Katri

Estradilla

Kertakaikkisen upea joulukonsertti tänään telkusta. Mahtavaa Katri! Sinä osaat luda tunnelman ja välittää sen kuulijoille. Upea kappalevalikoima ja koskettavia katkelmia ja ajatuksia niiden välissä.

7

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli 2004 vuodelta

      ja viime joulunakin esitettiin sama! Olisihan muitakin esiintyjiä ja tuoreempia tallenteita esitettäväksi, ettei tarviasi vuodesta toiseen näyttää samoja! Ei mitään vikaa muuten Katrissa!

      • kyllä

        Ihan samaa mieltä siitä että joku muu konsertti, esim. Korisevan Arjan, olisi voitu vaihteeksi näyttää. Siitä kun on jo monta vuotta kun se tuli. Mulla on se onneksi nauhalla mut varmasti olis ollut kiinnostuneita katsojia. Ei mullakaan mitään Katria vastaan ole, päinvastoin.


      • Kyllä
        kyllä kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä siitä että joku muu konsertti, esim. Korisevan Arjan, olisi voitu vaihteeksi näyttää. Siitä kun on jo monta vuotta kun se tuli. Mulla on se onneksi nauhalla mut varmasti olis ollut kiinnostuneita katsojia. Ei mullakaan mitään Katria vastaan ole, päinvastoin.

        Tietysti sitä ihan muidenkin konsertteja voidaan näyttää, kuin Katri Helenan, se on ihan selvä.
        Kuitenkin täytyy ihmetellä, että miksei TV:ssä ole tullut Katri Helenan joulukonserttia esim. vuodelta 2005 ja nyt 2006. Molemmat oli kaikin puolin tosi upeita. Eikö niitä ole televisioitu?
        Kyllä oli ihan hieno ja kaunis tämä Sydänliiton konserttikin ei silti, mutta kun olisi uudempaakin tuotantoa. Onkohan edes Onnenonkija otettu nauhalle, että sen näkisi joskus TV:ssä? Se kun on vähän niin, että tuleeko koskaan enää näin kaikin puolin hyvää laulajaa. Toivottavasti Katri jaksaa laulaa vielä pitkään.


      • uffe
        Kyllä kirjoitti:

        Tietysti sitä ihan muidenkin konsertteja voidaan näyttää, kuin Katri Helenan, se on ihan selvä.
        Kuitenkin täytyy ihmetellä, että miksei TV:ssä ole tullut Katri Helenan joulukonserttia esim. vuodelta 2005 ja nyt 2006. Molemmat oli kaikin puolin tosi upeita. Eikö niitä ole televisioitu?
        Kyllä oli ihan hieno ja kaunis tämä Sydänliiton konserttikin ei silti, mutta kun olisi uudempaakin tuotantoa. Onkohan edes Onnenonkija otettu nauhalle, että sen näkisi joskus TV:ssä? Se kun on vähän niin, että tuleeko koskaan enää näin kaikin puolin hyvää laulajaa. Toivottavasti Katri jaksaa laulaa vielä pitkään.

        Uusia lauluja olisi ihan mukava nähdä myös tv:sta livenä. Joulukonsertissahan niitä ei ollut jostain syystä (paitsi Hiljaisuudessa uudet kuten se upein ja uusin TAIVAS SYLISSÄNI). Jos olisi ollut, se olisi piristänyt kokonaisuutta. Suoraan asiaan sanoen keskustelua kai ymmärtämättä: ei Katri Helenan konsertissa ole Arja Koriseva esiintymässä, ei se Pia eikä Anna Eriksson. Kuin vierailemassa korkeintaan..


      • Täällä
        uffe kirjoitti:

        Uusia lauluja olisi ihan mukava nähdä myös tv:sta livenä. Joulukonsertissahan niitä ei ollut jostain syystä (paitsi Hiljaisuudessa uudet kuten se upein ja uusin TAIVAS SYLISSÄNI). Jos olisi ollut, se olisi piristänyt kokonaisuutta. Suoraan asiaan sanoen keskustelua kai ymmärtämättä: ei Katri Helenan konsertissa ole Arja Koriseva esiintymässä, ei se Pia eikä Anna Eriksson. Kuin vierailemassa korkeintaan..

        Ymmärtääkseni tarkoitetaan esim. täysin Arja Korisevan omaa konserttia. Ei siis tarkoiteta, että Koriseva esiintyisi Katri Helenan konsertissa. Ainahan Katrin konsertit on vain ja ainoastaan hänen omiaan.


      • pietro
        Täällä kirjoitti:

        Ymmärtääkseni tarkoitetaan esim. täysin Arja Korisevan omaa konserttia. Ei siis tarkoiteta, että Koriseva esiintyisi Katri Helenan konsertissa. Ainahan Katrin konsertit on vain ja ainoastaan hänen omiaan.

        samanlaisia kummituksia katri kuin korinakin!kotimaisen ns. musiikin konsertit kiellettävä


      • ihme
        pietro kirjoitti:

        samanlaisia kummituksia katri kuin korinakin!kotimaisen ns. musiikin konsertit kiellettävä

        ite oot? ilmeisesti tyhmä kun vasemman jalan saapas,jos et suomalaisen musiikinpäälle ymmärrä. tai suomalaisten esittämän musiikin päälle...mut rauha sullekin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe