Moi kaikki bemu miehet..
Mun bemu on saksasta hommattu 320 D 2001, joten ohjekirjakin on saksalainen, oiskos mistään mahdollista saada suomenkielistä, koska saksani on surkee....
miikka
Bemu
4
1873
Vastaukset
- osaa suomeakaan
kun roikut väärällä palstalla.
- rekisteröity...
miikka48 kirjoitti:
Kekkonenko se siellä sanailee....luuletko olevasi jotakin aivan erikoista...
...käyttäjä pysty poistamaan omia viestejään?
Yritä edes, äläkä täällä auo päätäsi.
- ikibemaristi
Du hast ja leider falsch gewählt. Diese seiten sind nur fuer BMW Motorrad fahrer beeignet. Wenn Du einen BMW Motorrad hättest könnten wir helfen
ikibemaristi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986928- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41929