Katri

Estradilla

Kertakaikkisen upea joulukonsertti tänään telkusta. Mahtavaa Katri! Sinä osaat luda tunnelman ja välittää sen kuulijoille. Upea kappalevalikoima ja koskettavia katkelmia ja ajatuksia niiden välissä.

7

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli 2004 vuodelta

      ja viime joulunakin esitettiin sama! Olisihan muitakin esiintyjiä ja tuoreempia tallenteita esitettäväksi, ettei tarviasi vuodesta toiseen näyttää samoja! Ei mitään vikaa muuten Katrissa!

      • kyllä

        Ihan samaa mieltä siitä että joku muu konsertti, esim. Korisevan Arjan, olisi voitu vaihteeksi näyttää. Siitä kun on jo monta vuotta kun se tuli. Mulla on se onneksi nauhalla mut varmasti olis ollut kiinnostuneita katsojia. Ei mullakaan mitään Katria vastaan ole, päinvastoin.


      • Kyllä
        kyllä kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä siitä että joku muu konsertti, esim. Korisevan Arjan, olisi voitu vaihteeksi näyttää. Siitä kun on jo monta vuotta kun se tuli. Mulla on se onneksi nauhalla mut varmasti olis ollut kiinnostuneita katsojia. Ei mullakaan mitään Katria vastaan ole, päinvastoin.

        Tietysti sitä ihan muidenkin konsertteja voidaan näyttää, kuin Katri Helenan, se on ihan selvä.
        Kuitenkin täytyy ihmetellä, että miksei TV:ssä ole tullut Katri Helenan joulukonserttia esim. vuodelta 2005 ja nyt 2006. Molemmat oli kaikin puolin tosi upeita. Eikö niitä ole televisioitu?
        Kyllä oli ihan hieno ja kaunis tämä Sydänliiton konserttikin ei silti, mutta kun olisi uudempaakin tuotantoa. Onkohan edes Onnenonkija otettu nauhalle, että sen näkisi joskus TV:ssä? Se kun on vähän niin, että tuleeko koskaan enää näin kaikin puolin hyvää laulajaa. Toivottavasti Katri jaksaa laulaa vielä pitkään.


      • uffe
        Kyllä kirjoitti:

        Tietysti sitä ihan muidenkin konsertteja voidaan näyttää, kuin Katri Helenan, se on ihan selvä.
        Kuitenkin täytyy ihmetellä, että miksei TV:ssä ole tullut Katri Helenan joulukonserttia esim. vuodelta 2005 ja nyt 2006. Molemmat oli kaikin puolin tosi upeita. Eikö niitä ole televisioitu?
        Kyllä oli ihan hieno ja kaunis tämä Sydänliiton konserttikin ei silti, mutta kun olisi uudempaakin tuotantoa. Onkohan edes Onnenonkija otettu nauhalle, että sen näkisi joskus TV:ssä? Se kun on vähän niin, että tuleeko koskaan enää näin kaikin puolin hyvää laulajaa. Toivottavasti Katri jaksaa laulaa vielä pitkään.

        Uusia lauluja olisi ihan mukava nähdä myös tv:sta livenä. Joulukonsertissahan niitä ei ollut jostain syystä (paitsi Hiljaisuudessa uudet kuten se upein ja uusin TAIVAS SYLISSÄNI). Jos olisi ollut, se olisi piristänyt kokonaisuutta. Suoraan asiaan sanoen keskustelua kai ymmärtämättä: ei Katri Helenan konsertissa ole Arja Koriseva esiintymässä, ei se Pia eikä Anna Eriksson. Kuin vierailemassa korkeintaan..


      • Täällä
        uffe kirjoitti:

        Uusia lauluja olisi ihan mukava nähdä myös tv:sta livenä. Joulukonsertissahan niitä ei ollut jostain syystä (paitsi Hiljaisuudessa uudet kuten se upein ja uusin TAIVAS SYLISSÄNI). Jos olisi ollut, se olisi piristänyt kokonaisuutta. Suoraan asiaan sanoen keskustelua kai ymmärtämättä: ei Katri Helenan konsertissa ole Arja Koriseva esiintymässä, ei se Pia eikä Anna Eriksson. Kuin vierailemassa korkeintaan..

        Ymmärtääkseni tarkoitetaan esim. täysin Arja Korisevan omaa konserttia. Ei siis tarkoiteta, että Koriseva esiintyisi Katri Helenan konsertissa. Ainahan Katrin konsertit on vain ja ainoastaan hänen omiaan.


      • pietro
        Täällä kirjoitti:

        Ymmärtääkseni tarkoitetaan esim. täysin Arja Korisevan omaa konserttia. Ei siis tarkoiteta, että Koriseva esiintyisi Katri Helenan konsertissa. Ainahan Katrin konsertit on vain ja ainoastaan hänen omiaan.

        samanlaisia kummituksia katri kuin korinakin!kotimaisen ns. musiikin konsertit kiellettävä


      • ihme
        pietro kirjoitti:

        samanlaisia kummituksia katri kuin korinakin!kotimaisen ns. musiikin konsertit kiellettävä

        ite oot? ilmeisesti tyhmä kun vasemman jalan saapas,jos et suomalaisen musiikinpäälle ymmärrä. tai suomalaisten esittämän musiikin päälle...mut rauha sullekin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      1
      3050
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      7
      2103
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      112
      1722
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1041
    5. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      972
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      122
      938
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      35
      754
    8. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      66
      675
    9. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      50
      667
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      625
    Aihe