly Furtado

Miten pääsit sen riippumatto unen läpi???

• Reykjavik
        Jojo kirjoitti:

Eli olet kaikissa lajeissa ensimmäisenä? Kun minä olin tässä vaiheessa, puhelin kaikille niille ihmisille keille pystyin ja sen jälkeen menin Amandan huoneeseen jossa pitää mennä nukkumaan...Kun olet läpäissyt unen, pääset ratsastuskilpailuihin :)

Voisko joku kertoa että paljonko pitää olla pisteitä siinä koulu ja maastoratsastuksesta? mun enkka on maastossa 22s ja koulussa oli pisteitä aika paljon mut ei silti mitään tapahdu. mitä teen??

• IssikkaFani
        Reykjavik kirjoitti:

Voisko joku kertoa että paljonko pitää olla pisteitä siinä koulu ja maastoratsastuksesta? mun enkka on maastossa 22s ja koulussa oli pisteitä aika paljon mut ei silti mitään tapahdu. mitä teen??

Siis mitä niinku tarkotat? Ku sanoit että sulla on maastossa enkka 22s. Ni sehän sano siinä jotain että: "Jipii paransin ennätystäni." Se tarkottaa että oot päässy maaston läpi. Ja jos oot ykkösenä siinä listassa ni sun ei enää tarvii harjotella maastoo, paitsi jos ei oo nopeus tolppa täys. Sama juttu koulu- sekä esteratsastuksessa. Pääset sit kisoihin ku on kaikki tolpat täynnä.

• Reykjavik
        IssikkaFani kirjoitti:

Siis mitä niinku tarkotat? Ku sanoit että sulla on maastossa enkka 22s. Ni sehän sano siinä jotain että: "Jipii paransin ennätystäni." Se tarkottaa että oot päässy maaston läpi. Ja jos oot ykkösenä siinä listassa ni sun ei enää tarvii harjotella maastoo, paitsi jos ei oo nopeus tolppa täys. Sama juttu koulu- sekä esteratsastuksessa. Pääset sit kisoihin ku on kaikki tolpat täynnä.

No ne palkin on kyl täynä,mut silti ei mitään tapahdu. oon jututtanu kaikkia mitä voin. mitä mä teen?? mä oon kattonu sen unen käyny varastosta ,siirtää laatikon,markus on käyny kylässä. ja kaupankin oon ehtiny ostaa tyhjäksi ku yritän päästä eteenpäin. onko vielä jotakin mitä en oo huomannut?

• IssikkaFani
        Reykjavik kirjoitti:

No ne palkin on kyl täynä,mut silti ei mitään tapahdu. oon jututtanu kaikkia mitä voin. mitä mä teen?? mä oon kattonu sen unen käyny varastosta ,siirtää laatikon,markus on käyny kylässä. ja kaupankin oon ehtiny ostaa tyhjäksi ku yritän päästä eteenpäin. onko vielä jotakin mitä en oo huomannut?

Ootko kokeillu, että pääsetkö kilpailuihin?
        Sen jälkeen ainakin etenee... Onko se Markus puhunu jo siitä kauhu-leffan kattomisesta? Sen Amandan pitäis suudellakki sitä. Ootko muuten käyny siellä kaupan päädyssä? Siellä ostarin nurkan takana. Siellä on semmonen ilkee tyttö jonka kanssa pitää välillä puhua. Ja ootko muuten puhunu Kaarlon kanssa? Pitää puhuu siitä, että mitä tilalla tapahtui... Sit Annille juttelemaan. Sit se sanoo sille Annille, että se aikoo voittaa estekilpailut että se Kaarlo vastais sen kysymykseen. Sit se löytää kaikkee....

• Reykjavik
        IssikkaFani kirjoitti:

Sen jälkeen ainakin etenee... Onko se Markus puhunu jo siitä kauhu-leffan kattomisesta? Sen Amandan pitäis suudellakki sitä. Ootko muuten käyny siellä kaupan päädyssä? Siellä ostarin nurkan takana. Siellä on semmonen ilkee tyttö jonka kanssa pitää välillä puhua. Ja ootko muuten puhunu Kaarlon kanssa? Pitää puhuu siitä, että mitä tilalla tapahtui... Sit Annille juttelemaan. Sit se sanoo sille Annille, että se aikoo voittaa estekilpailut että se Kaarlo vastais sen kysymykseen. Sit se löytää kaikkee....

no ei oo amanda viel sanonu tota et estekisat pitäis voittaa. täytyypä kokeilla :D kiitos ja en malta oottaa ku markus ja amanda suutelee :D

• kaisaheppa

tietääkö kukaan onks hevostallin salaisuus pelissä demoa haluaisin kokeilla p.s. vastatkaa odotan innolla. kaisaheppa

• Nekku
        IssikkaFani kirjoitti:

Siis mulla on ne tolpat täynnä, mutta en silti päääse kisoihin ja se annie ei oo tuonu vielä sitä hevosta ja oon ostanu kaupasta kaikki tarvikkeet. en etene yhtään siinä pelissä. voisitko auttaa? tai voisko joku?

• Reykjavik
        Nekku kirjoitti:

Siis mulla on ne tolpat täynnä, mutta en silti päääse kisoihin ja se annie ei oo tuonu vielä sitä hevosta ja oon ostanu kaupasta kaikki tarvikkeet. en etene yhtään siinä pelissä. voisitko auttaa? tai voisko joku?

Oon nyt käyny läpi kaikki paikat palkit täynnä hevonen on ku mikäkin kisahirmu,mut ei mitään tapahdu. oon jumiutunu ihan kokonaan.

• annasuss
        Nelly Furtado kirjoitti:

Moi!! Mulla on ne kaikki "tolpat" täynnä ollu jo pitkään..Miten pääsen niihin kisoihin,kun mitään ei tapahdu?? Ps;:Miten riippukeinu vapautuu,siis mitä pitää tehdä että siihen pääsee?? Voisiko joku vastata pian tähän kysymykseen?? ;)

• hevos-fani96

Help4 voitko auttaa? Mitä pitää tehdä kun marcus on tuonut hevoset talliin? Minun pelissäni kaarlen se kartanon paikka vilkkuu. Onks siel mitää tehtävää? Mie en oo ainakaan löytäny....

• pahin pelkosi

Jatkuuko peli sen jälkeen,kun amanda,annie ja markus on uhonnu tuhoavasa sen ukkelin ?kun en pääse siitä eteen päin...

• Ennmi

Moi! en ole varma olenko päässyt pelin läpi.Olen mennyt kisat läpi , selvittänyt kaikki kysymys merkit ja tallin salaisuuden.Pitäisikö pelissä olla vielä jotain tekemistä? ( toivottavasti on )
        Kaarlon piha vilkkuu kun menen näkymään jossa on kauppa , Kaarlon talo ja oma talo.Kaarlon pihassa kai sitten pitäisi olla tekemistä , mutta en löydä mitään mikä veisi pelissä eteenpäin. ( jos se menee eteenpäin ) PS.Ois tosi kivaa jos joku ymmärtäisi mitä tarkoitan , ja voisi vastata kysymykseeni. XD

• annasus
        Ennmi kirjoitti:

Moi! en ole varma olenko päässyt pelin läpi.Olen mennyt kisat läpi , selvittänyt kaikki kysymys merkit ja tallin salaisuuden.Pitäisikö pelissä olla vielä jotain tekemistä? ( toivottavasti on )
        Kaarlon piha vilkkuu kun menen näkymään jossa on kauppa , Kaarlon talo ja oma talo.Kaarlon pihassa kai sitten pitäisi olla tekemistä , mutta en löydä mitään mikä veisi pelissä eteenpäin. ( jos se menee eteenpäin ) PS.Ois tosi kivaa jos joku ymmärtäisi mitä tarkoitan , ja voisi vastata kysymykseeni. XD

Moikka! Taidan tietää jotain. :) Eli siellä Kaarlon pihalla pitää ottaa joku kivi, ja heittää se Kaarlon autoa päin, niin ja sitten juosta sisälle. Näin olen jostain kuullut. Mutta mulla on se ongelma, että en pääse millään niihin kisoihin vaikka olen pelannut kyseistä peliä päivät pitkät... :/ Apua? Kiitos! :)

• chutex
        annasus kirjoitti:

Moikka! Taidan tietää jotain. :) Eli siellä Kaarlon pihalla pitää ottaa joku kivi, ja heittää se Kaarlon autoa päin, niin ja sitten juosta sisälle. Näin olen jostain kuullut. Mutta mulla on se ongelma, että en pääse millään niihin kisoihin vaikka olen pelannut kyseistä peliä päivät pitkät... :/ Apua? Kiitos! :)

Pääset kisoihin kun olet ohjannut sitä hevosta siinä unessas seuraten sitä valoa. toivottavasti oli apua?

• Neettuullii
        IssikkaFani kirjoitti:

Niin, just pelasin siinä kohtaa että ne menee kattomaan sen kauhu-leffan ja sen pitää pahoissa kohissa pitää sitä kädestä. En vielä ole katosnut. Ja muuten, se kaarlo sanoo että sillä ei ole aikaa jutella.. Kenelle puhun siitä jutusta?

• bbudqu

...Kkun, loppuuko, se peli, siis siihen, kun se kaarlon piha-alue, vielä vilkkuu?? ja , sisi auton ja kartanon oven eessä, on viel, se kysymysmerkki.. ???????????????????..- , . . .. . .. . .. -- .....--...-.-..- oon muuten, jo löytäny, kaikki veriset raipat ja kaikkee. mut se on niin fucky'''mn iso juttu.

• Lizzie_96
        Reykjavik kirjoitti:

Oon nyt käyny läpi kaikki paikat palkit täynnä hevonen on ku mikäkin kisahirmu,mut ei mitään tapahdu. oon jumiutunu ihan kokonaan.

no, sit ku on palkit täynnä, näät oletettavasti huoneessas unen? sen unenki voi "pelata" ja sit ku oot pelannu sitä pitkälle tulee sellai juttu missä se isä tulee juttelee sille tytölle heti ku se herää. ja sit muistaakseni jossain päin maailmaa vilkkuu :p :D toivottavasti oli apua teille ;) kysykää lisää jos tulee kysyttävää ;)

• sandup
        Lizzie_96 kirjoitti:

no, sit ku on palkit täynnä, näät oletettavasti huoneessas unen? sen unenki voi "pelata" ja sit ku oot pelannu sitä pitkälle tulee sellai juttu missä se isä tulee juttelee sille tytölle heti ku se herää. ja sit muistaakseni jossain päin maailmaa vilkkuu :p :D toivottavasti oli apua teille ;) kysykää lisää jos tulee kysyttävää ;)

hei auta se mun eka uni se on hirvenn sumee enkä mä nää minne mennä mitä mä teen

• tepil
        chutex kirjoitti:

Pääset kisoihin kun olet ohjannut sitä hevosta siinä unessas seuraten sitä valoa. toivottavasti oli apua?

se eka uni on ihan hirveen sumee jos joku tietää jonku kikan miten päästä läpi siitä vastatkaa

• SANUD

hei psaatko vastata kun se eka uni joka mulla on niin se on hirveen sumee niin onko se normaalii

• 342
        Embo kirjoitti:

Minä en pääse peliä läpi. Olen päässyt sinne toimistoon, mutta siitä eteenpäin ei onnistu. Olen myös voittanut ne estekisat. Se hälyyttää, että pitää mennä sinne estekisakentän luo suihkulähteelle, mutta siellä ei ole mitään. Voitko auttaa??

Kokeile menä sinne sen hyypän talon sisään :-D

• ;DD
        ansukka123 kirjoitti:

Ei näy !!!!!

se on normaalia. Juuri se sumeus on unen haastavin kohta ja 'mukava'. Mitä kauempana se hirviö on sinua sitä selvemmin näet ;D

• sini¨
        ;DD kirjoitti:

se on normaalia. Juuri se sumeus on unen haastavin kohta ja 'mukava'. Mitä kauempana se hirviö on sinua sitä selvemmin näet ;D

Joo kiitti mutta se on siinä että heti kun pääsen liikelle ni se törmää johonki jelp

• estekeppo
        Nelly Furtado kirjoitti:

tulin justii tallilta niin mietin miten voisin saada este pelejä aikaseks niin voiko joku auttaa HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• karitah
        Neettuullii kirjoitti:

Niin, just pelasin siinä kohtaa että ne menee kattomaan sen kauhu-leffan ja sen pitää pahoissa kohissa pitää sitä kädestä. En vielä ole katosnut. Ja muuten, se kaarlo sanoo että sillä ei ole aikaa jutella.. Kenelle puhun siitä jutusta?

Mulle markus on kyl puhunu siit elokuvan kattomisesta mut mis se pitää kattoo? :o ku mul ei oo tullu mitää ilmotust ja sillee.. ja 2. en pääse pelistä eteenpäin ku oon suorittanu kisan, unet, kauppa on ostettu tyhjäks, raippa löydetty ja sillee mut sit se näkyy et pitäis men kaarlon luo mut siel ei oo mitää.. se auto näkyy kysymysmerkkinä ja se talo tai onko se sitten toimisto! HELP

• Emppy
        ansukka123 kirjoitti:

Ei näy !!!!!

Se on ihan normaalia,itse ihmettelin samaa siinä kohin. :)

• mirsva
        Neettuullii kirjoitti:

siis mitä, kattooko ne jossakin sen elokuvan että minä itse näen että ne kattoo sen elokuvan? ;OO

• Ei näy !!!!!

• Nasi
        ansukka123 kirjoitti:

Ei näy !!!!!

sulle jelp : mitä hitaammin menet sitä sumeemmaksi tulee, jos olet lähempänä valoa,-tiesi on kirkkaampi ;)

• Heppahullu
        ansukka123 kirjoitti:

Ei näy !!!!!

Mulla on hevostallin salaisuus peli.. Ja mä en ollenkaan pääse siihen että Amanda nukkuu.. Voitteko neuvoa?! pliis.

• :)girl
        Reykjavik kirjoitti:

Sinulle Reykjavik.
        Tiedätkö miten Amanda menee nukkumaan.? Minulla se ei mene, tulee vain ympyrä missä on kysymysmerkki, mitä se tarkoittaa? Sain pelin tänävuonna 2012, ja olen pelannut sitä aika vähän mutta kuitenki.. Ja sitten kun yritän mennä sinne kentälle, Kaarlon luona mutta tulee TAAS kysymysmerkki ja sinne ei pääse.. MITÄ IHMETTÄ OIKEIN TEEN?! En ole ollut kisoissa ja minäkin olen ostanut kaupan MELKEIN tyhjäksi ja varmaan jutellutkin kaikkien ihmisten kanssa minkä kanssa voinkin jutelella.. :) Neuvoa kiitos!

• Anonyymi
        annasus kirjoitti:

Missä se kivi on ja miten sen voi heittää vastaa nopee

• Hansku^^

en pääse eteenpäin...

• Helppis!!

Jos olet päässyt pelin läpi niin ilmoita sähköpostiini!!! olen päässyt ne kisat läpi ja sen nukkumis hommelin ja sen metsän missä Markus on niiden lyötyjen hevosten kanssa.Mutta se väittää että siinä kartanossa(missä kisat oli) on jotain kummallista enkä tiedä mitä voisitko kertoa mitä minun pitää tehdä?! Kiitos jo etukäteen!

Kaikki saavat auttaa!

• ...

Mitä siinä riippumatto-painajaisessa pitää tehdä siinä kohdassa, kun se valo nousee jonnekin yläpuolelle, tai ei tiedä mihin suuntaan se menee? Vai onko kenelläkään muulla samanlainen ongelma?

• Helppis!!
        ... kirjoitti:

Mitä siinä riippumatto-painajaisessa pitää tehdä siinä kohdassa, kun se valo nousee jonnekin yläpuolelle, tai ei tiedä mihin suuntaan se menee? Vai onko kenelläkään muulla samanlainen ongelma?

Sun pitää mennä sillee samallai se menee sinne mettään se valo...Sun pitää vaa seurata sitä...

• Help4

Tästä voisi olla hieman apua. Sun pitää mennä sinne kartanoon ja jutella Kaarlon kanssa. Sen pitäisi seisoa kartanonsa ovella. Mutta jos Kaarlo ei oo siinä, niin sitten sun pitää mennä juttelemaan sille kaupan omistajalle ja sen jälkeen taas Kaarlolle. Sitten lyöt sen autoa ja juoksen taloon, kun Kaarlo menee auton luokse.

• hepotalli

Moi!

Milloin sen annin hevonen tulee sinne talliin?
        kukaan ei enään puhu mitään ja mä en voi tehä siinä mitään!Miten voi osallistuu niihin kisoihin?
        Ja sillonku tulee se uni jossa amanda ja safiiri on sillä metsässä ja seuraa sitä valoa:niin mitä sen jälkeen pitää tehä? ja siitä eteen päin?

Kiitän kovasti jos vastaat näihin kysymyksiin kiitos!

T:hepotalli

• Kmu & Pyry

Hei!
        En ole päässyt sitä hevostallin salaisuus- peliä läpi, mutta jos sinä olet sen päässyt niin voisitko neuvoa minua? Ensinnäkin olen jo lyönyt Kaarlon autoa ja käynyt toimistossa, ja olen mennyt kilpailuun ja voittanut sen. Nyt kuitenkin Kaarlon piha välkkyy eikä siellä ole mitään mitä tehdä, vaikka se niin väittääkin. Auton ja toimiston kohdalla on kysymysmerkit. Mitä minun täytyy nyt tehdä? Vastaa pliis... Olen joutunut stoppaamaan pelin pelaamisen, sillä se on jumissa, olisi kiva päästä se läpi.

• öö..:D
        Kmu & Pyry kirjoitti:

Hei!
        En ole päässyt sitä hevostallin salaisuus- peliä läpi, mutta jos sinä olet sen päässyt niin voisitko neuvoa minua? Ensinnäkin olen jo lyönyt Kaarlon autoa ja käynyt toimistossa, ja olen mennyt kilpailuun ja voittanut sen. Nyt kuitenkin Kaarlon piha välkkyy eikä siellä ole mitään mitä tehdä, vaikka se niin väittääkin. Auton ja toimiston kohdalla on kysymysmerkit. Mitä minun täytyy nyt tehdä? Vastaa pliis... Olen joutunut stoppaamaan pelin pelaamisen, sillä se on jumissa, olisi kiva päästä se läpi.

minulla on sama ongelma ....:S

• ikkiam97

moi! sattumoisin tiedän miten pääset ongelmastasi. mutta jos autat mua, autan sua. lähetä mulle vastaukses!!!!!!!!!!

• ....!
        ikkiam97 kirjoitti:

moi! sattumoisin tiedän miten pääset ongelmastasi. mutta jos autat mua, autan sua. lähetä mulle vastaukses!!!!!!!!!!

Autan ilomielin!:) Kerro huoles :D

• Nelliiiiiii
        ....! kirjoitti:

Miten mä pääsen ne estekisat läpi???oon pelannu ainakin 1h.esteitä enkä siltiikää pääseee???

• Pyry & Kamu
        Nelliiiiiii kirjoitti:

Miten mä pääsen ne estekisat läpi???oon pelannu ainakin 1h.esteitä enkä siltiikää pääseee???

Minä tiiän! Sun täytyy hypätä rata aina vaan nopeemmin ja virhettömästi.

• Nellye
        ... kirjoitti:

Minulla on sama ongelma!!

• LAURA1111111
        Nelliiiiiii kirjoitti:

MULLA ON IHAN SAMA ONGELMA!
        MUT OON PELANNU SITÄ KOKOPÄIVÄN AUTTAKAAA PLIIS JOKU MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

• Ennmi
        hepotalli kirjoitti:

Moi!

Milloin sen annin hevonen tulee sinne talliin?
        kukaan ei enään puhu mitään ja mä en voi tehä siinä mitään!Miten voi osallistuu niihin kisoihin?
        Ja sillonku tulee se uni jossa amanda ja safiiri on sillä metsässä ja seuraa sitä valoa:niin mitä sen jälkeen pitää tehä? ja siitä eteen päin?

Kiitän kovasti jos vastaat näihin kysymyksiin kiitos!

T:hepotalli

Itse asiassa mullakaan ei ole toiminut tai en tiedä onko tarkoitettu toimivaksi että anni hevonen tulee talliin.Kisoihin voi osallistua jos on päässyt pelissä tarpeeksi pitkälle menemällä Kaarlon pihaan.
        Suihkulähteen sillä puolella missä ei ole autoa on erään lainen sisäänkäynti ''kentälle'' mene sitä kohti oikeaan alakulmaan pitäisi tulla ympyrä kun se ilmestyy paina välilyöntiä.Ja pääse kisa mieluiten läpi. XD Ja ensimmäisen unen jälkeen muistaakseni ei pidä tehdä mitään erikoista , mutta toisen unen jälkeen sinun pitää mennä riipukeinun viereiselle laitumelle josta avautuu travallisella tavalla metsä jossa sinun pitää muista unen reitti ja mennä se metsässä.

PS.toivottavasti vastaus oli tyydyttävä eikä se tullut liian myöhään.

• likat
        ....! kirjoitti:

miten pääsee sen jälkeen kun kaarlon se homma vilkkuu ja oomme muuten tehny kaiken se vaivaa ja tarviimme apua

• carcistromm
        Kmu & Pyry kirjoitti:

Hei!

sama juttu. Jos jollain on jotain ideaa, niin vastaamulle. ahdistaa kun ei pääse läpi siit kohasta.

• Muistan jotain
        Kmu & Pyry kirjoitti:

Hei!

Hei.. olen läpäissyt pelin läpi & aloitinkin jo uudestaan pelin eri hepolla en muista tuosta kohdasta kuin sen että se pitää mennä kaarlon auton etu puolelle. & jotenkin se pitää painaa lippu niin siihen avautuu uudestaan uni läpäistäväksi

• Viikka

Sain saman pelin joululahjaksi ja ajattelin, että kun ol4en päässyt tämän kyseisen pelin läpi, niin ongelma ei ole pelissä, sillä muistan, että Annie sanoi tuovansa hevosensa talliin, mutta ei tuonut. Siinä ei siis ole mitään vikaa... ;D

Mutta, loppuuko peli siihen, kun Markus tuo ne 2 hevosta talliin!? Kyselisin vain, kun itse en oikein siitä tiedä!!? :O

• miee

mitä pelissä täytyy tehdä kun on vetänyt läpi maastoratsastuksen, esteratsastuksen ja kouluratsastuksen? en löydä mitään tapaa päästä pelissä eteenpäin :D

• ???
        miee kirjoitti:

mitä pelissä täytyy tehdä kun on vetänyt läpi maastoratsastuksen, esteratsastuksen ja kouluratsastuksen? en löydä mitään tapaa päästä pelissä eteenpäin :D

Minäkin tartteen apua!en pääse eteenpäin :|

• natikoira

mä sain hevostallin salaisuus pelin joululahjaks!!!

oon nyt kilpailuissa musta tuntuu että sitä kilpailuu ei pääse elävä erkkikään oon kerra päässy läpi sen mutta mun serkku tuli meille kylää olin menos vessaan kun tuun huomaan etttä serkku on menny poistaa sen "mukamas vahinkossa"
        ei se lopu siihen että sinne talliin tuodaan 2hevosta lisää...... ps.. kaverini on päässyt läpi.....

• emski

Minäkin olen sen pelin jo päässyt läpi, mutta ihmettelen myös miksi kartassa se paikka jossa se Kaarlo on niin vilkkuu ja olen mennyt sen toimisto jutun ja nyt siinä on kysymys merkki.Olen tutkinut sen paikan läpikotaisin ja siellä ei ole muuta tehtävää kuin ne estekisat ja olen nekin voittanut kolme kertaa! Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii auttaa!

• JuSu..
        natikoira kirjoitti:

oon nyt kilpailuissa musta tuntuu että sitä kilpailuu ei pääse elävä erkkikään oon kerra päässy läpi sen mutta mun serkku tuli meille kylää olin menos vessaan kun tuun huomaan etttä serkku on menny poistaa sen "mukamas vahinkossa"
        ei se lopu siihen että sinne talliin tuodaan 2hevosta lisää...... ps.. kaverini on päässyt läpi.....

Minäkin sain sen hevostallin salaisuus- pelin joululahjaksi, ja olen myös kisoissa. Ne on niin ärsyttävät kun ei pääse läpi. -.- Grr...

• Nimetön
        natikoira kirjoitti:

Olen kanssa päässyt siihen kohtaan missä marcus tua ne kaksi hevosta. Tietääkö joku varmasti että loppuukon peli siihen vai jatkuuko se?? oisi kiva saada vastaus tohon ja mielellään oisi kiva tietää mitä pelissä pitää vielä tehdä.

Auttakaa!!!! pliiis!!!

• piip
        Nimetön kirjoitti:

Olen kanssa päässyt siihen kohtaan missä marcus tua ne kaksi hevosta. Tietääkö joku varmasti että loppuukon peli siihen vai jatkuuko se?? oisi kiva saada vastaus tohon ja mielellään oisi kiva tietää mitä pelissä pitää vielä tehdä.

Auttakaa!!!! pliiis!!!

Minuakin kiinnostaa, että loppuuko peli tosiaan siihen, kun Marcus tuo ne hevoset talliin, koska siellä ratsastusklubilla on vielä kaksi suorittamatonta tehtävää, siinä talon ovella ja auton luona, mutta en tiedä miten niitä pääsee suorittamaan. Mitä pitää tehdä?

• Help4
        miee kirjoitti:

Jos olet vetänyt kaikki (este-, maasto- ja kouluratsastus) ja sinulla on kaikki palkit täynnä, sinun pitää selvittää Amandan uni. Mene Amandan huoneeseen ja yhden kysymysmerkin kohdalle on ilmestynyt kuva. Selvitä uni seuraamalla valoa. Unen jälkeen pitäisi tulla "mainos".

• Help4
        JuSu.. kirjoitti:

Minäkin sain sen hevostallin salaisuus- pelin joululahjaksi, ja olen myös kisoissa. Ne on niin ärsyttävät kun ei pääse läpi. -.- Grr...

Jos haluatte päästä kisat läpi, tässä olisi pari vinkkiä.
        1. Hankkikaa este., maasto. ja koulu. palkit täyteen.
        2. Ruokkikaan, harjatkaa ja peskää talli juuri ennen kuin menette kisoihin.
        3. Ostakaa esteratsastussatula (maksaa noin 3500).
        4. Älkää kulkeko maahan painuneita reittejä, lyhentäkää matkoja.
        5. Painakaa koko ajan ylöspäin osoittavaa nuolinäppäintä, silloin hevonen lisää koko ajan vauhtia.

Toivottavasti nuo neuvot auttavat. Minua ne ainakin auttoivat.

• Help4
        piip kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa, että loppuuko peli tosiaan siihen, kun Marcus tuo ne hevoset talliin, koska siellä ratsastusklubilla on vielä kaksi suorittamatonta tehtävää, siinä talon ovella ja auton luona, mutta en tiedä miten niitä pääsee suorittamaan. Mitä pitää tehdä?

viesti Apua Helppikselle.

• helppis!!

oon siin samassa ongelmassa ku kukaa ei osaa neuvooo mua...

• Apua!!!
        natikoira kirjoitti:

Jos peli ei lopu siihen kun hevoset tuodaan talliin niin mihin?
        Moni haluaisi varmaankin tietää.
        Pitääkö Kaarlon kartanossa tehdä jotain? Mitä?

Kiitos jos joku vastasi!!!

• Saara94
        Nimetön kirjoitti:

Auttakaa!!!! pliiis!!!

Mää oon siin samassa kohdassa missä vilkkuu sen kaarlon kartano.. ja tuskin se viel siihen loppuu kun nehän sanoo että ''näytämme hänelle vielä'' Jos joku tietää vastatkaa sähköpostiin.

• Hevostallitypy1
        natikoira kirjoitti:

Olet siis päässy pelin läpi?Mitä pitää tehdä Sen jälkeen kun Markus tuo ne 2 heppaa talliin ja Kaarlon tila vilkkuu?Mitä siellä pitää tehä?Kun ollaan kaikki jumissa siinä?!

• siis täh
        Nimetön kirjoitti:

Auttakaa!!!! pliiis!!!

mä sain tän pelin viikko sitten ja oon päässy vasta siihen kohtaan missä pitää harjotella este ja maasto ratsastusta, mutta en pääse ilveelläkään esteratsastusta läpi ilman virhepisteitä. ja sit miten muka voi harjotella kouluratsastusta? :O sillä eihän sitä voi siinä esteradalla harjotella eikä myöskään maastossa? vai? ja sit se kun annie sanoo aika lailla pelin alussa, että tuo sen hevosensa sinne talliin, niin missä ihmeen vaiheessa se sit tuo sen?? :O

• Elluu...
        Nimetön kirjoitti:

Auttakaa!!!! pliiis!!!

Mihin kohtaan tää peli loppuu ? Loppuuko se siihen et markus tuo ne hepat talliin ja amanda,markus ja annien sanoo 'näytämme hänelle vielä' ?

vastatkaa mun sähköpöstiin :D

• Kamu & Pyry
        Help4 kirjoitti:

Jos olet vetänyt kaikki (este-, maasto- ja kouluratsastus) ja sinulla on kaikki palkit täynnä, sinun pitää selvittää Amandan uni. Mene Amandan huoneeseen ja yhden kysymysmerkin kohdalle on ilmestynyt kuva. Selvitä uni seuraamalla valoa. Unen jälkeen pitäisi tulla "mainos".

Hei!
        Sain sen pelin, ja olen mennyt jo kilpailun, mutta olen jumittunut yhteen kohtaan... Olen jo saanut vietyä verisen raipan kauppaan ja käynyt juttelemassa Kaarlolle, ja Kaarlo tietää jo verisestä raipasta... Mutta nyt minulla välkkyy Kaarlon piha, mutta en tiedä mitä pitää tehdä... Auton ja toimiston edessä näkyy kysymysmerkki... Mitä mun pitää tehdä?

• .....
        piip kirjoitti:

Hei te jotka ootte pelannu tän pelin läpi voisitteko kertoo loppuuko peli oikeesti siihen, kun markus tuo ne hevoset???????

• pretty
        ..... kirjoitti:

Hei te jotka ootte pelannu tän pelin läpi voisitteko kertoo loppuuko peli oikeesti siihen, kun markus tuo ne hevoset???????

HYVÄT IHMISET!!! Ei se lopu siihen että ne kaks hevosta tulee talliin, vaan sitten menet kartanolle. Lyöt kaarlon autoa ja juokset sisälle toimistoon löytääksesi vakuutuksen, josta paljastuu juttuja.

• Jojo
        siis täh kirjoitti:

mä sain tän pelin viikko sitten ja oon päässy vasta siihen kohtaan missä pitää harjotella este ja maasto ratsastusta, mutta en pääse ilveelläkään esteratsastusta läpi ilman virhepisteitä. ja sit miten muka voi harjotella kouluratsastusta? :O sillä eihän sitä voi siinä esteradalla harjotella eikä myöskään maastossa? vai? ja sit se kun annie sanoo aika lailla pelin alussa, että tuo sen hevosensa sinne talliin, niin missä ihmeen vaiheessa se sit tuo sen?? :O

Koulua pääsee harjoittelemaan heti, kun on läpäissyt esteet tai maaston. Annie puhui kyllä hevosensa tuomisesta, mutta ainakaan minulla sitä hevosta ei ilmestynyt talliin. Tämä vastaus tuli kyllä hiukan(siis todella paljon) myöhässä.

• Vetänyt!
        siis täh kirjoitti:

Koulua pääsee harjottelee, sit ku on vetänyt esteet läpi kaikki kolme tasoa!

• REykjavik
        Jojo kirjoitti:

Koulua pääsee harjoittelemaan heti, kun on läpäissyt esteet tai maaston. Annie puhui kyllä hevosensa tuomisesta, mutta ainakaan minulla sitä hevosta ei ilmestynyt talliin. Tämä vastaus tuli kyllä hiukan(siis todella paljon) myöhässä.

Näkyykö kenelläkään Safiiri siellä karsinassa?

• IssikkaFani
        REykjavik kirjoitti:

Näkyykö kenelläkään Safiiri siellä karsinassa?

Ei siellä karsinassa oo hevosta. Ei sen kuulu ees näkyä. ( Varmaan on ollu helpompi tehä peli, sekä on helpompi hoitaa karsina. )

• ---
        Nimetön kirjoitti:

Auttakaa!!!! pliiis!!!

Pelasin eilen illalla siskoni kanssa pelin läpi ja kun marcus tuo 2 hevosta peli päättyy. Uskon että pan vision tekee vielä jatko-osan peliin koska se loppui jännittävästi.

• IssikkaFani
        --- kirjoitti:

Pelasin eilen illalla siskoni kanssa pelin läpi ja kun marcus tuo 2 hevosta peli päättyy. Uskon että pan vision tekee vielä jatko-osan peliin koska se loppui jännittävästi.

Vaikka oot päässy siihen kohtaan, ni se jatkuu viel.. koitappa jatkaa pelaamista... siinä tulee vielä jutusteltua sen kaarlon kanssa ja siinä tapahtuu vielä...

• Nimetön
        piip kirjoitti:

Moi! Mitä pitää tehä ku marcus toi ne hevoset sinne tallii ja tällee ?? Siin kaarlon luon kyl "välkkyy" se paikka, nii mie yritin kyl ettii jonkuu tehtävän mut en löytäny. Toivottavasti osaatte auttaa! -hevos-fani96

• Nimetön
        piip kirjoitti:

Kaikki ketkä on päässy siihe et marcus tuo ne 2 hevost yms. Nii mitä sit pitää tehä ku se on tuonu ne ja sit amanda, amandan kaveri ja se marcus sanoo et "me näytämme hänelle vielä" tai jtn.. Mul kyl näkyy niin et se kaarlen paikka vilkkuu.. Mitä siel kaarlen kartanon tai siis siel paikas pitää tehä?? Auttakaa!!!! hevos-fani96

• Neldy
        Nimetön kirjoitti:

Kaikki ketkä on päässy siihe et marcus tuo ne 2 hevost yms. Nii mitä sit pitää tehä ku se on tuonu ne ja sit amanda, amandan kaveri ja se marcus sanoo et "me näytämme hänelle vielä" tai jtn.. Mul kyl näkyy niin et se kaarlen paikka vilkkuu.. Mitä siel kaarlen kartanon tai siis siel paikas pitää tehä?? Auttakaa!!!! hevos-fani96

Moips!!! ootko jo selvittäny sen et mitä sie kartanos pitää tehä kun se vilkkuu ja vilkkuu???
        Toivottavasti vastaat,meinaa se ärsyttää kun ei
        tiiä???! -Kiitos jo etukäteen

• helppiii
        pretty kirjoitti:

HYVÄT IHMISET!!! Ei se lopu siihen että ne kaks hevosta tulee talliin, vaan sitten menet kartanolle. Lyöt kaarlon autoa ja juokset sisälle toimistoon löytääksesi vakuutuksen, josta paljastuu juttuja.

annie sanoi tuovansa hevosen talliin mutta ei ole tuonut ? miksi se ei tuo sitä ? ja en osaa hypätä niitä oksereita kun se heppa hyppää nii lyhyesti, mitä pitäs tehä ? ja miten pääsen menemään koulua ? kiiitti jo etukätee =)

• Sasafiiri
        siis täh kirjoitti:

Sen esteratsastuksen pääsee läpi harjottelemalla. Ite oon päässy sen, ja sen jälkeen tulee se painajainen ja kouluratsastus. Mäkin ihmettelen, kun ei näy koko hevosta siellä tallilla, ja Annin piti tuoda sen hevonen.

• bbudqu
        piip kirjoitti:

Jjoo.. mä en oo ihan varma, että ,mitä sitten tapahtuu.. mutt,a siis kun mä ja mun pikkusisko, yks Irene, pelataan, setä melkein joka päivä!! - siis niin, siis mut, siis että... siis joo.. et ei kai se sitten, siihen lopu, kun jjep... onhan siel auton luona, ja sit siel kartanon ovell,a se ksyymysmerkki.. ja sitä paitsi.. että mutta, onhan siellä kartanollakin, ja sitten autollakin, jo kerran käyty.. eikö?? Mutta, ka ise ihmee nHermanni-pelle, sieltä kartanoltam, pitäisi saada poliisein kiinni.. eikö?? Ja muuten, eikö se ole aika paljon liian pelottava peli, niinku 3 vuotiaille. ??

• jokuvaa
        Nimetön kirjoitti:

Siis, ootko sä jo saanu ne paperit siltä Kaarlelta sielt sen toimistosta?

• cgfbknfhfdgd
        helppiii kirjoitti:

annie sanoi tuovansa hevosen talliin mutta ei ole tuonut ? miksi se ei tuo sitä ? ja en osaa hypätä niitä oksereita kun se heppa hyppää nii lyhyesti, mitä pitäs tehä ? ja miten pääsen menemään koulua ? kiiitti jo etukätee =)

moi helppiii! siinä pitää läpästä se maastoratsastus nii sit pääsee kouluratsastukseen. sun pitää painaa kauan aikaa sitä välilyöntiä niin sitte se heppa hyppää korkeemmalle ja pitemmälle. :)

• hooö
        helppiii kirjoitti:

Kuules helppiii sun itää eka mennä se esterida läi :'DD
        Jjja sitten et lopuuks se peli siihen ku se menee itestää siihe shtin elivalikkoon automattiusesti

• avuton1111
        cgfbknfhfdgd kirjoitti:

moi helppiii! siinä pitää läpästä se maastoratsastus nii sit pääsee kouluratsastukseen. sun pitää painaa kauan aikaa sitä välilyöntiä niin sitte se heppa hyppää korkeemmalle ja pitemmälle. :)

moi ! luin ton sun viestin ja ajattelin jos voit auttaa : mul on aika täynnä jo se maastoratsastus tolppa, niin pitääkö se olla täynnä , et pääsee kouluratsastukseen, koska mulla on este tolppa aika täynnä mutta sitten se käsky tolppa ihan pieni. Mitä teen ? jos haluut, ni voitko vastaa mun sähköpostiin : [email protected] kiitos :)

• Emppy

Ei sen pelin vielä siihen pitäisi loppua. :/ itse olen ainakin jotain pientä vielä senkin jälkeen tehnyt. Olen lukenut tätä palstaa erittäin huolella ja tulin siihen tulokseen, että 1. Anni ei tuo hevosta talliin. 2. minulla on sama ongelma kuin kaikilla muilla eli mitä tehdä kun Markus on tuonut 2 hevosta talliin ja olen löytänyt raipan ja käynyt myös toimistossa. Tämä ongelma on vaivannut minua kohta puoli vuotta. Auttakaa joku kiltti

• Emppy11
        --- kirjoitti:

Peli ei vielä todellakaan lopu siihen että Markus tuo 2 hevosta -.- Ei pidä kertoa väärää tietoa jos ei tiedä asiasta. Kuitenkin peli ei lopu siihen.

• blaablaab
        Vetänyt! kirjoitti:

Koulua pääsee harjottelee, sit ku on vetänyt esteet läpi kaikki kolme tasoa!

hei... nominä ainakin tiedän sen meinaan vedin jo pelin läpi

puhun sinulle kouluratsastu pääsee harjoittelemaan
        hei... minä tiedän vedin

pelin jo läpi
        javoin auttaa kaikkia

safiiri on vaikea käsi tellä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• hihii!
        natikoira kirjoitti:

voisitko kertoa miten siitä pääsee eteenpäin. oon koittanu kaikkee. kiitti jo valmiiks! :D

• Apua Tarvitseva
        pretty kirjoitti:

Toi kohta tulee aiemmin (se et pitää lyödä kaarlon autoo)

• Pulassa

Jos joku on läpäissyt Hevostallin salaisuuden, voisiko kertoa miten pääsee eteenpäin kun on läpäissyt maaston, koulun ja esteet. Mulla siis kaikki ne hommat on täysillä, mutta kukaan ei suostu puhumaan Amandalle(minulle). Se Anniekin ja Marcus on hävinny jonnekkin. Ja pitääkö siinä alkaa selvittämään sitä sen Amandan unta tai pitääkö siinä ettiä joku avain lukittuun kaappiin ja jos pitää, ni miten? Joka paikassa on vaan niitä kyssäreitä enkä siis pääse tekemään mitään...
      Pitääkö vaan harjoitella kaikesta huolimatta niin kauan, että joku tehtävä aukeaa???

• Lara123

Minulla on aivan sama ongelma. Kukaan ei puhu mulle vaik oon läpässy kaikki ratsastukset, oon kattonu sen unen monta kertaa ja mulla on kaikki palkit täynnä. En oo löytäny sitä avainta enkä oo päässy niihin kisoihin.

Auttakaaaa!!!!

• Hämmentynyt

Nimim. Pulassa kirjoitti ongelmistaan. Itsellänikin on täysin ja tismalleen samat pulmat. Jos joku viitsisi antaa vinkin (tai enemmänkin ;)) Miten kaikkien noiden vaiheiden jälkeen pääsee eteenpäin. Täällä olisi varmasti monia jotka olisivat TODELLA kiitollisia!

• horsegirl
        Hämmentynyt kirjoitti:

Nimim. Pulassa kirjoitti ongelmistaan. Itsellänikin on täysin ja tismalleen samat pulmat. Jos joku viitsisi antaa vinkin (tai enemmänkin ;)) Miten kaikkien noiden vaiheiden jälkeen pääsee eteenpäin. Täällä olisi varmasti monia jotka olisivat TODELLA kiitollisia!

Olen pelannut pelin läpi. Kun on kaikki palkit täynnä ja este- maasto- ja kouluratsastuksessa täydet pisteet, niin oletteko kokeilleet ohjata ratsukkoa Amandan unessa ja seurata valoa kunnes uni sitten jossain vaiheessa päättyy, sen jälkeen pelissä tulee uusia tehtäviä.

• emski
        horsegirl kirjoitti:

Olen pelannut pelin läpi. Kun on kaikki palkit täynnä ja este- maasto- ja kouluratsastuksessa täydet pisteet, niin oletteko kokeilleet ohjata ratsukkoa Amandan unessa ja seurata valoa kunnes uni sitten jossain vaiheessa päättyy, sen jälkeen pelissä tulee uusia tehtäviä.

Minulla se hevonen kyllä liikkuu siinä unessa mutta kun olen hetken sitä valoa seurannut niin se törmää aina puihin ja uni loppuu mutta mitään tehtäviä ei aukene:(

• Helppiä kaivataan..!
        horsegirl kirjoitti:

Mä oon päässy ne kisat läpi ja päässy siihe "riippumatto-uneen". Mutta en pääse sitä "riippumatto-unta" mitenkään läpi..:/ Onko se pakko mennä, vai pääseekö peliä jatkamaan vaikka ei ole mennyt sitä kohtaa? Kiitos jo etukäteen jos viitsitte vastata!

• emski
        Helppiä kaivataan..! kirjoitti:

Mä oon päässy ne kisat läpi ja päässy siihe "riippumatto-uneen". Mutta en pääse sitä "riippumatto-unta" mitenkään läpi..:/ Onko se pakko mennä, vai pääseekö peliä jatkamaan vaikka ei ole mennyt sitä kohtaa? Kiitos jo etukäteen jos viitsitte vastata!

Peliä ei voi päästä läpi ellei mene riippumatto unta.Eli se on pakko mennä.Oletko seurannut sitä valoa? Jos et niin kokeile seurata sitä niinkuin ensimmäisessäkin unessa.

• Verah
        emski kirjoitti:

Minulla se hevonen kyllä liikkuu siinä unessa mutta kun olen hetken sitä valoa seurannut niin se törmää aina puihin ja uni loppuu mutta mitään tehtäviä ei aukene:(

Mistä tietää milloin uni päättyy? Siis mitä siinä unen lopussa tapahtuu? Olen päässy sitä unta jonkin verran eteenpäin, mutta mullakin se hevonen törmää aina johonkin ja se valo häviää, mutta se ei varmaan ole sen unen loppu?

• horsegirl
        Verah kirjoitti:

Mistä tietää milloin uni päättyy? Siis mitä siinä unen lopussa tapahtuu? Olen päässy sitä unta jonkin verran eteenpäin, mutta mullakin se hevonen törmää aina johonkin ja se valo häviää, mutta se ei varmaan ole sen unen loppu?

Juu ei uni siihen lopu jos törmää johonkin vaan siihen kun valo häipyy jonnekin "kukkulan" taakse, ei silloin kun törmää johonkin. Ja kun siihen uni-tehtävän päälle tulee se suoritetun tehtävän merkki.

• Helppiä kaivataan
        emski kirjoitti:

Peliä ei voi päästä läpi ellei mene riippumatto unta.Eli se on pakko mennä.Oletko seurannut sitä valoa? Jos et niin kokeile seurata sitä niinkuin ensimmäisessäkin unessa.

Olen yrittänyt seurata sitä valoa, mutta törmään aina niihin puihin..:/ Sitten siinä näkyy mustaa, enkä näe minne mennä..:/ Siihen et varmaan löydä vastausta. Mutta kiitos kuitenkin! Muuten, jos pelaat sitä peliä, niin onko sinulla se värisuodatin päällä, vai pois päältä? Minulla se on aina pois päältä. Vaikuttaakohan se jotenkin siihen "mustuuteen"?

• emski
        Helppiä kaivataan kirjoitti:

Olen yrittänyt seurata sitä valoa, mutta törmään aina niihin puihin..:/ Sitten siinä näkyy mustaa, enkä näe minne mennä..:/ Siihen et varmaan löydä vastausta. Mutta kiitos kuitenkin! Muuten, jos pelaat sitä peliä, niin onko sinulla se värisuodatin päällä, vai pois päältä? Minulla se on aina pois päältä. Vaikuttaakohan se jotenkin siihen "mustuuteen"?

Jos törmäät puihin niin siihen ei kylläö löydy mitään apua :/ Sinun pitää vain yrittää.En tiedä siitä värisuodattimesta mutta se on minulla päällä.En tiedä vaikuttaako se siihen yhtään.

• Help4

selvittää se uni läpi. Uni ei sitten lopu siihen kun et näe enää valoa tai kadotat sen. Uni loppuu vasta sitten kun sen jälkeen tulee "mainos", jossa Amanda herää keskellä yötä. Tämä mainos tulee vain kun selvität ensimmäistä unta, joka on Amandan huoneessa. Riippumatossa ei tule "mainosta".

• Apua sulle
        Lara123 kirjoitti:

Minulla on aivan sama ongelma. Kukaan ei puhu mulle vaik oon läpässy kaikki ratsastukset, oon kattonu sen unen monta kertaa ja mulla on kaikki palkit täynnä. En oo löytäny sitä avainta enkä oo päässy niihin kisoihin.

Auttakaaaa!!!!

Ootko vetänyt sen unen niin että sen jälkeen tulle mainos, jossa Amanda herää keskellä yötä ja hänen isänsä tulee huoneeseen. Sitten menet vain ostarille ja juttelet Annin kanssa.

• ...
        emski kirjoitti:

...ei lopu silloin kun törmäät vaan silloin kun kuvan päälle (entisen kysymysmerkin) tulee oikein merkki. Siitä tiedät että tehtävä on suoritettu.

• jolla on itsekkin pulma....

ok elikkäs ootko koittanut liikutella siinä painajaisessa amandaa???se pitää läpästä läpi se uni!!!!!!!!!!sen jälkeen kyllä itsekkin osaat loput.tulee siinä kohtiakin jossa puhutaan verestä........:(no siinä se vastaus problemaan! p.s. jos tietsikan näyttö on hirveän musta kannattaa laittaa valot huoneesta pois!!! auttoi mullakin kuule kovasti!!!1:):):)terkkuja ja onnee pelaamiseen !!!!!!:)

• itselläkin pulma...
        Helppiä kaivataan kirjoitti:

ei se siitä väri suodattimesta/mikä mlie johdu. kun törmäät amandalla puuhun niin se mikä takana oleva musta haamu/hirviö saa sinut kiinni.pitää olla osumatta puihin !!!!!!muuten uni päättyy!!!!!!ps.jos kuvaruutu on niin musta että on hankalaa olla näkemättä että törmää puuhun ´niin laita kaikki valot pois huoneesta!!!!!auttaa paljon !!!jos ei en tiedä mitä tehdä siinä sulle vastaus!!!!!!

• Jenzu
        itselläkin pulma... kirjoitti:

ei se siitä väri suodattimesta/mikä mlie johdu. kun törmäät amandalla puuhun niin se mikä takana oleva musta haamu/hirviö saa sinut kiinni.pitää olla osumatta puihin !!!!!!muuten uni päättyy!!!!!!ps.jos kuvaruutu on niin musta että on hankalaa olla näkemättä että törmää puuhun ´niin laita kaikki valot pois huoneesta!!!!!auttaa paljon !!!jos ei en tiedä mitä tehdä siinä sulle vastaus!!!!!!

Elkkä, kun se on se eka uni, en millään pääse sen läpi! Olen koitanut monen monta kertaa ja neuvotte varmaan jatkaa koittamista.. Kaikkimahdolliset Tehtävät on suoritettu mutta se uni.. Kun aina törmään johonkin, en tiedä miten te pääsettte siitä :o
        Ja sitten kun mitä siinä talon takana vasemmalla laitumella tehdään? oon lukenu jostain että pitää koputtaa siihen auton ikkunaan ja kaarlo tulee kattoon.. sitte pitää kipittää sinne kartanoon. Ei vaan onnistu :/

• Jojo
        Jenzu kirjoitti:

Elkkä, kun se on se eka uni, en millään pääse sen läpi! Olen koitanut monen monta kertaa ja neuvotte varmaan jatkaa koittamista.. Kaikkimahdolliset Tehtävät on suoritettu mutta se uni.. Kun aina törmään johonkin, en tiedä miten te pääsettte siitä :o
        Ja sitten kun mitä siinä talon takana vasemmalla laitumella tehdään? oon lukenu jostain että pitää koputtaa siihen auton ikkunaan ja kaarlo tulee kattoon.. sitte pitää kipittää sinne kartanoon. Ei vaan onnistu :/

Joo, elikkä neuvo on: jatka yrittämistä. Tuo kohta on tosiaan aika vaikea...Talon takana olevaa laidunta tarvitaan sitten myöhemmin pelissä...

• nelluuu
        horsegirl kirjoitti:

miten ne estekisat pääsee läpi en millään pääse.

• nekkersi
        Helppiä kaivataan..! kirjoitti:

Oon voittanu ne kisat ja löytäny ne avaimet, mutta mihin ne avaimet käy? VASTATKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

• annasuss
        nelluuu kirjoitti:

miten ne estekisat pääsee läpi en millään pääse.

MISTÄ NE AVAIMET LÖYTYY??

• Nimetön
        horsegirl kirjoitti:

horse-girl mitä pitää tehä sitku marcus on tuonu ne hevoset sinne talliin?? oon iha epätoivoinen! Se kaarlen paikka välkkyy siin pelis, eli siel on joku tehtävä, mut mitä pitää siel tehä? Ja voitko myös sanoo onks siin viel monta tehtävää ennenkun se peli loppuu? Terv. hevos-fani96

• issikka<3<3<3<3...
        Lara123 kirjoitti:

Auttakaaaa!!!!

auttakaa mua ku en pysty tehdä yhtään mitään oon nähny sen unen siellä amanden huoneessa ja en pääse siiheen riippumattoon nukkumaan ja mulla on kaikki palkit täynnä.......... auttakaa muaaaa!!!!!!!!!!

• carcistromm
        horsegirl kirjoitti:

kerroppas että mihin peli loppuu jos kerta olet pelannut pelin. pääsin ite siihen ''vilkkuva kartano'' - kohtaan. pakko saada tietää!!!

• hooö
        Lara123 kirjoitti:

Auttakaaaa!!!!

No sun pitää siis ohjata sitä hevosta siinä unessa ;))) elikkkä seuraat sitä valooo siinä(riipumattojuttu on samanlaine)
        Toivottattavasti autto ku nyt oon vastannu 4vuotta jäljessä sulle :DDD mut toivotttavasti jollekki muule o apuu ;DD

• heppahullu123456789
        hooö kirjoitti:

No sun pitää siis ohjata sitä hevosta siinä unessa ;))) elikkkä seuraat sitä valooo siinä(riipumattojuttu on samanlaine)
        Toivottattavasti autto ku nyt oon vastannu 4vuotta jäljessä sulle :DDD mut toivotttavasti jollekki muule o apuu ;DD

mutta miten uni päättyy [eka uni] ku en pääse mitenkää läpi ja ku niide kahden kuusen välissä on puun runko eikä heppa hyppää sen yli kerran hyppäs mutta sitten törmäsin koivuun enkä enää päässyt eteen päin pelini tyssää aina siihen

helppiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• emski

Minunkaan pelissä ei ole tullut sitä Annien hevosta, joten tuskin siinä sinun pelissäsi on vikaa.

• memski95

Mitä pitää tehdä sen jälkeen, kun Markus on tuonut ne 2 hevosta talliin?Minulla vilkkuu kartassa se paikka missä se Kaarlo on mutta siellä ei ole mitään tehtävää.Kiitos jo etukäteen!

• horsegirl
        memski95 kirjoitti:

Mitä pitää tehdä sen jälkeen, kun Markus on tuonut ne 2 hevosta talliin?Minulla vilkkuu kartassa se paikka missä se Kaarlo on mutta siellä ei ole mitään tehtävää.Kiitos jo etukäteen!

Mun mielestä peli loppuu siihen kun se Markus tuo ne kaksi hevosta.

• Helppis!!
        horsegirl kirjoitti:

Mun mielestä peli loppuu siihen kun se Markus tuo ne kaksi hevosta.

EI LOPU mustakin tunu siltä mutta se ei lopu siellä on yks painajainen siis riippu keinussa!!!

• Pulassa taas
        Helppis!! kirjoitti:

EI LOPU mustakin tunu siltä mutta se ei lopu siellä on yks painajainen siis riippu keinussa!!!

Oon saanu pelin nyt siihen vaiheeseen että Marcus toi ne hevoset talliin. Se jälkeen se hyppäs alkuun(siis siihen kuvaan, jossa lukee aloita peli, lopeta ja tekijät)...
        Mulla on ainakin sen riippukeinun kohdalla suoritetun merkki, koitin silti sitä uudestaan ja se on se sama uni kuin jo aikasemmin. Silti se Kaarlon tila vaan vilkuttaa kartalla ja siellä on niitä kysymysmerkkejä. Kukaan ei edes suostu puhumaan Amandalle...
        Onko siis peli jo loppunut, vai onko jossain vielä tehtävää jonka avulla saa ne viimeisetkin kyssärit auki?

• Helppis!!
        Pulassa taas kirjoitti:

Oon saanu pelin nyt siihen vaiheeseen että Marcus toi ne hevoset talliin. Se jälkeen se hyppäs alkuun(siis siihen kuvaan, jossa lukee aloita peli, lopeta ja tekijät)...
        Mulla on ainakin sen riippukeinun kohdalla suoritetun merkki, koitin silti sitä uudestaan ja se on se sama uni kuin jo aikasemmin. Silti se Kaarlon tila vaan vilkuttaa kartalla ja siellä on niitä kysymysmerkkejä. Kukaan ei edes suostu puhumaan Amandalle...
        Onko siis peli jo loppunut, vai onko jossain vielä tehtävää jonka avulla saa ne viimeisetkin kyssärit auki?

Oon siinä samassa kohdassa enkä pääse eteen päin ja enkä ees voi hoitaa niit löytö hevosii en tajuu sitä pelii....Se on mahdoton....o_ò

• Minäpä minä
        Pulassa taas kirjoitti:

Mun kaveril on se peli ja se sano et se ei lopu siihen ku se markus tuo ne 2 hevost sinne tallii, en kyl tiiä sit enenpää ku ei olla enää kaverei :/

• Hevostallitypy1

Jos olet mennyt sen pelin läpi,niin mitä pitää tehä sen jälkeen kun Markus tuo 2 hevosta talliin ja sitten se vilkkuu se Kaarlon talo,niin mitä siellä pitää tehä????Kun en pääse eteenpäin!

• cibi
        Minäpä minä kirjoitti:

Mun kaveril on se peli ja se sano et se ei lopu siihen ku se markus tuo ne 2 hevost sinne tallii, en kyl tiiä sit enenpää ku ei olla enää kaverei :/

Tostapa ei ollu paljon apua -.-

• Kamu & Pyry
        Pulassa taas kirjoitti:

Hei!
        Minulla taitaa olla vastaus ongelmaasi. Oletko läpäissyt kilpailun ja voittanut sen? Jos olet, niin
        olet samassa kohdassa kuin minä, eli jumissa. Jos et ole niin koetappa onneasi kilpailuissa, ja yritä voi ttaa se. Sen jälkeen saat neuvoa minua, mitä täytyy tehdä, sillä olen jumissa. Jos itsekkään pääset jumituksen yli. =D

• mirsva
        Pulassa taas kirjoitti:

juu, samassa kohdassa itekkin. Hermo menee kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä. Heitti minut myös siihen alkuun että aloita peli ymsyms.

• aNNi

Moi,
      mitä pelissä pitää tehdä, kun on mennyt sen ensimmäisen painajaisen läpi? Oon käyny sen Kaarlon luona, mutta se sanoo ettei ehdi jutella. Miten eteenpäin??

• Help4

Sun pitää mennä juttelemaan Annin (tai siis sen kaverisi) kanssa. Anni on siellä missä on se kauppa. Sen jälkeen sun pitää mennä kisoihin.
        Toivottavasti minusta oli apua.

• cibi
        Help4 kirjoitti:

Sun pitää mennä juttelemaan Annin (tai siis sen kaverisi) kanssa. Anni on siellä missä on se kauppa. Sen jälkeen sun pitää mennä kisoihin.
        Toivottavasti minusta oli apua.

Mutta ei se noin voi mennä o.o Mulla se Anni ei ole siellä kaupalla vaan jossain O_O

• pipau

pitää mennä siellä kaarlon luona olevaan kisaa.
        se on siinä kisa kentällä

• abcdefgFG

VOI TEITÄKIN VARMAAN HAUSKAPELI,100% VARMUUDELLA- IHAN PASKA PELI.

• Nipsu--

Mitä pitää tehdä.. En pääse sinne kouluratsastuskentälle. Eikä kukaan suostu puhumaan. Ja Markus ja Anni ovat kadonneet tiehensä..

• Jojo
        Nipsu-- kirjoitti:

Mitä pitää tehdä.. En pääse sinne kouluratsastuskentälle. Eikä kukaan suostu puhumaan. Ja Markus ja Anni ovat kadonneet tiehensä..

Oletko jo päässyt esteratsastuksessa ykkössijalle? Minulla ainakin Annie tuli puhumaan kouluratsastuksesta sitten kun olin läpäissyt esteet ja pääsin sen jälkeen kentälle...

• Nipsu--
        Jojo kirjoitti:

Oletko jo päässyt esteratsastuksessa ykkössijalle? Minulla ainakin Annie tuli puhumaan kouluratsastuksesta sitten kun olin läpäissyt esteet ja pääsin sen jälkeen kentälle...

Olen toisella sijalla, mutta pitää yruttää vielä :D

• Help4
        Nipsu-- kirjoitti:

Oletko päässyt kaikki esteratsastuksen jutut läpi? Tai sitten voit yrittää päästä ensimmäiseksi maastoratsastuksessa. Kumpi tahansa käy. Sen jälkeen pääset kouluratsastukseen.

• Kamu & Pyry
        Jojo kirjoitti:

Heips!
        Jos olet päässyt pelin läpi, niin oletko kokeillut, että meneekö se niin läpi, jos ensin menee esteet täysille sitten maaston ja koulun. Sit menis sinne kisaan?
        Meneekö se sit samalla lailla ku menis eka esteratsastuksen ja sit kisat, ja sit maaston ja koulun???

• Jojo
        Kamu & Pyry kirjoitti:

Heips!
        Jos olet päässyt pelin läpi, niin oletko kokeillut, että meneekö se niin läpi, jos ensin menee esteet täysille sitten maaston ja koulun. Sit menis sinne kisaan?
        Meneekö se sit samalla lailla ku menis eka esteratsastuksen ja sit kisat, ja sit maaston ja koulun???

Vedin itseasiassa pelin niin, että ensin ratsastin kaikki(esteet, maaston ja koulun)täysille ja sitten menin kisaan :) Toivottavasti auttoi

• Kysymys!!!

Mitä sitten pitää tehdä kun ne 2 hevosta on tullut sinne talliin?
      Miksi Kaarlon kartano vilkkuu vaikka siellä ei voi tehdä mitään?

Kiitos vastauksista.

• Iida hepo 123

HEi!! olen samassa paikassa mutta en tidä mitä pitää tehdä jos olet saanut vastauksia niin kerrotko mulle? olisi kivaa

T:Suokkifani

• nelda

Voiko joku lähettää vastauksen kun siellä kartanosa ei oo mitää

• Tyhmä(kö)?

Mä jumiudun siihen kohtaa ku näin sen "riippumatto" unen ja pääsin sen "läpi" mitä sen jälkee tapahtuu?
      Kiitos sille joka kertoo...

• *angel*

pitääkö se riippumatto uni päästä ensin läpi ennen kun voi tehdä mitään muuta??oon päässy ne estekisat jo läpi..ja mulla on täynnä ne safiirin ''taito palkit''...auttakaa mua..ja en edes pääse sitä unta läpi :(

• Jojo

Olet kyllä jo varmaan päässyt eteenpäin, mutta silti...Eli riippumattounen jälkeen pitää mennä sille talon takana olevalle laitumelle ja yrittää sitten siellä löytää sama reitti päivänvalossa kuin unessa oltiin kuljettu. Hieman sekava vastaus, mutta pelikin neuvoo sitten, kun menet laitumelle

• Jojo
        *angel* kirjoitti:

pitääkö se riippumatto uni päästä ensin läpi ennen kun voi tehdä mitään muuta??oon päässy ne estekisat jo läpi..ja mulla on täynnä ne safiirin ''taito palkit''...auttakaa mua..ja en edes pääse sitä unta läpi :(

Eli uni pitäisi päästä läpi ennen kuin pääsee eteenpäin...

• Vastaus sinulle

Eli kun olet selvittäny riippumatto unen sun pitää löytää sama reitti päivän valossa.Talon TAKANA on aita meet sinne ja niin eespäin.

• Nimetön

Minulle ei ole tullut pelissä annien hevosta. sen takia en ole varma jatkuuko peli siittä viellä vai loppuuko se siihen. :/

• niinuli

Moi! Pitäis kysyä sellasta että:

Hevostallin salaisuutta asentaessani tietokoneen PITI asentaa DirectX 9.0 Mutta kun peli oli asennettu ja painoin nappulaa pelaa peliä vai mikä se nyt olikaan niin se latas vähän aikaa ja sitten se sano että mulla ei muka oo asennettuna sitä DirectX 9.0 Koitin asentaa directin monta kertaa mutta aina se sanoo että sitä ei oo asennettu.. Mikä neuvoksi?? Auttakaa!!

• cibi
        niinuli kirjoitti:

Moi! Pitäis kysyä sellasta että:

Hevostallin salaisuutta asentaessani tietokoneen PITI asentaa DirectX 9.0 Mutta kun peli oli asennettu ja painoin nappulaa pelaa peliä vai mikä se nyt olikaan niin se latas vähän aikaa ja sitten se sano että mulla ei muka oo asennettuna sitä DirectX 9.0 Koitin asentaa directin monta kertaa mutta aina se sanoo että sitä ei oo asennettu.. Mikä neuvoksi?? Auttakaa!!

Mulla siis oli alussa sama ongelma ja en saanu peliä toimimaan. Sitte raivostuin, etsin haualla kaikki nimellä springdale ja poistin ne. Sitten latasin uudelleen ja hyväksyin kaikki sopimukset sun muut ja Vala xD peli toimi.

• Kamu & Pyry
        cibi kirjoitti:

Mulla siis oli alussa sama ongelma ja en saanu peliä toimimaan. Sitte raivostuin, etsin haualla kaikki nimellä springdale ja poistin ne. Sitten latasin uudelleen ja hyväksyin kaikki sopimukset sun muut ja Vala xD peli toimi.

Hei!
        Itse olen juuri hullaantunut tuohon peliin kaikkialla hevoshulluissa ja netissä on siitä pelistä tietoa. Haluaisin tietää paljonko tuo peli maksaa? Ja missäpäin? Mieluiten jossain täällä Jyväskylän kaupoista olisi hyvä ostaa se...

• Chihiro-

Mä en pääse maastoratsastusta läpi, kaikki palkit on täynnä ja koulu- ja esteratsastus on suoritettu, onko siinä joku kikka miten sen voi päästä läpi??? kiitos etukäteen, jos jaksatte vaivautua ja vastata! :D

• Connemara

Moni on siinä vaiheessa, että Markus on tuonut ne 2 hevosta Amandan talliin ja se paikka, missä Kaarlo on välkkyy kokoajan. (itse olen myös tässä kohdassa...:/) Olen rikkonut auton ikkunan ja käynyt toimistossa. Kenelläkään ei ole sanottavaa Amandalle. Kun luin näitä keskusteluja tulin siihen tulokseen, että peli jatkuu vielä siitä kohdasta eteenpäin. Se, joka on pelannut koko pelin läpi (ainakin yli tuon kohdan), voisiko neuvoa meitä, jotka "junnaamme" tuossa kyseisessä kohdassa!! Kiitos!

• Kamu & Pyry

Hei!
        Kyllä siihen yksinkertainen kikka on! Sinun täytyy mennä rata mahdollisimman nopeasti, hypi kaikki esteet mitkä tulevat eteen, ja mene kaikista poluista jotka muistuttavat oikoreittiä. Ja koetahan pitää ylänuoli koko ajan pohjassa, se auttaa....

• Jojo

Oletko kokeillut ratsastaa melkein heti alussa oikealle ja sitten puron jälkeen taas oikealle? Tämä reitti on nopeampi, kuin se toinen(maasrtossa on siis kaksi reittivaihtoehtoa) ja siellä on enemmän puunrunkoja. Kun niiden yli hyppää, aika menee hieman taaksepäin. Onnea harjoitteluun :)

• Hevos_Flikka
        Jojo kirjoitti:

Oletko kokeillut ratsastaa melkein heti alussa oikealle ja sitten puron jälkeen taas oikealle? Tämä reitti on nopeampi, kuin se toinen(maasrtossa on siis kaksi reittivaihtoehtoa) ja siellä on enemmän puunrunkoja. Kun niiden yli hyppää, aika menee hieman taaksepäin. Onnea harjoitteluun :)

Mä en oo tajunnu et kun hyppää maastos,aika menee taaksepäin! Pitää testata!
        Vähä tyhmää kun pelin ohjekirjassa ei kerrottu mitään kouluratsastuksesta tai että miten kisoihin pääsee!

• GuguHeppa

Moi Chihiro-. Maastoratsastuksen pääsee läpi löytämällä lyhyemmän reitin. Itte oon jo vetäny maasto, este, ja koulu ratsastuksen läpi, ja oon tyssänny siihen, en pääse ekaa unee läpi, ja ne palkit, siis Juoksu ja hyppy mul on täyn mut sitä kääntymis palkkii en saa millään, se ei oo ees puoles välish.. HELP ME! (vastaus vaikkapa sähköpostiin) Kiituusshh.. :D

• Kamu & Pyry

Hei!
      Miksi täällä ei enään kukaan vastaile? Ois kiva saada vastauksia pulmiin.... Mut mullakaan ei esiinny se Annien hevonen, ei pelissä varmaan mitään
      vikaa ole.

• Minä vaan.

Tässä pelin arvostelu jutussa ainakin lukee että Annin hevonen esiintyy pelissä, mutta ainakaan minulla ei kyseistä hevosta esiinny. Olen päässyt siihen kohtaan missä Markus on niiden kahden hevosten kanssa maastoratsastusreitillä, mutta sitten kone sammuu aina. Missä vika?

http://www.vpd.fi/product_details.php?p=2068&subid=63&c=58

• ikkiam

moi! pelissäsi ei ole mun mielestä vikaa vaan että jos et oo päässy pelii läpi ni se tulee aika lopussa se annin hevonen sinne tallille

• Pyry & Kamu

Hei!
        Autahan mua kerran oot pelannu pelin jo läpi. Olin mennyt kilpailuun ja voittanut sen, sit tuli se kohta että piti kolauttaa sitä autoo ja mennä sinne toimistoon. Menin sen ja sit ku olin vieny sen verisen raipan sinne kauppaan, ni tuli semmonen kohta, että autossa oli kysymysmerkki, samaten toimiston edessä, mitä mun pitää tehä? Voitko yrittää mennä sen pelin läpi ja samalla pistää muistiin mitä pitää sit tehä. Jooko?
        Vastaathan mahdollisimman nopeasti.

• ikkiam97
        Pyry & Kamu kirjoitti:

Hei!
        Autahan mua kerran oot pelannu pelin jo läpi. Olin mennyt kilpailuun ja voittanut sen, sit tuli se kohta että piti kolauttaa sitä autoo ja mennä sinne toimistoon. Menin sen ja sit ku olin vieny sen verisen raipan sinne kauppaan, ni tuli semmonen kohta, että autossa oli kysymysmerkki, samaten toimiston edessä, mitä mun pitää tehä? Voitko yrittää mennä sen pelin läpi ja samalla pistää muistiin mitä pitää sit tehä. Jooko?

moi! Siinä piti tehä jotaa mut en muista enää mitä. :(

• tärähtänyt

mulla on tullut siinä lopussa ne 2 hevosta sinne talliin mutta sitten ne ei oo siellä onko toinen niistä Annin?

• nekkuuuzz

Mitä siellä kartanossa pitää tehä kun se vilkkuu mut siä ei oo mitää?????kiitos nyt etukäteen!!1

• ---

Niin tota se toinen heppa ei oo annin heppa volemmat ovat kaarlon heppoja joita markus piti metsässä turvassa. Ja lopussa ne sanoo näytämme hänelle vielä. Ku niil oli ne hepat siin.

• IssikkaFani
        --- kirjoitti:

Niin tota se toinen heppa ei oo annin heppa volemmat ovat kaarlon heppoja joita markus piti metsässä turvassa. Ja lopussa ne sanoo näytämme hänelle vielä. Ku niil oli ne hepat siin.

Ei se lopu siihe... se jatkuu vielä jos koitat jatkaa. siinä tulee vielä tapahtumaan kaikenlaista.

• Luggis

IKKIAM jos pääsit siihen kohtaan, et annin hevonen tulee tallille niin tiedät varmaan miten "VILKKUVASTA KAARLOSTA" pääsee läpi????

PALJON kiitoksia etukäteen!!!!! :)

PS: Muutkin saavat tod vastata! :)

• Nekku
        Luggis kirjoitti:

IKKIAM jos pääsit siihen kohtaan, et annin hevonen tulee tallille niin tiedät varmaan miten "VILKKUVASTA KAARLOSTA" pääsee läpi????

PALJON kiitoksia etukäteen!!!!! :)

PS: Muutkin saavat tod vastata! :)

Sitten ku on voittanu ne estekisat ja on jutellu kaarlon kans ja löytää ne avaimet siitä maasta, niin mihin ne avaimet käy? ja mitä sen jälkeen pitää tehdä?

• LAURA 1055
        Pyry & Kamu kirjoitti:

Hei!

hei en pääse läpi sitä kisaa ja en voi enää pelata ku oon niin huono!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ikkiam97

moi! oon päässy kisat läpi ja saanu tietää markuksesta. en vaa osaa sanoo kouluratsastuksessa (hei). jos viititte autaa auttakaa!!!!! ei tarvi vaan auttaa tässä asiassa! KAIKKI KELPAA!!!!!!!!!!!

• -.-

En pääse kisoja läpi! Auttakaa minua!

• misuh-

ei se sano siin - hei ,, vaa sun pitää pysähtyy siihe punasee " käden " kohtaa ja painaa välilyöntinäippäint . xd

• Ismmo
      • Kamu & Pyry

Heips again!
        Voitko sit auttaa mua? Kun oon menny sen kisan jo läpi, ja vieny sen verisen raipan sille kauppa - tytsille ja nyt siel auton ja toimiston edessä on kysymysmerkki, vaikka jo kerran menin sen kohan, että pamautin sitä autoa ja menin toimistoon. Ja se Kaarlon tila vilkkuu, siellä siis pitäis tapahtua jotain, mut mitä? Kun kerran ehkä tiedät, ni voitko kertoo, inhottaa ku ei pääse millään eteenpäin!
        PS. Vastaa niin pian kuin mahdollista.

• ismmo
        Kamu & Pyry kirjoitti:

Heips again!
        Voitko sit auttaa mua? Kun oon menny sen kisan jo läpi, ja vieny sen verisen raipan sille kauppa - tytsille ja nyt siel auton ja toimiston edessä on kysymysmerkki, vaikka jo kerran menin sen kohan, että pamautin sitä autoa ja menin toimistoon. Ja se Kaarlon tila vilkkuu, siellä siis pitäis tapahtua jotain, mut mitä? Kun kerran ehkä tiedät, ni voitko kertoo, inhottaa ku ei pääse millään eteenpäin!

En mäkään pääse sitä siitä siis en tajuu siitä ees itekkää :S

• apu
        Kamu & Pyry kirjoitti:

Heips again!

Sun pitää jutella Kaarlon kanssa, jos olet pamauttanut sitä autoa ja ollu toimistossa.

• Kamu & Pyry
        apu kirjoitti:

Sun pitää jutella Kaarlon kanssa, jos olet pamauttanut sitä autoa ja ollu toimistossa.

No oon vieny sen raipan sinne kauppaankin, mut ei sen Kaarlon kanssa voi jutella, oon tehny toisen tallennuksenkin ja se on siinä samassa kohassa, mut ihan samanlaisesti jumissa.

• ApU
        Kamu & Pyry kirjoitti:

No oon vieny sen raipan sinne kauppaankin, mut ei sen Kaarlon kanssa voi jutella, oon tehny toisen tallennuksenkin ja se on siinä samassa kohassa, mut ihan samanlaisesti jumissa.

Eks se Jaana sanonu siinä pelissä tälläin: Sinun kaltaisesi kova kaupunkilaistyttö voisi kenties katsastaa paikat! Ja sit meet Kaarlon luo jutteleen, sit meet paukuttaan autoa menet toimistoon ja sit juttelet kaarlon kanssa, ja pelin pitäis olla ohi. Mikä ongelma siis on?

• Kamu & Pyry
        ApU kirjoitti:

Eks se Jaana sanonu siinä pelissä tälläin: Sinun kaltaisesi kova kaupunkilaistyttö voisi kenties katsastaa paikat! Ja sit meet Kaarlon luo jutteleen, sit meet paukuttaan autoa menet toimistoon ja sit juttelet kaarlon kanssa, ja pelin pitäis olla ohi. Mikä ongelma siis on?

Ei se vaan voi jutella sen Kaarlon kanssa. Oon muuten vieny sen verisen raipankin jo sinne kaupan tädille ja semmost kaikkee... En vaan ymmärrä mikä siinä on.

• APu
        Kamu & Pyry kirjoitti:

Ei se vaan voi jutella sen Kaarlon kanssa. Oon muuten vieny sen verisen raipankin jo sinne kaupan tädille ja semmost kaikkee... En vaan ymmärrä mikä siinä on.

No mene sit ensin paukuttaan autoa, onnistuuko sit, jos et ollenkaan puhu sen kaarlon kans.

• Kamu & Pyry
        APu kirjoitti:

No mene sit ensin paukuttaan autoa, onnistuuko sit, jos et ollenkaan puhu sen kaarlon kans.

Ei se vieläkään onnistu, ku siinä auton ja toimiston
        kohdalla on kysymysmerkki, vaikka oon jo kerran pamauttanu sitä autoo ja menny toimistoon. Ja siinä kilpailun kohdalla on oikein merkki, eli oon jo menny sen kilpailun läpi. Joten mikä eteen?

• Kamu & Pyry
        APu kirjoitti:

Ei sitä autoa voi paukuttaa. Asennan sen pelin nyt uudelleen ja menen koko ajan ohjeiden mukaisesti. Nimittäin kun kerran asensin toisen hevospelin, se ei toiminut, mutta kun asensin sen myöhemmin uudelleen se alkoi toimia. Kokeilen sen pelaamista uudelleen. Jos saan hyviä vinkkejä matkalla niin levitän ne eteenpäin muillekkin...

• Jennniii_
        apu kirjoitti:

elikkä tarvitsisin apua. Olen päässyt ne kisat läpi, vienyt sen verisen raipan, lyönyt sitä autoo ja käynyt siellä toimistossa, ne kummatkin unet olen läpäissyt ja sen mehtä jutunkin.Mitä minun pitää tehdä seuraavaks? Markus vai mikä onkaan niin on jo tuonut ne 2 hevosta talliin ja ne sano että näytämme vielä hänelle.. Entä sitten?

• hööttäjä

Ei minunkaan pelissä ole sitä tullutja se Annie sanoi että tämä Amanda voisi tulla tekemään läksyjä mutta eihän se ole mennyt

ei niitä varmaan edes tule

• Oiokodfod6666

Ei pelissä tietenkään näytetä sitä kun Amanda menee Annille, se vaan tarkoittaa sitä että Anni ja Amanda ovat ystäviä. Tai...en osaa selittää.

• Luggis

Onkos kukaan kokeillut soittaa MAKSULLISEEN PUHELINTUKIPALVELUUN sen numero löytyy hevostallin salaisuus "oppaassa" tai mikä onkaan käsikirjassa joka tuli pelin mukana toivottavasti tästä on apua, en tosin ole itse ehtinyt kokeilla sitä vielä, joten en takaa toimivuutta. :)
      PS: se maksaa sitten 0,75 eur/min pvm

• kaisaheppa

Moi olen tohkeissani heppapelien demosta ja voi että ku hevostallin salaisuus pelistä EI ollu demoo! mut kertoisitteko jonkun suomen kielisen pelin demoa siis heppapelien! laittakaa emaililla jos tiiätte. Herralle kiitos jos vastaatte!.

• ............

Tuskin ne tietää, selaset on sitä varte että peliin tulee vika tms.

• hepoo--
        ............ kirjoitti:

Tuskin ne tietää, selaset on sitä varte että peliin tulee vika tms.

mä en pääse eteenpäin ees siitä ekasta painajaisesta ku se heppa törmäilee kokoajan niihin puihin.

• =FaniPala=
        hepoo-- kirjoitti:

mä en pääse eteenpäin ees siitä ekasta painajaisesta ku se heppa törmäilee kokoajan niihin puihin.

sun täytyy vaan yrittää kiertää ne puut jotenki. Tsemppii

• toivoton^^

miten autoo pääsee lyömään?

• =FaniPala=

niin, mihin peli loppuu? moni väittää että siihen kun markus tuo ne hepat sinne ja sanoo, me näytämme niille.Mut loppuuks se siihen??

• Ennmi

menet auton viereen oikeaan alakulmaan tulee ympyrä jossa on auton ikkunan lyömisen kuva silloin kun kuva on ruudussa paina välilyöntiä.

• loxahdus

Se Annien hevosen ei kuulu näkyä!

• Taktur

Minullakaan Annien hevosta ei ole näkynyt. Ei sitä varmaan kuulukkaan näkyä. Itse en pääse toisesta unesta millään. En tiedä onko pelissäni vikaa, mutta kuva on hyvin epäselvä unissa. En millään pääse siitä eteenpäin. Auttakaa!

• =FaniPala=

Hei!
        Unissa kuvat on epäselviä. Pelissäsi ei ole vikaa. Toinen uni ON vaikea. koita vaan päästä

• hevos-fani96
        =FaniPala= kirjoitti:

Hei!
        Unissa kuvat on epäselviä. Pelissäsi ei ole vikaa. Toinen uni ON vaikea. koita vaan päästä

MIKS TE JOTKA OOTTE PÄÄSSY PELIN LÄPI ETTE VOI NEUVOO MEIT KAIKKII KETKÄ ON SIIN KOHAS MIS SE KAARLEN KARTANO VILKKUU?? YRITÄTTEKÖ VAA OLLA SELLAI ET TE VAA OOTTE PÄÄSSY SEN LÄPI? AUTTAKAA NYT !!!!!

PS. OLKAA JÄRKEVII JA AUTTAKAA!!!

• annasuss

Ei se Annien hevonen esiinny olleenkaan mun käsittääkseni,koska mä olen jo siinä aika pitkällä niin en ole nähnyt sitä Annien hevosta vielä...

• Riksu

Hei! Eli asiaan. Olen siinä painajaisessa enkä pääse sitä läpi :/. Voisiko joku neuvoa mitä pitää tehdä kun siinä painajaisessa on hypännyt sen ensimmäisen puunrungon yli. Ja mitä sen jälkeen pitää tehdä? Mulla se Annie on sanonu jo et voi tuoda sen sen oman hevosensa Safiirin seuraks mutta koska se tulee se hevonen kun mulla ei sitä ainakaan vielä näy. Ja miten pääsen jutteleen sille Markukselle kun sitä ei näy enään ollenkaan siellä. Ja kelle mun pitäis mennä seuraavaks juttelee kun kukaan ei haluu enää puhuu mulle siinä pelissä :/ ?? Ja miten saan sen maastojutun läpi alle 30sekassa?? Mulla menee aina yli 40 sekkaa. :/:/... Ja siittä vielä että mitä voin enään ostaa kun ei siellä kaupassa oo enää mitää ostettavaa eikä se myyjä puhu mulle enää. Ja sitten et miten voin jutella sille kaarlolle kun se ei suostu puhuu mulle?? Koska siinä pääsee kattoon sen kauhuleffan?? Voisitteko kertoo kaiken pelistä?? APUA!! AUTTAKAA MUA NOPEESTI!!!

• viel mietitään...

Eli tossa on kauhee kasa viestejä, mutta missään ei kerrosta miten peli loppuu.

Jos joku on päässyt Hevostallin salaisuus pelin läpi, niin voisiko hän kertoa mihin kohtaan peli loppu?
      Siis jatkuuko peli sen jälkeen, kun Markus on tuonut 2 hevosta talliin, ja he (amanda, markus, annie) ovat sanoneet kostavansa sille papalle?

Jossain luki, että Hevostallin salaisuus-peliin tulisi jatko-osa, onko tuo totta?

• Ticcu

Jos et pääse unia läpi, itse otin värisuodattimen pois! Pääsin molemmat unet heti läpi! Eli värisuodatin on se kun käynnistät pelin niin se tulee siihen valikkoon! Sun pitää valita Ota värisuodatin pois käytöstä ynm... sit pelaa!
        Itse en pääse sitä kohtaa kun kaksi hevosta on tuotu talliin ja sen vanhan tyypin talo vilkkuu ja mun pitäis se auto rikkkoo mut ei onnistu ku kyssäri on myös auton luona ja talon luona jos saan apua tähän kysymykseen niin sähköpostiin se! Ja kiitos jo etukäteen!
        Ajattelin että lähettäisin viestin tuolle asiakaspalvelulle ja kysäisen tätä pelin loppu jutskaa! Jos sä haluut kysyä jotain asiakaspalvelulta sähköpostiossa on: [email protected]

• Help4
        Ticcu kirjoitti:

Jos et pääse unia läpi, itse otin värisuodattimen pois! Pääsin molemmat unet heti läpi! Eli värisuodatin on se kun käynnistät pelin niin se tulee siihen valikkoon! Sun pitää valita Ota värisuodatin pois käytöstä ynm... sit pelaa!
        Itse en pääse sitä kohtaa kun kaksi hevosta on tuotu talliin ja sen vanhan tyypin talo vilkkuu ja mun pitäis se auto rikkkoo mut ei onnistu ku kyssäri on myös auton luona ja talon luona jos saan apua tähän kysymykseen niin sähköpostiin se! Ja kiitos jo etukäteen!
        Ajattelin että lähettäisin viestin tuolle asiakaspalvelulle ja kysäisen tätä pelin loppu jutskaa! Jos sä haluut kysyä jotain asiakaspalvelulta sähköpostiossa on: [email protected]

Oletko käynyt ostarilla juttelemassa kaupassa? Sen jälkeen sinun pitäisi jutella Kaarlolle ja mennä sitten auton luo ja laukaista hälytin. Sitten juokset sisään taloon, ja juttelet sen jälkeen vielä kerran Kaarlolle. (noin se taisi mennä)

Itse lähetin asiakaspalveluun jo viestiä. Sieltä vastattiin, että peli loppuu siihen kun tulee se "mainos", jossa kaverit (Markus, Annie ja Amanda) ovat tallissa ja he sanovat napaavansa Kaarlon tai jotain sinne päin. Vaikka Kaarlon kartano vilkkuu tuon "mainoksen" jälkeen on peli silti päästy läpi.

• apua

miten pääsen ratsastaan, oon jo varustanu hevosen ja harjannu ja muuta mutta siitä eteenpäi en ossaa, miten saan hevosen pois siitä harjaus kohasta, sillä on jo varusteet MITÄ TEEN ?!

• Ennmi

Ei sun tartte tehdä hevosellesi mitään menet vain pois tallista sillä siisti. toivon että musta oli apua.
        XD

• daile
        Ennmi kirjoitti:

Ei sun tartte tehdä hevosellesi mitään menet vain pois tallista sillä siisti. toivon että musta oli apua.
        XD

mitä teen ku tää peli ei etene siitä asti ku annie sano et se tuo sen hevosen ? en oo nähny mitää unia, enkä osaa hypätä oksereita, kun se heppa hyppää nii lyhyestii :(

• daile
        daile kirjoitti:

mitä teen ku tää peli ei etene siitä asti ku annie sano et se tuo sen hevosen ? en oo nähny mitää unia, enkä osaa hypätä oksereita, kun se heppa hyppää nii lyhyestii :(

jatkoa toho edellisee viestiin, nii että miten pääsen menemää koulua ?

• apua!

Mitä unen jälkeen pitää tehä? pitääkö harjotella maastoa ja koulua? tai puhuu ihmisten kaa näin nimittäin äsken sen unen

• Nimetön

en ole ihan varma mitä pitää tehdä mutta minä ainakin jatkoin treenausta ja kävin kaupalla.

• JOku^^

Meillä on menossa myös tuo uni.. sitä ratsastajaa voi liikuttaa itse.:)).. tai pitää.. ja meillä ongelmana ettei me päästä sitä läpi.://. että onko mitään et unen voi ohittaa tai jotain vinkkejä miten ootte päässy läpi.

• riigga94
        JOku^^ kirjoitti:

Meillä on menossa myös tuo uni.. sitä ratsastajaa voi liikuttaa itse.:)).. tai pitää.. ja meillä ongelmana ettei me päästä sitä läpi.://. että onko mitään et unen voi ohittaa tai jotain vinkkejä miten ootte päässy läpi.

Uni on pakko vetää läpi ja se aluks tuntuu tosi vaikealta mutta on oikeastaa aika helppo. Laukkaa täysiä (kannattaa harjoittaa nopeus täysille) ja seuraa sitä valoa. Éi kantsi hyppiä puunrunkoja koska pimeessä on vaikeeta ja jos heppa kieltäytyy ´sut saadaa helposti kiinni :) Tsemppiä kaikille!

Mä uskon ett pelistä tulee jatko-osa(?) koska se tarina jää ihan kesken

• annasuss
        JOku^^ kirjoitti:

siitä unesta, et ota värisuodatin pois käytöstä, se autto mua ainakin tosi paljon, kun otin sen pois, no pääsin sen unen heti läpi, ku ennen en päässy sitä. eli se otetaa pois ku aluks tulee se valikko jne, ni siit pääsee sinne niin. en nyt muista ihan ulkoa, mutta siitä kuitenkin. täs ei nyt ollu ku yks vinkki, mut toivottavasti pääsette sen läpi, ketä sitä ei nyt ole vielä päässyt. onnee! :)

• hiyyo

Olen mennyt pelin läpi eikä siinä tule sitä hevosta sinne talliin

• Qukko

Kaarlon kartano vilkkuu, koska ette oo voittanut estekisoja. Hoksasin siis ite, en oo kattonu mistään..

• vertsu98

No mun hevostallin salaisuus pelissä ei tule sitä Annin hevosta. Mutta tuskin sinulla on siinä pelissä vikaa.

• Mai--

Ei sitä näy siinä.
        Mut mun asiaan:
        Mitä pitää tehdä, kun mä oon päässy esteratsastuksen ja kouluratsastuksen ykköseks? Ja en pääse sitä kisaa läpi, se on tosi vaikee.. Vinkkejä?

• olenhauskajakiva

Hei vain! tahtoisin tietää mistä saa tilattua halvalla

halvin mitä olen löytänyt on ollut 17,95 mutta tietääkö kukaan vieläkin halvempaa ?????

kiitos jo etukäteen ! :D

• joku

itse ostin pelin tarjus talosta joka makso 15$ en ole päässy este kisoihin vaikka esteet ja nopeus on täysillä
        !

• mävastasin "siiri"
        joku kirjoitti:

itse ostin pelin tarjus talosta joka makso 15$ en ole päässy este kisoihin vaikka esteet ja nopeus on täysillä
        !

No jos et pääse läpi, niin oletko varma että olet käynyt kaikissa paikoissa ja kannattaa lukea ohjeita niin voit saada vihjeen missä voisi olla jotain ja ootko koittanut otaa kauppaa tyhjäksi? Muuten, kertoisitko onko peli hyvä, ja kannattaako sitä ostaa? kiitos kun vastasit.

• chutex
        mävastasin "siiri" kirjoitti:

No jos et pääse läpi, niin oletko varma että olet käynyt kaikissa paikoissa ja kannattaa lukea ohjeita niin voit saada vihjeen missä voisi olla jotain ja ootko koittanut otaa kauppaa tyhjäksi? Muuten, kertoisitko onko peli hyvä, ja kannattaako sitä ostaa? kiitos kun vastasit.

Peli on kyllä tosi hyvä , mutta kun päästään kohtaan kun tapaus alkaa ratketa syntyy ristiriitoja onko peli loppu vai ei ja jos ei niin mitä pitää tehdä. Pelissä on tosi hyvät grafiikat ja muuta, mutta loppu on kyseenalainen. Ei oikein tiedä pitääkö ostaa joku jatko osa et pääsee eteenpäin. Jos joku tietää asiasta jotain niin vois kertoo?

• Historia
        chutex kirjoitti:

Peli on kyllä tosi hyvä , mutta kun päästään kohtaan kun tapaus alkaa ratketa syntyy ristiriitoja onko peli loppu vai ei ja jos ei niin mitä pitää tehdä. Pelissä on tosi hyvät grafiikat ja muuta, mutta loppu on kyseenalainen. Ei oikein tiedä pitääkö ostaa joku jatko osa et pääsee eteenpäin. Jos joku tietää asiasta jotain niin vois kertoo?

Pelasin juuri pelin läpi. Siis peli päättyy siihen kun Annie, Marcus ja Amanda sanoo että '' Me viel näytetään. '' ?! Outo loppu.. S:

• ....

Hei,minullakin on se peli ja ei,pelissä ei ole vikaa koska minunkaan pelissäni ei näy Annien hevosta.

• tikkari13

Elikkäs. Tää sama ongelma on monilla muillakin mutta kirjoitan kuitenkin. Olen voittanut este
      ratsastus kisat , käyny siellä toimistossa, puhunut Jaanan kanssa jne.. Ja Vähän aikaa sitten ne Marcus,Annie ja Amanda huusi että "Kyllä me näytämme Kaarlolle vielä" Tai jtn sinne päin. Ja nyt se kartano vilkkuu eikä siellä ole mtn tekemistä. Että loppuuko se peli siihen? Ja sitten toinen kysymys. Näkyykö teillä kaikkia videoita kuten se painajais kohta ja muut videot. Minulla kun ei näy. Siinä on vaan valkoinen ruutu ja puhe kuuluu. Että saako sitä mistään säädeltyä?
      Kiitos jos osaatte auttaa.

• evetsuu

Siinä pelissä en ole nähnyt sitä hevosta ja en tiedä miten pääsisin siinä eteen päin ja haluaisin siitä vinkkejä ja en ole rikkonut sitä kaarlon autoa ja onko sen hevosen nimi teillä Safiiri

• Nimetön

mooi. oisko jotain vinkkei siihen ku en pääse sitä unta läpi (siis sitä ihan ekaa unta.) Nii mitä tekisiiiiinn? : D

• Minä vaan
        Nimetön kirjoitti:

mooi. oisko jotain vinkkei siihen ku en pääse sitä unta läpi (siis sitä ihan ekaa unta.) Nii mitä tekisiiiiinn? : D

Ekassa unessa seuraat vaan valoa melko vikkelästi, älä törmää kantoihin tai muihin tai Safiiri pysähtyy ja kuolet ^^" Ja jos se hevonen hidastelee koeta pitää ylös-nuolinäppäin pohjassa? Toimii minulla ^^

• "älypää"

Voisitko selventää, missä vaiheessa oot, nii voin auttaa, ku oon päässy sen pelin läpi!

• Lizzie_96

moikka! oletettavasti ne ketkä tahtoo apua, on jo saanu kaikki palkit täytee :)sitte siis varmaan ootte jo nähny sen unenki siellä huoneessa? nii ssen unenki voi "pelata", eli se ohjataa nuolinäppäimillä ja hypitää runkojen yli niinku maastos, mut vaa sen valon perässä. ja sitte ku on päässy siin tarpeeks pitkälle ni sitte tulee sellanen video missä se kiljasee se tyttö ja se isä tulee siihen et "mikä hätänä" jne. ja sitte ne keskustelee ja pääsee menee sinne kartanolle, mikä vilkkuu siinä vaiheessa, ja voi jutella kaarlolle muistaakseni. sit pitää mennä talolle ja jutella annielle ja pääsee sit kisaamaa muistaakseni ja ku voittaa kisat, ni sit se peli on helppoa jatkaa :))

• Emppufani

Mutta miten ne kisat saa oikein läpi? Pitääkö sen ajan tosiaan olla korkeintaan 30?! Ihan mahdotonta. Enkka on 41 ja 0 vp. Oion jo kurvit suoriksi, ja menen niin kovaa kuin konista lähtee.
        Vinkkejä?!

• kilpailuista läpi päässy
        Emppufani kirjoitti:

Mutta miten ne kisat saa oikein läpi? Pitääkö sen ajan tosiaan olla korkeintaan 30?! Ihan mahdotonta. Enkka on 41 ja 0 vp. Oion jo kurvit suoriksi, ja menen niin kovaa kuin konista lähtee.
        Vinkkejä?!

Mä pääsin ne läpi, ku yhen kerran se aika, joka piti voittaa, oli 35. En oo varma, sekosko kone vaa, vai kuuluuko se johonki vaiheesee, mut 30s on ihan mahoton voittaa. Mun enkka on 32, mut sillonki pitää oikoo koko ajan, aina ku voi, eikä saa tulla yhtää tiputusta!

• helper 4

Annien hevonen ei esiinny, paitsi kilpailuissa, mutta se ei tule (ainakaan minulla) Amandan talliin, vaikka Annie niin sanoo. En ole varma tuleeko se ihan lopuksi!

• Help4

Siis missä kisassa Annien hevonen mukamas esiintyy?? Musta sitä ei näy pelissä ollenkaan..?

• Aika pitkällä oleva

Eli joo oon päässy este kisan läpi ja käyny metsässä ja löytäny Markuksen ja hevoset.Sit oon käyny toimistossa ja löytäny paperit.Mitä sitten? Peli tavallaan loppui?! Ja melkein kaikki on puhunu et pääsee viel kilpailuihinkin! Pliis auttakaa! Ja Kaarlon talo vaa vilkkuu ja siel ei voi tehä mitään?!!! Pliis helppii!Ja pelissä ei esiinny Annien hevosta

• Help4

Tuliko sulle tuli siinä sellanen mainos, jossa Annie, Markus ja Amanda juttelevat ja lupaavat kostaa Kaarlolle? Jos tuli, niin kyllä siihen se peli loppuu. Kisoihinhan voit mennä milloin tahansa uudelleen.

• Aika pitkällä oleva
        Help4 kirjoitti:

Tuliko sulle tuli siinä sellanen mainos, jossa Annie, Markus ja Amanda juttelevat ja lupaavat kostaa Kaarlolle? Jos tuli, niin kyllä siihen se peli loppuu. Kisoihinhan voit mennä milloin tahansa uudelleen.

Joo tuli.Mut kaikki jotenki hehkuhttaa että voit mennä viellä koulu kisoihinki! Miten pääsen niihin? Tuleeko jatko osa tai jotai????

• Dalfi-chan

Olen mennyt pelin läpi.. JAHUUUUUU XDDD mutta peli loppuu siihen kun markus, annie ja amanda sanovat kostavansa sille ukolle (en muista nimee..)).. siis ihan oikeesti se lopuu siihen >:( olin niin vihainen että!!! vaikka pelissä lukee: "Mitä kaikkea pelissä voi tehdä? : Voit YRITTÄÄ ratkaista hevostallin salaisuuden" niin, sitä ei voi ratkaista emme saaneet edes tietää mikä se varjo oli joka ahdisteli amandaa unissaan.

Mistä sain tietää?
      Menin pelin asetuksiin ja katsoin kaikki animaatiot mitä videossa on (animaatiot = videot esim. "Olihan se kauheaa jättää kaverit kaupunkiin, mutta isä lupasi minulle lohdutukseksi... OMAN HEVOSEN!!!" (jotenkin se sanoi sen noin siinä pätkässä XDD) niin videot loppuivat siihen kun markus tuo hevoset talliin ja ne sanoo kostavansa sille ukolle.

NYYH.. mutta se on valitettavaa. ehkä pelin tekijät eivät jaksaneet jatkaa? tai sitten on tulossa toinen osa? emt, mut olis silti kiva tietää -.-'''

• Aika pitkällä oleva

Olisihan se ollut kiva tietää että mikä se salaperäinen varjo oli...:/ Mutta aina pelin-Tekijät eivät jaksa enään tehdä mitään....Ja olisihan kiva saada joku jatko-osa ja uusi seikkailu esim.että joku esteratsastuksen maailmanmestari katoaisi tai jotai.Ja löysin netistä kuvia joissa Amanda olisi maastoratsastuksen kilpailuissa :O Mutta en tiedä.Kuuntelin myös youtubesta videon missä oli kommentteja joita en ole ainakaan kuullut...Ihmeellistä.Mutta kannatan jatko-osaa jos sitä koskaan tulee.

• Miyaziki
        Aika pitkällä oleva kirjoitti:

Olisihan se ollut kiva tietää että mikä se salaperäinen varjo oli...:/ Mutta aina pelin-Tekijät eivät jaksa enään tehdä mitään....Ja olisihan kiva saada joku jatko-osa ja uusi seikkailu esim.että joku esteratsastuksen maailmanmestari katoaisi tai jotai.Ja löysin netistä kuvia joissa Amanda olisi maastoratsastuksen kilpailuissa :O Mutta en tiedä.Kuuntelin myös youtubesta videon missä oli kommentteja joita en ole ainakaan kuullut...Ihmeellistä.Mutta kannatan jatko-osaa jos sitä koskaan tulee.

hei mite ihmeessä tos pelissä pääsee eteenpäin ku pelasin sitä joskus mutta kyllästyin kun en päässy eteenpäin ku olin enny siihen vanhaan latoon missä oli se lukittu kaappi niin mitä sitten pitää tehdä tuleeks uusia juttuja kun on ne este ja maasto jutut täynnä eli keltasia ?

• lkjhjkjhjkjhk
      • koirafani4ever

Onko kenelläkään sellasta brobleemaa et tulee sellanen jännä "lehtimyrsky" kaikki maa ynm. vähän niinkuin myrskyää? (liikku minne sattuu)En välttist osanu selittää kunnol mut toivottavasti joku ymmärs.AUTTAKAA!!!!!

• jonnapa`
        koirafani4ever kirjoitti:

Onko kenelläkään sellasta brobleemaa et tulee sellanen jännä "lehtimyrsky" kaikki maa ynm. vähän niinkuin myrskyää? (liikku minne sattuu)En välttist osanu selittää kunnol mut toivottavasti joku ymmärs.AUTTAKAA!!!!!

Onko kellään käynyt niin että peli "jumittuu" heti alku valikosta, josta pitäisi valita mitä peliä haluaa pelata? Itse olen koittanut rämpyttää vaikka miten mutta en pääse pelaamaan.

• Tunnistamaton
        jonnapa` kirjoitti:

Onko kellään käynyt niin että peli "jumittuu" heti alku valikosta, josta pitäisi valita mitä peliä haluaa pelata? Itse olen koittanut rämpyttää vaikka miten mutta en pääse pelaamaan.

Mulla on joskus sama ongelma. Rämpytän viis minaa eikä mtn tapahu. Outoo?!

• koirafani4ever
        jonnapa` kirjoitti:

Mulle kövi noin parikin kertaa.ensin peli toimi ihan hyvin mut kun kokeilin uudestaan se vaan jumittuu.Kun vaihettiin kone ni nyt se toimii ihan hyvin

• marmnö

Moi hei tota en osaa ssanoo tuleekse kun mullekkaa ei se oo tullut.. mut oon vähä jäljes täs pelis nii osaaks auttaa miten pääsen sen kilpailun läpi ku en osaa ja se on kauheen vaikeeta? :-D en kato osaa sitä xD

• jonnapa`

Nyt sain pelin toimimaan, asensin sen vain uudelleen.. Omasta mielestäni olen jo päässyt pelin läpi mutta kartalla silti välkkyy tuo kisapaikka... Mutta ei siellä ole mitään tehtävää enää.

• jonnapa`
        jonnapa` kirjoitti:

Nyt sain pelin toimimaan, asensin sen vain uudelleen.. Omasta mielestäni olen jo päässyt pelin läpi mutta kartalla silti välkkyy tuo kisapaikka... Mutta ei siellä ole mitään tehtävää enää.

Oho, siinä onkin se auto jossa on kysymysmerkki! Mitä siis pitää tehdä?

• wepsu886
        jonnapa` kirjoitti:

Oho, siinä onkin se auto jossa on kysymysmerkki! Mitä siis pitää tehdä?

Olen ostamassa toista osaa tähän peliin jos sellaista on?

• karitah
        wepsu886 kirjoitti:

Olen ostamassa toista osaa tähän peliin jos sellaista on?

moi! ooon siinä kohdassa kun oon selvittäny jo kisat, palkit on täynnä, verinen raippa löydetty (mutta en ole varma että oonko vieny sen jo? mut miten se pystyy viemään?) kaikki annin suorittamat jutut tehty, unetkin ovat selvitetty! mutta mulla vilkkuu se kaarlon paikka!!!!? kun jotkut sanovat että pitää heittää joku kivi kaarlon autoa päin mutta MISTÄ SAA SEN KIVEN? OIKEESTI APUAAA! ja vielä mulla on kysymysmerkkinä se kaarlon auto ja se talo (tai toimisto) siinä pihassa

• Jenzaaa
        karitah kirjoitti:

moi! ooon siinä kohdassa kun oon selvittäny jo kisat, palkit on täynnä, verinen raippa löydetty (mutta en ole varma että oonko vieny sen jo? mut miten se pystyy viemään?) kaikki annin suorittamat jutut tehty, unetkin ovat selvitetty! mutta mulla vilkkuu se kaarlon paikka!!!!? kun jotkut sanovat että pitää heittää joku kivi kaarlon autoa päin mutta MISTÄ SAA SEN KIVEN? OIKEESTI APUAAA! ja vielä mulla on kysymysmerkkinä se kaarlon auto ja se talo (tai toimisto) siinä pihassa

Oon täysin samassa tilanteessa kuin sä. En löydä sitä kivee mistään. Oon kuitenkin vienyt sen verisen raipan jo pois. Se pitää viedä sille Jaanalle? joka on kassalla sielä hevoskaupassa.

Olis oikeesti mahtavaa jos joku vois sanoo mistä ton kiven voi löytää. Ärsyttävää kun oon pelannut tota peliä viime vuonna --> en päässyt läpi. Aloitin alusta ja en vieläkään pääse sitä läpi.
        Olen siis kohdassa, jossa amanda, marcus ja se toinen tyttö sopivat että kostavat sille Kaarlelle. Kaarlon auto ja se ihmeen talo ovat kysymysmerkeillä, eikä ole ketään kelle pitäisi vielä jutella. Kaikki paikat olen mennyt läpi. - Jenzaaa -

• Help4
        Jenzaaa kirjoitti:

Oon täysin samassa tilanteessa kuin sä. En löydä sitä kivee mistään. Oon kuitenkin vienyt sen verisen raipan jo pois. Se pitää viedä sille Jaanalle? joka on kassalla sielä hevoskaupassa.

Olis oikeesti mahtavaa jos joku vois sanoo mistä ton kiven voi löytää. Ärsyttävää kun oon pelannut tota peliä viime vuonna --> en päässyt läpi. Aloitin alusta ja en vieläkään pääse sitä läpi.
        Olen siis kohdassa, jossa amanda, marcus ja se toinen tyttö sopivat että kostavat sille Kaarlelle. Kaarlon auto ja se ihmeen talo ovat kysymysmerkeillä, eikä ole ketään kelle pitäisi vielä jutella. Kaikki paikat olen mennyt läpi. - Jenzaaa -

Itse en oo pelannu peliä pitkään enkä enää omista edes sitä, mutta voin silti varmaan auttaa..

Eli veikkaisin että sun pitää mennä sinne kartanoon (sanoit että siellä on kysymysmerkki). Sen jälkeen tulee todennäköisesti joku "mainos" tai vastaavaa, jossa Kaarlo tulee esiin. Sitten menet autolle sen kysymysmerkin viereen. En muista pitikö painaa jotain (siis meneekö peli automaattisesti eteenpäin kun menee kysymysmerkkiin vai pitääkö painaa esim. välilyöntiä). Mitään kiveä ei siis muistaakseni edes tarvitse löytää. Ja sitten ku Kaarlo käppäilee autonsa luokse niin sä juokset sisään kartanoon. Eli aika helppo juttu, mikäli siis muistan oikein.

Ja jos tuo ei toimi niin sitten et todennäköisesti ole vienyt raippaa sille naiselle, joka työskentelee siellä kaupassa.

Oletko muuten jo löytänyt kaksi hevosta ja Markuksen (siis sen pojan, en muista nimeä pakolla oikein) sieltä metsästä? Voi olla että se pitää ensin tehdä, mutta taaskaan en ole sataprosenttisen varma...

• Jenzaaa
        Help4 kirjoitti:

Itse en oo pelannu peliä pitkään enkä enää omista edes sitä, mutta voin silti varmaan auttaa..

Eli veikkaisin että sun pitää mennä sinne kartanoon (sanoit että siellä on kysymysmerkki). Sen jälkeen tulee todennäköisesti joku "mainos" tai vastaavaa, jossa Kaarlo tulee esiin. Sitten menet autolle sen kysymysmerkin viereen. En muista pitikö painaa jotain (siis meneekö peli automaattisesti eteenpäin kun menee kysymysmerkkiin vai pitääkö painaa esim. välilyöntiä). Mitään kiveä ei siis muistaakseni edes tarvitse löytää. Ja sitten ku Kaarlo käppäilee autonsa luokse niin sä juokset sisään kartanoon. Eli aika helppo juttu, mikäli siis muistan oikein.

Ja jos tuo ei toimi niin sitten et todennäköisesti ole vienyt raippaa sille naiselle, joka työskentelee siellä kaupassa.

Oletko muuten jo löytänyt kaksi hevosta ja Markuksen (siis sen pojan, en muista nimeä pakolla oikein) sieltä metsästä? Voi olla että se pitää ensin tehdä, mutta taaskaan en ole sataprosenttisen varma...

Olen itse vienyt jo raipan ja löytänyt hevosen. Kaarlon kartano vilkkuu, siellä on kysymys merkki autossa ja toimistossa. En tajua mitä pitäisi tehdä.

• Helppiä!!!
        Jenzaaa kirjoitti:

Olen itse vienyt jo raipan ja löytänyt hevosen. Kaarlon kartano vilkkuu, siellä on kysymys merkki autossa ja toimistossa. En tajua mitä pitäisi tehdä.

Jenzaaa:
        Minne sä olet vienyt sen raipan ja mistä olet löytänyt hevosen??

• AAPUVAAAAA

En pääse millään läpi tota estekisaa. :O
      Miten voi onnistus alle 30 sekunnissa?!
      Kertokaa! Oon yrittäny yli tunnin päästä tota läpi. =(

• Help4

"AAPUVAAAAA": Ainoo apu on harjotus. No, tietenkin se auttaa jos tietää missä kulmissa voi oikoa ja kannattaa oikoa.

Tosin itse huomasin pelatessani peliä, että voitettava aika muuttui hieman eri pelikerroilla (tai siis tallennuksilla). Itse en tainnut koskaan onnistua kisassa alle 30 sekunnin, joten silloin taisin aloittaa alusta. Mulla kun on tosi lyhyt pinna, minkä takii en jaksanu yrtittää montaa kertaa.

Ja kisaahan saa koittaa loputtomasti uudelleen, joten ei ole mikään kiirekään. Kisassa autaa jos on kaikki hevosen taidot (tai siis ne palkit; nopeus ym.) täynnä ja hevonen on juuri hoidettu ennen kisaa. Kannattaa koittaa miten paljon pitää kulmissa oikoa jotta aika alittuu. Jos saat vedettyä kisan alle ajan vaikka parilla virhepisteelläkin, niin sitten ainakin tietää että se on mahdollista.

Ja nimimerkille "Jenzaa": Ootko koittanu mennä juttelee Kaarlolle sinne kartanoon??

• Jenzaa
        Help4 kirjoitti:

"AAPUVAAAAA": Ainoo apu on harjotus. No, tietenkin se auttaa jos tietää missä kulmissa voi oikoa ja kannattaa oikoa.

Tosin itse huomasin pelatessani peliä, että voitettava aika muuttui hieman eri pelikerroilla (tai siis tallennuksilla). Itse en tainnut koskaan onnistua kisassa alle 30 sekunnin, joten silloin taisin aloittaa alusta. Mulla kun on tosi lyhyt pinna, minkä takii en jaksanu yrtittää montaa kertaa.

Ja kisaahan saa koittaa loputtomasti uudelleen, joten ei ole mikään kiirekään. Kisassa autaa jos on kaikki hevosen taidot (tai siis ne palkit; nopeus ym.) täynnä ja hevonen on juuri hoidettu ennen kisaa. Kannattaa koittaa miten paljon pitää kulmissa oikoa jotta aika alittuu. Jos saat vedettyä kisan alle ajan vaikka parilla virhepisteelläkin, niin sitten ainakin tietää että se on mahdollista.

Ja nimimerkille "Jenzaa": Ootko koittanu mennä juttelee Kaarlolle sinne kartanoon??

oon jutellu kai jo Kaarlolle? Ei ainakaan mitää asiaa sillä ole kun olen kartanolla. Olen mennyt siellä ympäriinsä (ihan kotipihassa ja kaupalla) mutta missään ei kukaa halua "jutella".

• H3lp3r

Palkkien ei tartte olla täynnä, et kisan voi voittaa. Kannattaa mennä rauhallisesti ekaks, koska ei siin mahdottoman kovaa tarvii mennä, kunhan tekee puhtaan radan. Siin kolmen esteen (sarja) jälkeen kun tulee se kulmassa oleva este, ni kannattaa hyvissä ajoin enne kulmaa hidastaa raviin ja mennä sinne kulmaan, ja sit nosta äkkiä laukka ja hyppää se este.

ja JENZAA, ootko käyny kaupassa sen myyjän luona, sillähän on myös välillä asiaa?

Se on ärsyttävää tossa pelissä ku on ne unihommat ni ku pääsee alkuvaikeuksista ni sit menee nii hyvi et laukkaa sen valon edessä:D Sit pitäis yrittää kiemurrella et se valo tulee takas edelle=)

• Jenzaa
        H3lp3r kirjoitti:

Palkkien ei tartte olla täynnä, et kisan voi voittaa. Kannattaa mennä rauhallisesti ekaks, koska ei siin mahdottoman kovaa tarvii mennä, kunhan tekee puhtaan radan. Siin kolmen esteen (sarja) jälkeen kun tulee se kulmassa oleva este, ni kannattaa hyvissä ajoin enne kulmaa hidastaa raviin ja mennä sinne kulmaan, ja sit nosta äkkiä laukka ja hyppää se este.

ja JENZAA, ootko käyny kaupassa sen myyjän luona, sillähän on myös välillä asiaa?

Se on ärsyttävää tossa pelissä ku on ne unihommat ni ku pääsee alkuvaikeuksista ni sit menee nii hyvi et laukkaa sen valon edessä:D Sit pitäis yrittää kiemurrella et se valo tulee takas edelle=)

H3lp3r > oon käynyt, mut kaippa pitää sit käydä uudestaan siel vaikka kukaan ei taho puhua mulle siellä. Vain kaarlon luono on siin kartanos oven luona ja sen auton luona kysymysmerkkit

• Epätoivonen -.-

Mä oon yrittänyt 2 päivää :DD

• jelppii!!

Voisko joku ny sanoo suoraa mitä pitää tehä siinä vaiheessa ku on löytäny nää:

* verisenraipan
      *nukkunu eiippumatos ja sänggys
      *menny sen uni maaston siinä rippumaton takana
      *menny estekisan läpi
      *heppa täysissä palkeissa
      *maasto, koulu ja esteet menty
      *kaappi avattu
      *käyny siä toimistos
      *kauppa tyhjä

Ja se vaan vilkuttaa sinne suihkulähteelle mut siä ei oo mitää? JOS JOKU KIVA JA SANOIS SEN NIIKU SUORAA!!!

• Hevos talli tyttö

Elikkä en oo päässy pelissä kovinkaan pitkälle... :D No mut jos joku viittis kuitenkin auttaa.. Ensinnäkään en pääse nukkumaan. Sängyn viereen tulee vaan kysymysmerkki. Ja sit kun se Amanda on siirtänyt sen laatikon siellä varastossa, niin se kaappi on lukossa, niin mistä sen avaimen saa? ja en pääse kovinkaa kovaa maastoratsastuksessa ja muutenkin en voi enää jutella kovinkaa monelle ja Markus on lähtenyt kaupan luota ja se yks Kaarlo sanoo et ei kerkeä juttelemaan ja nyt se ei puhu mulle enää mitään... Esteratsastus palkki on täynnä, mutta en siltikkään pääse kouluratsastukseen..... Kun kierrän Amandan talon, niin kaikkialla on vaan kysymys merkkejä. Ja voisko joku vielä kertoo, et mikä se talon takana oleva portti on, onko se joku laidun vai?! :) Kiitti ihan hirveesti jos autatte!!! En nimittäin tajuu sitä pelii oikein. :( Ja oon kyllä jutellu kaikkien ihmisten kaa kenellä vilkkuu pään päällä se merkki. Ja sit Markus on jo pyytäny mua siihen leffaan, ja sit se hävis ;( Mut kertokaa pliis myös missä se kaapin avain on, haluaisin tietää.
        Olisit tosi kiltti, jos kertoisit mulle sen pelin alun ja vähän sittenkin et mitä siinä tulee tapahtumaan, KIITOS! :)

• oonamÄn-
        Hevos talli tyttö kirjoitti:

Elikkä en oo päässy pelissä kovinkaan pitkälle... :D No mut jos joku viittis kuitenkin auttaa.. Ensinnäkään en pääse nukkumaan. Sängyn viereen tulee vaan kysymysmerkki. Ja sit kun se Amanda on siirtänyt sen laatikon siellä varastossa, niin se kaappi on lukossa, niin mistä sen avaimen saa? ja en pääse kovinkaa kovaa maastoratsastuksessa ja muutenkin en voi enää jutella kovinkaa monelle ja Markus on lähtenyt kaupan luota ja se yks Kaarlo sanoo et ei kerkeä juttelemaan ja nyt se ei puhu mulle enää mitään... Esteratsastus palkki on täynnä, mutta en siltikkään pääse kouluratsastukseen..... Kun kierrän Amandan talon, niin kaikkialla on vaan kysymys merkkejä. Ja voisko joku vielä kertoo, et mikä se talon takana oleva portti on, onko se joku laidun vai?! :) Kiitti ihan hirveesti jos autatte!!! En nimittäin tajuu sitä pelii oikein. :( Ja oon kyllä jutellu kaikkien ihmisten kaa kenellä vilkkuu pään päällä se merkki. Ja sit Markus on jo pyytäny mua siihen leffaan, ja sit se hävis ;( Mut kertokaa pliis myös missä se kaapin avain on, haluaisin tietää.
        Olisit tosi kiltti, jos kertoisit mulle sen pelin alun ja vähän sittenkin et mitä siinä tulee tapahtumaan, KIITOS! :)

Mä oon ihan samas tilantees ku sä!
        En osaa auttaa, mut kannattaa lukee aiempian viestejä läpi!!! =)

• oonamÄn-
        oonamÄn- kirjoitti:

Mä oon ihan samas tilantees ku sä!
        En osaa auttaa, mut kannattaa lukee aiempian viestejä läpi!!! =)

Help!
        Peli ei oikein etene...
        En ole 100% varma ,että mitä tehdä, mutta luulisin!
        Olen vetänyt esteet ja koulun läpi.
        Maastoa vielä yritän.
        Olen puhunut KAIKKIEN mahdollisten tyyppejen kanssa.
        Se Markus on käynyt tallilla.
        Kauppa on ostettu tyhjäksi............
        KYMYMYKSII:
        En ole löytänyt avaimia, joten kertoisiko joku, että mistä ne saa?!
        Löytyykö verinen raippa lukitusta kaapista!? Jos ei nii mistä?!
        Miten sitä Kaarlon autoa potkitaan?!
        Pitääkö uni vetää läpi ennen kuin pystyy tekemään mitään muuta?!
        Pitääkö maatso, koul ja esteet läpäistä ennen kuin unen pystyy vetään läpi?!

Kaikki muukin tieto/apu on TERVETULLUTTA!
        Kiitos KAIKILLE jotka vaivautuu auttamaan

• apua tarvitseva
        oonamÄn- kirjoitti:

Help!
        Peli ei oikein etene...
        En ole 100% varma ,että mitä tehdä, mutta luulisin!
        Olen vetänyt esteet ja koulun läpi.
        Maastoa vielä yritän.
        Olen puhunut KAIKKIEN mahdollisten tyyppejen kanssa.
        Se Markus on käynyt tallilla.
        Kauppa on ostettu tyhjäksi............
        KYMYMYKSII:
        En ole löytänyt avaimia, joten kertoisiko joku, että mistä ne saa?!
        Löytyykö verinen raippa lukitusta kaapista!? Jos ei nii mistä?!
        Miten sitä Kaarlon autoa potkitaan?!
        Pitääkö uni vetää läpi ennen kuin pystyy tekemään mitään muuta?!
        Pitääkö maatso, koul ja esteet läpäistä ennen kuin unen pystyy vetään läpi?!

Kaikki muukin tieto/apu on TERVETULLUTTA!
        Kiitos KAIKILLE jotka vaivautuu auttamaan

Miten se pääsee sinne kilpailemaan kun mulla on sen hevosen kaikki palkit täynnä mut en pääse silti sinne kisapaikalle. Ja miten sen unen voi "ratsastaa", kun mulla se uni vaan loppuu niinkuin kesken?

• Jumissa Oleva
        apua tarvitseva kirjoitti:

Miten se pääsee sinne kilpailemaan kun mulla on sen hevosen kaikki palkit täynnä mut en pääse silti sinne kisapaikalle. Ja miten sen unen voi "ratsastaa", kun mulla se uni vaan loppuu niinkuin kesken?

Miksi se uni jonka Amanda näkee riippumatossa sumenee vaikka seuraan tarkasti valoa??
        Ja mitä siellä laitumella tulee tapahtumaan kun siellä on kysymys merkki? Ja miksi sen kartanon herran auton luonakin tulee kysymys merkki? Olen jäänyt siiheen riippumattouneen jumiin, niin onko mitään neuvoja miten

• Amanda123
        Jumissa Oleva kirjoitti:

Miksi se uni jonka Amanda näkee riippumatossa sumenee vaikka seuraan tarkasti valoa??
        Ja mitä siellä laitumella tulee tapahtumaan kun siellä on kysymys merkki? Ja miksi sen kartanon herran auton luonakin tulee kysymys merkki? Olen jäänyt siiheen riippumattouneen jumiin, niin onko mitään neuvoja miten

Olen löytänyt ne Kaarlon hevoset ja Markuksen metsästä, hevoset on tuotu talliin ja se Annie on sanonut että: Kaarlo ei pääse tästä kuin koira veräjästä, niin loppuuko peli sitten siihen?

Miksi Kaarlon tilalla silti vilkkuu? Ja auton ja talon kohdalla on vieläkin kysymys merkit? Onko siellä vielä jotain selvitettävää vai onko vika koneessa?

• oonamÄn-
        apua tarvitseva kirjoitti:

Se uni loppuu, koska se joku paha tyyppi saa sut kiinni.
        Yritä ratsastaa niin käuan, että se on läpi.
        Siinä menee jotaki minuutti ku sen vetää läpi.
        Sen jälkeen kisaamaan.
        Ei saa tulla virhepisteitä ja aika pitää olla hyvä nii se menee läpi.
        Toivottavasti auttoi!

• oonamÄn-
        Jumissa Oleva kirjoitti:

Pitäää vain yrittää siinä riippumatossa, niin sen pääsee läpi.
        Sitä Kaarlon autoa pitää heittää kuulemma kivellä/potkia ???
        Sitä laidunta tarvitaan myöhemmässä vaiheessa ja sinne tuodaan hevosia.
        [Itse olen aiemmassa vaiheessa kuin sinä, mutta olen läpikäynyt ja lukenut melkein kaikki aiemmat viestit ja osaan auttaa!]

• oonamÄn-
        Amanda123 kirjoitti:

Olen löytänyt ne Kaarlon hevoset ja Markuksen metsästä, hevoset on tuotu talliin ja se Annie on sanonut että: Kaarlo ei pääse tästä kuin koira veräjästä, niin loppuuko peli sitten siihen?

Miksi Kaarlon tilalla silti vilkkuu? Ja auton ja talon kohdalla on vieläkin kysymys merkit? Onko siellä vielä jotain selvitettävää vai onko vika koneessa?

Oletko potkinut/heittänyt autoa kivellä???
        Se arkku,tms. pitää myös vissiinkin saada auki.
        Oletko löytänyt verisen raipan?
        Tuskin vika on koneessa, vaikka peli lagaakin.

• oonamÄn-

Kun sitä hevosta treenaa tarpeeksi kauan, niin Amandalle tulee väsy.
        Sitten päset nukkumaan.
        En tiedä mistä avaimen löytää, mutta kannattaa tutkia paikkoja.
        Kannattaa ostaa maastosatula, se auttaa!
        Talon takana on laidun jota tarvitaan pelin myöhemmässä vaiheessa.
        Sitten kun pääset nukkumaan, niin ratsasta siinä unessa niin kuin esim. maastossa.
        Seuraa valoa.
        Kun uni loppuu eli "katkeaa", NIIN YRITÄ UUDELLEEN!
        Kun läpäiset sen, niin mene kartanolle, puhu markuksen kanssa ja mene kentälle kisaamaan esteratsastusta.
        Sitten kun läpäiset se, niin peli jatkuu...... (=
        Toivottavasti auttoi!!!!!!!

• Amanda123
        oonamÄn- kirjoitti:

Oletko potkinut/heittänyt autoa kivellä???
        Se arkku,tms. pitää myös vissiinkin saada auki.
        Oletko löytänyt verisen raipan?
        Tuskin vika on koneessa, vaikka peli lagaakin.

Kyllä on potkittu autoa kivellä ja siitä juostu toimistoon. Ja ne hevoset ja markus on löydetty ja viety talliin mutta loppuuko se peli siihen??
        Kun mulla sen jälkeen kun metsästä löydetyt kaarlon hevoset tuotiin sen amandan talliin peli heitti sinne alkuvalikkoon.??

• Hevos talli tyttö
        oonamÄn- kirjoitti:

Kun sitä hevosta treenaa tarpeeksi kauan, niin Amandalle tulee väsy.
        Sitten päset nukkumaan.
        En tiedä mistä avaimen löytää, mutta kannattaa tutkia paikkoja.
        Kannattaa ostaa maastosatula, se auttaa!
        Talon takana on laidun jota tarvitaan pelin myöhemmässä vaiheessa.
        Sitten kun pääset nukkumaan, niin ratsasta siinä unessa niin kuin esim. maastossa.
        Seuraa valoa.
        Kun uni loppuu eli "katkeaa", NIIN YRITÄ UUDELLEEN!
        Kun läpäiset sen, niin mene kartanolle, puhu markuksen kanssa ja mene kentälle kisaamaan esteratsastusta.
        Sitten kun läpäiset se, niin peli jatkuu...... (=
        Toivottavasti auttoi!!!!!!!

Kiitti hirveesti!!!! Kyllä se varmasti auttaa, mutta en pääse vielä pelaamaan, koska peli ei nyt oikein toimi ;( Mutta Kiitos SILTI!!! :)

• ??...

Kiitti hirveesti!!!! Kyllä se varmasti auttaa, mutta en pääse vielä pelaamaan, koska peli ei nyt oikein toimi ;( Mutta Kiitos SILTI!!! :)

Moi!Tuleeko hevostallin salisuus pelistä kakkos osaa?

• susqq-
        oonamÄn- kirjoitti:

Pitäää vain yrittää siinä riippumatossa, niin sen pääsee läpi.
        Sitä Kaarlon autoa pitää heittää kuulemma kivellä/potkia ???
        Sitä laidunta tarvitaan myöhemmässä vaiheessa ja sinne tuodaan hevosia.
        [Itse olen aiemmassa vaiheessa kuin sinä, mutta olen läpikäynyt ja lukenut melkein kaikki aiemmat viestit ja osaan auttaa!]

Nii et ko oon pelannu tota pelii vaik kui kaua ja lopetin sen takii joskus kauan sit ko en päässy sitä unta läpi. :s Ja nyt oon jatkanu taas tota pelii, ut ko se uni nii en vaan pääse sitä millää.. ;< Oon lukenu kaikki vinkit täält läpi ja näi mut se on vaikeet ko se on nii sumee ja sit se heittelehtii simmoi. Oisin tosi kiitollinen jos vastaat ! :) Ärsyttää meinaa tosi paljon ko en pääse siit yli . -.- :DDddd

• susqq-
        oonamÄn- kirjoitti:

Se uni loppuu, koska se joku paha tyyppi saa sut kiinni.
        Yritä ratsastaa niin käuan, että se on läpi.
        Siinä menee jotaki minuutti ku sen vetää läpi.
        Sen jälkeen kisaamaan.
        Ei saa tulla virhepisteitä ja aika pitää olla hyvä nii se menee läpi.
        Toivottavasti auttoi!

jejjjejej ny mä tsemppasi ja pääsi se une läpi xdd mut ny ko pääsin niihi kisoihi niini nyt en pääse niit kisoi läpi -.----' se on vaikeeeeet ! :o

• misuh-
        ??... kirjoitti:

ei siit tuu kakkos osaaaa . :(

• SMM.
        misuh- kirjoitti:

ei siit tuu kakkos osaaaa . :(

oiiiiij ,, mä taisi äske päästä tonn pelin KOKONAAAAAAN läpi (;;;; siinä meniki aikaa :d.d:D:D:D:DDddd =)=)=))) jjees peli ja kiva toi salaisuuus :--)

• ChocoLove
        ??... kirjoitti:

Kumpa tulis, mutta ei luultavasti : //

• Epätoivoinen -.-
        susqq- kirjoitti:

jejjjejej ny mä tsemppasi ja pääsi se une läpi xdd mut ny ko pääsin niihi kisoihi niini nyt en pääse niit kisoi läpi -.----' se on vaikeeeeet ! :o

JEP!

• susqq-

mä pelasi äske ton pelin läpi tai siis nii .. ko kaikki sanoo mul ettei se jatku enää siit ko ne kaks hevost tuodaa sinne tallii ja sit se annie jtn sanoo et me näytämme hänelle vielä .
      tai jotain . :o sit toi se kaarlon tila vilkkuu mut ei siäl oo mtn ;o !
      eikä toi peli voi loppuu toho ko se jäi nii jännittävää kohtaa . :)
      toivottavasti tulis viä joskus kakkos osa tai jos joku auttais jos toi peli jatkuiski tost ! :)

• heppahullu75

Jumissa! En ole päässyt estekisoja, löytäny veristä raippaa, oon siirtäny laatikon, avainta ei olla löydetty ja uniakaan ei selvitetty. Palkit täynnä mutta silti peli ei etene yhtään. Oon lukenu tosi paljon näitä tänne kirjotettuja juttuja ja melkein kaikki on päässy estekisat läpi tai löytäny verisen raipan. En pysty heittämään kiviikään siihen Karlon autoon tai mitä siihen nyt pitää heittääkään.
      Ps. Jos pystytte vastata tähän viestiin niin kirjoittakaa vaikka näin: Sulle asiaa Heppahullu75

• POLLE XD

Läpäsin pelin just eilen ja luin täältä aika paljon mutta siskoni (heppahullu75) auttoi mua kun unessa en tajunnut ohjata hevosta ja sitten siskoni alkoi ohjaamaan ja ratkaisimme koko pelin (:

• SAATANAsdfghj

MULLA MENI HERMOT!!!!!!! JUST KU PÄÄSIN SEN PELIN SIIHEN VAIHEESEEN ETTÄ KAIKKI PALKIN OLI TÄYNNÄ NIIN VITTU KOKO PELI PYYHKIYTYY POIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• äksdeeeeeeexd

sellast sattuu :D:Dd rauhotu nyt se on vaa peli :)

• Epätoivoinen -.-

Mulla on ihan sama fiilis -.-

• hulabaloopa

onko estekisaa pakko päästä läpi???

• Epätoivoinen -.-

On jos haluut päästä koko pelin läpi x ))
        (Valitettavasti...)

• Monsteri=)

Miten sen unen pääsee läpi?? Kun mä aina törmään johonki ihme kiveen!! Ärsyttää kun en päse ees niitä ratsastus juttuja läpi, Millon siihen kouluratsastukseen pääsee??

• ghfg

Se uni vaan pitää yrittää mennä läpi, ei siinä oo mitään kikkaa. Kouluratsastukseen sinun kai pitäisi jo päästä, kun olet kerran jo siinä unessa.

• Monti

Sulle asiaa heppahullu75 (toivottavasti ei liian myöhään!) Ootko mennyt Amandan huoneeseen nukkumaan? Sit siel on se uni joka pitää mennä läpi.

Tietääkö kukaan miten siitä "riippimatto - unesta" pääsee läpi? Mä en pääse en kerta kaikkiaan!
      Mihin kohtaan se "riippumatto - uni" loppuu?

• Epätoivoinen -.-

Siis siitä riippumatto unesta pääsee kyllä läpi (Määkin oon päässyt silloin 2 vuotta sitten, se ei oo vaikeeta) en kylläkään muista mihin se loppuu, mutta sen jälkeen sun pitää mennä samaa reittiä kun siinä unessa, niin löydät ne hevoset & Markuksen mun muistaakseni : ))
        (SE REITTI ON SAMA REITTI, KUN MINKÄ VOIS MENNÄ MAASTORATSASTUKSESSA!)

• Epätoivoinen -.-

Oon päässyt ton pelin jo 2 kertaa läpi joskus pari vuotta sitten, mutta nyt en pääse ees niitä kisoja läpi!
      Ottaa aika pahasti aivoon -.-
      Siis mun paras tulos on 47 sekunttia, vaikka mun pitäis viellä parantaa 17 sekunnilla, joka tuntuu mahdottomalta, mitä mä teen?
      (Oon kouluttanut sen hevosen, ihan kokonaan, eli ne "palkit" on täynnä & oon kokeillut sitäkin, että käyn hoitamassa sen hevosen aina uudelleen, kun häviän ne kisat, sitten oon pelannut ne kisat jo ainakin 30 kertaa & oon ostanut kaupasta kaiken muun paitsi yhen satulan...)
      HELP ME!!

• Nasi

Siinä kisassa ainoa idea on päästä virheettömästi läpi! Ajalla ei oikeastaan ole mitään merkitystä. Itsekkin menin sen yhden esteen niin että siirsin raviin ja tein jyrkän käännöksen ja sitten sain suoran tien ja hyvän hypyn ja voitin kisan vain virheettömällä radalla. :)

• Epätoivoinen -.-

Noni, nyt ostin sen esteratsastus satulan, mutta ei se auttanut kun ehkä 1% xD

• Monti

Hei, kivaa täällä on joku muukin kuin minä!

Joo, pääsin sen "riippumatto - unen" läpi. Mutta nyt en tiedä mitä pitää tehdä kun se suihkulähde hommeli vilkkuu??? En pääse eteenpäin...

• Epätoivoinen -.-

Eiks sen jälkeen pitänyt mennä sen riippumaton takana olevan laitumen luokse, sitten sun pitää kulkee se sama reitti kun siinä unessa?
        Niin mä muistelisin :D
        Mut saattaa olla, että jos se ei toimi, niin koita puhua Karlolle ja kaikille mahdollisille tyypeille jne...
        Tai tuu kysyy uusiks apua :DD

• Monti

Joo, oon menny sen reitin, lyöny Kaarlon autoa, löytänyt ne paperit ym.

Tiedätkö mitään hyvää saman tyyppistä hevospeliä? Meinaan hankkia tänään jonkun. Jos en löydä mitään hevospeliä niin sitten joku Harry Potter peli D)

• Epätoivoinen -.-

No, StarShine pelit, ne on vähän saman tyyppisiä : ))
        Tai StarStable, mut ne on vaan semmosta hevosten hoitoo jne... : ))
        Tai Tallitytöt :DD

• Monti

StarShinet olen kaikkia jo moneen kertaan menny läpi ja StarStablet mulla on...

Oisko mitään uutta tulokasta? Mutta mitä mä teen tossa pelissä???!!! Suihkulähde vilkkuu mutku ei siellä ole mitään.

• Epätoivoinen -.-

Mä en oo ihan varma? Entäs se Tallitytöt? Pitääkö sen olla hevospeli? :DD

Mä en oo ees päässyt vielläkään sitä estekisaa läpi : // Alotin jo koko pelin alusta ja pelasin siihen kisaan asti, mutta mä en pääse sitä x ))

• "vihkotalli"

Monti//

joo, kun riippu matto unen on selvittänyt pitää kävellä sama lenkki. mutta valveilla. se lähtee jostain siitä riippumaton kohalta.

• APUA!

Apua! olen voittanut kisan, voittanut annin ennätykset kaikisssa lajeissa ja löytänyt markuksen hevoset. silti kaarlen tillalla vilkkuu eli siellä olisi muka jotain tehtävää. onko peli pelattu läpi kun markuksen hevoset on löydetty?

• Nasi

mun mielestä on koska mullakin vilkkuu siellä eikä oo mitään tekemistä siellä..? :)

• hanttihomma

kannattaa hankkia vittuhevonen jolla seksuualinen persereikä

• Kukkuuuu

No voi elämä kun mie en tajunnu joskus liikkuu siinä unessa. :D

• annan tietoa!

pelissä ei näytetä Annin hevosta ollenkaa siellä sanotaan että Anni tuo hevosensa Amandan talliin mutta ei hän oikeasti tuo sitä ei näytetä mutta se on niinkuin leikisti siellä !

• rt

trololo

• trolloo

trolololololololo

• Annie ei tuo hevostansa talliin !

• huijauskoodit

onko hevostallin salaisuuteen huijauskoodeja jos on nii kertokaa

• Google mainokset
    • Name namsk

oon löytänut verisen raipan,lyöny kaarlon autoa ja käyny toimistossa.olen läpäissyt toisen uni pelin ja löytänyt kadonneet hevoset.olen jutellu Kaarlon kanssa mutta siitä huolimatta kaarlon kartanos vilkkuu edelleen se et sinne pitäs mennä!auttakaa!PLEASE!

• autan kaikkia

No... sun pitää voittaa este kilpailu ja avaa kaappi jos sitä et oo tehny sit pitäisi päästä etteen päin !

• autan kaikkia

Hei... käyn tällä sivustolla useasti joten autan kaikkia mielelläni jotka siis apua pelissä Hevos tallinsalaisuus tarvitsee, sillä minä itse olen läpäissyt pelin päästä päähän, jotensiis. AUTAN KAIKKIA !!!!!!

• Help!

Auta Mua en pääse sitä ekaa unta ku törmään aina puuhun ja se valo menee liiian kauvas musta nii Mul menee hermot

• Nasi
        Help! kirjoitti:

Auta Mua en pääse sitä ekaa unta ku törmään aina puuhun ja se valo menee liiian kauvas musta nii Mul menee hermot

Vinkiksi sulle Help! :
        Unessa siis: ratsasta kovaa ja valitse hyvät reitit, vältä esteitä sillä niitten hyppääminen vie aikaa.

• Nasi

Älä ihmettele, sillä Annin hevonen ei tule, he eivät mene tekemään läxyjä ja Amanda ei mene Markuksen kanssa katsomaan sitä elokuvaa ;)

• hfuido

haluuks joku kertoo et mikä ton pelin juoni on :D koska mä en pääse ollenkaa tosta läpi mihkää suuntaa.

• Iitu rakas

Hei! Minulla on ongelma! En pääse eteenpäin !! oon nähny jo ekan unen siinä sängyssä ja kaikki palkit on täynnä. Kauppa on jo melkein tyhjä. Siellä on vain enään kouluratsastussatula.
      Auttakaa pliis!!

Siihen varaston oveen pitäis läytöö se avain, mutta mistä sen löytää?
      Oon ihan pihalla :(

Kiitos jo etukäteen auttaneille!

• Iitu rakas

Ja ainii.

En nää ku vaan sen saman unen.
        Mitä niikun pitäs tehä?

(Lisäys *hei* kysymykseen)

• APUA!

APUA!

Hei miten sen kaapin saa auki tai tuleeko se annin hevonen snmne ollenkaa?

• avuton ankerias

voisko joku selittää mulle _kokonaan_ sen pelin ku en tajuu sitä, kaikki on kysymysmerkkiä ja ymsymsyms. pliis, helpatkaa!!?=? :o

• Iiiiik!

Hei!
      Mihin se Marcus katoo siinä suurinpiirtein sen jälkeen kun oon nähnyt sen unen ja miten sen unen pääsee läpi?? Kiitosss!!

• auttakaasnyt

en pääse unipeliä millään läpi! :( apuja? ku ne puut tulee eteen nii en nää sitte enää yhtään mitään jolloin se lähtee ihan jonnekkin metsään, tai sitte se kieltäytyy hyppäämästä.. monennellako kerralla pääsitte läpi?

• moromoro9

^ Ekalla kerralla, meinasin mennä sen valon ohiki useesti...

• HELP!

Mikä on se joku ohjelma ´mikä pitäs aséntaa et se peli toimiii?

• Etsiä

Tietääks kukaa mist löytyy tää peli ku meil on se mut se on rikki haluttais uus mut ei olla löydetty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Haluun päästä läpi

ääääh en millään pääse este kisoja läpi !
      Mikä teillä on sen 1 aika ku mulla on 30 enkä millään pääse sitä kaikki on hvoselta täysillä mut silti se heppa vaan mateleee

• Janna1234

Auttakaa mulla en pääse ratoja millää

• Horse error

Siulle Janna1234
        Hyvä kikka päästä rata läpi on hypätä esteitä pudottamatta niitä (koita mennä mahollisimman suoraan) ja tehä nopeet ja lyhyet tiet. Niiku oikeis kisois ei saa pudottaa ja nopein voittaa. :)

• heidi5

oon siinä kohassa et Kaarlon kartano välkkyy mutten löydä sieltä mitään mitä pitäs tehä. kahta hevosta ei oo tullu karsinaan vaikka löysinjo ne marcuksen viemät hevoset ja videol näytettiin et ne tulee sinne, muttei oo tullu. oom voittanu kisat jo ja käynyt Kaarlon toimistossa. mitä täällä kartanossa sitten pitää tehdä? pliis auttakaa ja vastatkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe