Perhesauna

Douze

Viimekesänä. Poikakaverin mökillä. Oli ollut yksi niistä ihanista hellepävistä. Lojuttu laiturilla, uitu ja otetu aurinkoa. Sinä viikonloppuna paikalla oli minun ja poikakaverini lisäksi hänen veljensä vaimoineen ja heidän isänsä. Perheen äiti oli jäänyt kaupunkiin.

Me oltiin Tomin - poikaystäväni - kanssa joskus juteltu kaikista seksifantasioista ja kumpaakin kiinnosti vähän kimppailu. Mä oli tosin jättänyt kertomatta että olin sitä jo kerran aika pienimuotoisesti kokeillut - kolmistaan tyttökaverini ja hänen kundinsa kanssa.

Illalla kundit lämmittivät saunan ja oikeastaan sen kummemmin edes siitä juttelematta mentiin kaikki yhdessä. Oltiinhan siinä jo kokopäivä miltei nakuiltu. Kimppasauna tuntui ihan luontevalta jutulta. Ehkä silloin pikkasen ujostutti kun poikien isä tuli viimeisenä lauteille ja istahti viereeni. En voinut olla huomaamatta hänen vilkaisevan Brassivahattua pimppiäni. Ja minä puolestaan hänen kaluaan joka oli selvästi "normaalitilaa" paksumpi ja pidempi.

No tilanne oli toisaalta ihan rentokin, ja siinä sitten uitiin ja saunottiin vuorotellen. Minä ensimmäisenä ryhdyin pesulle. Laitoin shampoot hiuksiin ja pesin tukkaani silmät ummessa. Jussi - kundikaverin isoveli - kysyi haluanko hänen kaatavan huuhteluvettä hiuksilli. Joo - kiitos kaada vaan. Hänen auttaessaan pääsin eroon shampoosta ja sain silmäni auki. Jussi seisoi edessäni ja myös hänellä seisoi. Oli näköjään kaikilla tämän talon miehillä järeät kalut. Jussi naurahti ihailevaa ilmettäni ja sanoi ettei tälle oikein mitään voi, kun saippuavesi valuu ihanasti mun kauniiden rintojeni yli. Hän tarttui minua harteista ja käänsi selin itseenä. Mä voin myös auttaa sua selän pesussa.

Olin jo aika paniikissa, mutten kehdannut alkaa kiukutelemaankaan. Jussi otti saippuaa käsiinsä ja alkoi pesemään selkääni ihanilla suurilla voimakkailla käsillään. Tunsin että jalkovälissäni alkoi kuumottaa ja sykkiä. Samassa Tomi tuli sisään - tuijotti hetken - antoi mulle suukon ja kuiskasi että anna mennä vaan. Jussi jatkoi huolellista selkäni pesua ja siirtyi hieromaan saipuaa peppuuni. Taivutin lantiotani hieman taaksepäin ja hän pyöritti sormeaan peppureiälläni ja ihan pikkaisen painoi. En voinut enää pidätellä huokausta ja voimakkaat sormet siirtyivät vielä hieman alaspäin - ja ihanasti kiusaten - ei sitten pidemmälle.

Lisää saippuaa käsiin ja hän otti kiinni vyötäröstä ja käänsi minut toisinpäin. Olin ollut kasvot seinään päin ja nyt vasta nain, että myös heidän isänsä oli liittynyt joukkoon ja katseli kun minua pestiin. Ja löylyhuoneen lauteilla Jussin vaimo sai jo ihan tositouhuissa kielikylpyä Tomilta.

Ihan hetken olin mustasukkainen, mutta kun tajusin näiden kahden miehen kiimaiset katseet omalla vartalollani, työsin mustisaatteet pois ja päätin vain nauttia.

Jussi oli taas takanani ja pesi hyväillen vatsaani pidellen minua nyt ihan lähellään. Tunsin hänen kivikovan kalunsa pakaroitani vasten. Ja edessäni pesuhuoneen penkillä istui poikien isä katsellen minua kiimaisena. Nyt kulli oli jo ihanan tanakasti pystyssä ja itseasiassa yhtä pitkä kun pojillaan, mutta selkesäti paksumpaa tekoa. Kertakaikkiaan ihana kyrpä.

Jussi kosketti viimeinkin rintojani. Ensin ihan sormenpäillään pyöritellen molempiä pystyssä sojottavia nännejäni. Sitten kouraisten koko rinnat käsiinsä. Ja samalla purren minua hellästi niskasta ja hieroen kulliaan pakaroitani vasten.

Isä katseli ja piteli kädessään ihanaa kaluaan. Tule tänne niin mä voi pestä sen - kuiskasin hänelle. Eikä kahta kutsua tarvittu. Otin hieman saippuaa käteeni ja aloin pesemään tulevan appeni tärkeintä perhekalleutta. Varoin koskettamasta tummana kiiltävää kullin nuppia - saippuoin ensin varren huolellisesti ja hellästi. Jussi oli samalla siirtynyt saipuoimaan kiimasta turvonnutta pilluani ja hänen sormensa seikkailivat ihanasti kiihottaen lisää. Minä otin kiinni appeni terskasta ja ryhdyin hieromaan sitä samalla kun vetelin hieman voimakkaammin kullin vartta edestakaisin. Ja sitten poimin käteeni ihanat painavat ja suuret kivekset. Appeni näytti olevan jo aivan ekstaasissa.

Yhtäkkiä hän kiskaisi kullinsa irti otteestani ja perääntyi hieman. Sitten hän otti vettä saunkauhaan ja huuhteli pilluni saippuasta. Komensi Jussia avaamaan hänelle. En ensin tajunnut mistä oli kyse, mutta samlla Jussi istahti saunapenkille ja veti minut syliinsä. Tarttui reisieni alta kiinni ja avasi pilluni isälleen. Voi taivas -- tuo vanha mies kävi polvilleen ja alkoi sananmukaisesti homman jota kuvaa parhaiten termi pussyeating. Jussi hieroi, hyväili ja nipisteli nännejäni ja Antti-isi nuoli ja nussi kielellään ihan tulessa olevaa pilluani. Ihana vittu - hän murahti välillä.

Mäkin haluaisin vähän maistella - kuiskasin Jussille. Samassa hän nosti minut lattialle, komensi toisin päin ja tarjosi ihanaa isoa kaluaan suuhuni. Ei tarvinnut yhtään houkutella ja samalla kun pyllisitin anteliasti Antille otin innokkaati suihin Jussilta. Jussin kullin pää oli ihan liukkaana hänen omasta kiimanesteestään. Maistui ihanasti vähän suolaiselle ja tytkytti lupaavasti kitalakeani vastaan. Nuolin, imin, lipsuttelin kielelläni hänen sinipunaista kiiltävvä terskaansa ja runkkasin.

Antti hyväli pilluani takaa ja tunsin miten hän sovitti kulliaan vittuni aukolle. Ihana, valtavan suuri ja paksu kyrpä alkoi hitaasti mutta varmasti työntyä sisääni. Hetkeksi keskitymiseni suihinotosta herpaantui ja huomasin myös että löylyhuoneessa Tomi nai Jussin vaimoa Ninaa raivoisalla meiningillä.

Antti sai viimein runottua koko valtavan kullinsa sisääni takaapäi ja alkoi naida ihania pitkiä työntöjä. Minä yritin puolestani imeä Jussin munaa, mutta siitä ei oikein tullut mitään. Olen aika hento ja pieni ja Antti pani niin etten pysynyt paikallani vaan kiimastani huolimatta hytkyin hänen nussimisensa tahdisssa. En myöskään voinut pidätellä vaan aivan pakosti voihkin ja ulvoin nautinnosta.

Jussi ehdotti siirtymistä pukuhuoneen puolelle. Antti kiskaisi kullinsa ulos ja samoin tein Jussi nosti minut ylös jaloilleni, tarttui reisiini ja nosti minut syliinsä. Hän on uskomattoman iso ja voimakas. Minu pilluni oli jo valmiiksi auki kairattu ja yhdellä nopealla nostolla hän seivästi kullinsa sisääni. Kiljaisin yhtäaikaa kivusta ja nautinnista. Kyrvällä sivästettynä hän kantoi minut pukuhuoneeseen ja laski sohvalle makaamaan.

Sä olet kyllä niin pieni ettei sua mitenkään voi naida kaks yhtäaikaa - totesi Antti. Voi taivas - nyt mua alkoi jo vähän pelottaa. Oltiin me Tomin kanssa laitettu peppuunkin ja onhan se ihanaa, mutta että tuplasti. No onneksi nämä miehet olivat jo luopuneet siitä ajatuksesta.

Sen sijaan Antti kävi sohvalle selälleen ja Jussi ohjasi minut hänen päälleen niin että Antti sai pilluni suuhunsa. Ihanaa - ennen kun tajusinkaan mitä oikein oli tapahtumassa - Jussi asettui taakseni ja aikoin selvästi tulla takaapäin. Tämä ei ole enää todellista - ajattelin. Kieltä ja kyrpää yhtäaikaa. Korjasin hieman asentoani niin että Jussi pääsi naimaan oikein kunnolla samalla kun Antti lipsutti välillä kielellä ja välillä imi klittaani. Edessäni sykki valtavana Antin upea kulli. Otin sen suuhuni ja ryhdyin imemään oikein kunnolla.

Imutukset loppuivat kuitenkin tosilyhyeen koska tunsin että nyt ihan kohta menee varmaan taju. Pilluni oli sellaisessa käsitelyssä ettei orgasmin tuloa vaan voinut enää pidätellä yhtään. Kuulin oman ääneni kuin jostain kaukaa; se uikutti ja kirkui ja voihki. Menetin melkein tajuntani elämäni isoimmassa orgasmissa. Samalla tunsin miten Jussin liikkeet muuttuivat terävämmiksi ja työnnöt syvemmiksi ja tunsin myös miten hänen kalunsa sykki sisälleni spermaa. Jussi urahteli kiimoissaan ja minä uikutin ja rimpuilin.

Olin aivan tajuntani rajamailla kun Tunsin miten Jussi ohjasi minut makaamaan selälleni ja sain vuorostani Antin sisääni. Laukeamisesta ja sisälläni olevasta spermalastista huolimatta tuo vielkäin isompi kulli tuntui taivaalliselta. Antti nosti reiteni olkapäilleen jolloin sain vaan olla rentona ja ottaa vastaan kun hän nussi kuin viimeistä päivää. Valtava kulli pumppasi valillä kiivaasti ja nopeasti pilluni pohjaa ja välillä hän veti sen melkein kokonaan ulos ja runnoi ihania pitkiä ja syviä työntöjä.

Keskityin uudelleen nauttimaan ja alion taas olla täysillä mukana. Pyöritin peppuani ja nussin vastaan miten vain pystyin. Jossain taustalla kuulin Ninan äänen huutava orgasmin kourissa ja näin miten Jussin valtava kulli roikkui vielä paksuna panon jälkeen hänen katsellessaan meitä. Se näky vie minut lopullisesti uuteen orgasmiin ja samalla tunsin miten myös Antti pääsi huipulle. Karjasten han laukaisi spermasuihkun aivan pilluni pohjalle. Työsi vielä muutaman nautinnollise työnnön ja rentoutui sitten reisieni välissä. Sain muutamia ihania syviä kielareita molemmilta ihanilta panokoneilta vuorotellen. Ja kiitokset ihanasta nainnista ja priimapillusta.

Myös Nina ja Tommi olivat pääseet huippuihinsa ja painumme koko porukka jäähdyttelemään kuumia pilluja ja kulleja ihanaan järveen.

Myöhemmin nukkumaan mennessä Tomi kysyi mun tunnelmia; nyt kun koko perheen äijät olivat nussineet. Olihan se ihan uskomatonta, mutta jotenkin ihan hienoakin. Ja välit koko perheen kesken on kyllä ihanan rennot ja välittömät olleet siitä lähtien. Ei olla sen koomin kimppanaitu. Mutta pakko myöntää että varmaan vielä joskus, jos tulee sopiva tilanne... Se peppu&pimppipano yhtaikaa jäi vähän kiinnostamaan...

4

42266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jormana

      kuin kirjottamaan peppu&pimppi tarinaa. väkisinkin ottaa eteen.

    • E-zuod

      Joo...perhetuttui
      Nää jannut on tosi isomunasii...
      Tomilla oli joku 10/2,5
      Antilla selkeesti kookkaampi 11/3
      Ja Jussilla 12 sentin hirviö, ainaski 3,5 paksu.
      Siis ihan täydessä seisokissa.

    • nimetön-

      ohh, tuntui ihan tuolla alhaalla asti kun luki tuota tekstiä. miten joku osaakin kirjoittaa noin kiihkeästi. lisää vaan kimppakivaa! pakko sanoa että alkoi tehdä mieli :P

    • xdo

      hyvä tarina kyl :) kummasti alkoi alapäässä sykähdellä :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe