Mistä voi ostaa Le Corbusierin tuoleja?
Vastaukset 9
- designdesign
Artekissa (Etelä Espalla, HKI) ovat ainakin joskus myyneet.
- Designisti
..hintoja. Aina ei kannata rynnätä ekaan paikkaan. Netistä tilaamalla www.bauhaus24.com tai de löytyy hyviä kombinaatioita. Itse olen tilannut kaikki kalliit tuotteet ulkomailta netin kautta. Hyvin toimii. Katsot vaan että on se "verified by Visa" -systeemi näkyvissä.
- Anonyymi
Kävin paikallisessa Bauhausissa, mutta ei sieltä löytynyt kuin jotain teräsputkia - itse olisi pitänyt pätkiä, taivutella ja hitsata.
- Jassutin
Meillä olisi kaksi hienoa italialaista Le corbusier tuolin kopiota myynnissä. Kromatut putkirungot,istuin käsinojat mustaa paksua nahkaa.
Hinta 150€/kpl- JuRo
Missä päin tulit ovat? Saatan ostaa ne.
- Jassutin
JuRo kirjoitti:
Missä päin tulit ovat? Saatan ostaa ne.
Tuolit ovat Vantaan Hakkilassa. Tule katsomaan
- Anonyymi
Saanko kuvan tuoleista?
- Anonyymi
Jassutin kirjoitti:
Tuolit ovat Vantaan Hakkilassa. Tule katsomaan
Menivätkö jo?
- Anonyymi
Esimerkillistä palstan aktivointia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606