AP80:een uusi iskuripiikki

bar28

Armi Jäger AP80 (AK-47 .22LR) kivääristä napsahti iskuripiikki poikki. Tietääkö kukaan mistä saisi ostettua uuden iskuripiikin ?

9

1281

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eino perärööri alajaakkola

on niin harvinainen malli. ei oo, ei tilata, eikä myydä

-asekauppias

• ap-80

itse sorvautin piikin asesepällä... elä ihmeessä myy kyseistä asetta... halvin käytetty minkä olen löytänyt on maksanut 400e

• fennoman

naksuttelitkos tyhjiä.Vie asesepälle,pienimmällä vaivalla pääset.Tai huutonettiin myyntiin,siellähän on muutenkin aseita jotka eivät kauppoihin kelpaa tai muuten uskomaton hintapyynti.

Tapauksessasi suosittelisin seppää.

• Fiilaten ja...

Pidä osat tallessa ja soita lähimmälle asesepälle. Aseseppä tekee tuollaisen piikin yleensä helposti, tai kertoo jonkun joka sen tekee. Katsele ympärillesi, suvussa tai tuttavapiirissä on usein joku, jolta sujuvat tuollaiset työt.

Lähimmältä ampumaseuralta, varsinkin pistooliampujilta kannattaa kysyä, he saattavat tuntea kaverin joka osaa.

Jonkun kympin saat siitä varmaankin maksaa, mutta elämä on.

• Olisitko halukas myymään kyseisen lelun vaikka rikkinäisenäkin?

Hintaa ei sitten kannata liikaa odottaa, maksan 150-200€ muusta kunnosta ja laukausmääristä riippuen.

• aasfasfsfasf

joo niitä saa kaikista hyvin varustetuista ruokakaupoista ja sillee mistä millonki

• armijaeger

Armi jäger ap84(22lr) tuli hankittua joka oli valmiiksi purettuna. Kasattuna se ampuu vain sarjaa!? Oiskokellään kuvia sen sisuskaluista että näkis mitäsieltä puuttuu/on väärin. Muutkin mallit pitäs olla aikalailla samanlaisia...

• AR-15

Minulla myös ongelma Adler jager ap 74 lipas puuttuu, kyselin jo aiemmin mutta taitaa olla kiven alla.Niitä räjäytyskuvia saattas löytyä ,mutta asesepät taitaa olla paras vaihtoehto noihin ongelmiin.

• 0000000000OOOO9999

No mitä sinä siinä onhan sulla nyt konepiekkari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      889
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      872
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      554
      789
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      610
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe