Salarakas

salarakas47

Onko sinulla salarakas ? minulla on ja itseasiassa niitä on neljä.. olen 47v.nainen ja naimisissa.. tapailen salarakkaitani aina silloin tällöin. Mieheni tietää heistä ja hyväksyy heidän olemassaolonsa kunhan en jätä häntä ja haluan rakastella myös hänen kanssaan. Onko salarakkaus yleistä pitkien avioliittovuosien aikana ... onko sinulla salarakas ?

7

21465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnnnnnnn

      8..kyllä on välillä kyrpä kovilla..Vitun Idiootti!!!

      • kauniskin vielä

        On
        Varsin viehättävä yh nainen. Kaunis, kokeilunhaluinen ja kiihkeä. Varsin mukava piristys tylsään koti seksiin.


      • Riitta-Leena
        kauniskin vielä kirjoitti:

        On
        Varsin viehättävä yh nainen. Kaunis, kokeilunhaluinen ja kiihkeä. Varsin mukava piristys tylsään koti seksiin.

        Oli mieheni eläessä ja vieläkin on.
        Mies oli vaan minun moraalini tähden.
        Kyllä vanhat miehet on ihania ne antaa lahjoja kun annan suuseksiä.
        Nytkin on useampi "rakas", no niitä on ollut luultavasti 3-400 elämäni aikana.
        Nyt pitää lopettaa kun rakkaani tuli vierailulle.


    • kateellinen

      Huntti käteen kolahtaa,niin molo poskeen vilahtaa.

    • viiskybä

      Mulla oli ihan oikeesti kolme naista yhtäaikaa ja oma vaimo neljäntenä.Kukaan heistä ei tiennyt toisistaan.Aika sovittelua oli.
      Lisäksi vaimon siskon kanssa heittelimme kiihkeitä meilejä ja tekstareita.Haluasin rakastella myös hänen kanssaan, mutta katotaan kuinka se onnistuisi.Käydessämme halailimme tervehdykseksi pitkät halit ja kahden ollen suutelimme ja hyväilimme toisiamme.

    • on salarakas

      ...ja en voisi kuvitella eläväni ilman häntä, olen keski ikäinen nainen ja miehenion samanikäinen, mutta jotenkin vaan ei meidän yhteinen seksimme riitä minulle, kaipaan jotain juuri salaista ja itseäni nuorempaa, minulla oli jo ennen nykyistä mies ystävääni tämä kyseinen "salarakas" josta en ole luopunut, kukaan ei tiedä että minulla on tämä ns.vierasmies
      olemme tapailleet jo usean vuoden, hän on vapaa joten me vietämmä aina silloin tällöin, muutama kerta vuodessa vkl yhdessä, käyn niin sanotusti lataamassa akkuja ja rentoutumassa hänen luonaan, ja taas jaksaa arjen askareissa, olemme joskus keskustelleet asiasta ja todenneet, että meitä yhdistää muukin kuin seksi, vuosien aikana kehittynyt ystävyys...

    • ttt69

      Minulla on kuusi nais puolista salarakasta ja sitten on muutama pari jota käyn auttelemassa säännöllisesti kaiken huipuksi vielä pari bi miestä kaverina joten työ sarkaa on..Näitä olen harrastellut jo n.20 vuotta ja hyvin menee..kysyntää olisi enemmänkin mutta aikaa ei pysty järjestämään..ja minä n.38v ja kohtuu työkalulla varustettu sporttinen mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe