Armi Jäger AP80 (AK-47 .22LR) kivääristä napsahti iskuripiikki poikki. Tietääkö kukaan mistä saisi ostettua uuden iskuripiikin ?
AP80:een uusi iskuripiikki
9
1033
Vastaukset
- Eino perärööri alajaakkola
on niin harvinainen malli. ei oo, ei tilata, eikä myydä
-asekauppias- ap-80
itse sorvautin piikin asesepällä... elä ihmeessä myy kyseistä asetta... halvin käytetty minkä olen löytänyt on maksanut 400e
- fennoman
naksuttelitkos tyhjiä.Vie asesepälle,pienimmällä vaivalla pääset.Tai huutonettiin myyntiin,siellähän on muutenkin aseita jotka eivät kauppoihin kelpaa tai muuten uskomaton hintapyynti.
Tapauksessasi suosittelisin seppää. - Fiilaten ja...
Pidä osat tallessa ja soita lähimmälle asesepälle. Aseseppä tekee tuollaisen piikin yleensä helposti, tai kertoo jonkun joka sen tekee. Katsele ympärillesi, suvussa tai tuttavapiirissä on usein joku, jolta sujuvat tuollaiset työt.
Lähimmältä ampumaseuralta, varsinkin pistooliampujilta kannattaa kysyä, he saattavat tuntea kaverin joka osaa.
Jonkun kympin saat siitä varmaankin maksaa, mutta elämä on. Olisitko halukas myymään kyseisen lelun vaikka rikkinäisenäkin?
Hintaa ei sitten kannata liikaa odottaa, maksan 150-200€ muusta kunnosta ja laukausmääristä riippuen.- aasfasfsfasf
joo niitä saa kaikista hyvin varustetuista ruokakaupoista ja sillee mistä millonki
- armijaeger
Armi jäger ap84(22lr) tuli hankittua joka oli valmiiksi purettuna. Kasattuna se ampuu vain sarjaa!? Oiskokellään kuvia sen sisuskaluista että näkis mitäsieltä puuttuu/on väärin. Muutkin mallit pitäs olla aikalailla samanlaisia...
- AR-15
Minulla myös ongelma Adler jager ap 74 lipas puuttuu, kyselin jo aiemmin mutta taitaa olla kiven alla.Niitä räjäytyskuvia saattas löytyä ,mutta asesepät taitaa olla paras vaihtoehto noihin ongelmiin.
- 0000000000OOOO9999
No mitä sinä siinä onhan sulla nyt konepiekkari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850