Dtm

"Tiinu"

Tämmöistä kyselisin, että millainen paikka on tuo Helsingin Dtm? Uskaltaako sinne mennä tämmöinen "tyttö"? Mikä on reaktio, jos paljastun, kuten melko varmasti tulisi käymään? Olen vasta aloittelia näissä jutuissa.

23

6098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valerie_S

      DTM on ehdottomasti paras paikka Suomessa mennä ulos. Piste. On myös epätodennäköistä että olisit ainoa tv siellä, ainakaan isompana bile-iltana.

      Ensimmäiseksi unohda ajatus "mitä jos paljastun".. Toistaiseksi tapaamistani sadoista-tuhannesta tv:stä ympäri maailman vain pari pystyy menemään oikeasti läpi (minä en kuulu niihin), ja yleensä ne päätyvät TS-polulle. Ole ylpeä siitä mitä olet äläkä välitä muista. Tai tietysti, jos olet läpimenevä niin ole entistä onnellisempi. Iso-Roballa saatat saada huuteluakin, itse huutelen yleensä takaisin mutta helpommalla tietysti pääsee olemalla hiljaa.

      Vaikka olisit millainen huuhkaja niin DTM:ssä kukaan ei ole sinulle ikävä. Jos on niin henkilö on väärässä paikassa ja poket heittävät sen kyllä pihalle. Pitkiä katseita saatat toki saada, mutta ei koskaan mitenkään pahalla. Jos olet avoin, positiivinen ja jopa hauskan oloinen niin saattaapa olla että löydät vaikka millaista seuraa. Mutta kannattaa olla realisti: jos et etukäteen tunne ketään etkä ole aktiivinen, kukaan ei välttämättä tule tutustumaan sinuun.

      Jos olet vasta tulemassa ulos, ehkä helpointa on mennä sinne kun yläkerrassa on SMFR klubi-ilta. Siellä on varmasti muitakin tyttöjä ja voit käydä helposti ottamassa tuntumaa alakerran normaalidiskoon. Mutta tosiaan, DTM on disko, jos tupakansavu ja nuorisomusiikki ei iske se ei ole mieluinen paikka. Jos taas nimenomaan haluat pitää hauskaa tyttönä, go girl.

      Useammallakin tiitillä on sinne VIP :-)

      • Valerie_S

        ..niin, oletan siis että olet TV lauseesta "tällainen aloittelija". TS:llä ei ole mitään ongelmia Dtm:ssä ja moni muukin paikka on täysin käypä vähemmänkin naiselliselle TS:lle..


      • Like a LadY
        Valerie_S kirjoitti:

        ..niin, oletan siis että olet TV lauseesta "tällainen aloittelija". TS:llä ei ole mitään ongelmia Dtm:ssä ja moni muukin paikka on täysin käypä vähemmänkin naiselliselle TS:lle..

        http://www.heseta.fi/hehku/kale.html

        Hehku on DTM:ssä joka lauantai vain naisille ja naisen oloisille.


      • SQ*

        Onko sun ihan pakko aina pukeutua mekkoon, kun sä lähdet ulos oli se sitten kauppaan tai ravintolaan? Sä kun et taida olla kumminkaan transseksuaali?


      • tyttöseksi

        Mitä sitten vaikka ei menisikään "läpi"? Jos on intohimoinen TV ja laittautunut tyylillä ja haluaa vain ulos tyttöilemään itsensä ja muiden iloksi? Entä sitten jos ja kun joku huomaa että oletkin vain laittautunut? So what? Kun sen tekee taidolla ja tyylillä niin voihan siitä iloita muutkin!


      • kiinnostaa...
        tyttöseksi kirjoitti:

        Mitä sitten vaikka ei menisikään "läpi"? Jos on intohimoinen TV ja laittautunut tyylillä ja haluaa vain ulos tyttöilemään itsensä ja muiden iloksi? Entä sitten jos ja kun joku huomaa että oletkin vain laittautunut? So what? Kun sen tekee taidolla ja tyylillä niin voihan siitä iloita muutkin!

        Usein tyttöporukassa nimenomaan tiitti kiinnostaa. Huomasin tuon kun prosessini eteni ja kiinnostus lopahti "liialliseen" naiseuteeni.


      • tyttöseksi
        kiinnostaa... kirjoitti:

        Usein tyttöporukassa nimenomaan tiitti kiinnostaa. Huomasin tuon kun prosessini eteni ja kiinnostus lopahti "liialliseen" naiseuteeni.

        Kumpi sinua itseäsi kiinnosti enemmän, mies vai nainen? Itse haaveilen voiimakkaasta miehestä joka veisi minut ja ottaisi hellästi! Mutta välillä toimem tyttökin saa polvet tärisemään :)


      • Anonyymi

        DTM on ehdottomasti paras paikka Suomessa mennä ulos???

        Mikä tää juttu DTM:n vessaraiskauksesta sitten oli?
        Koko paikka on(onneksi) lopetettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        DTM on ehdottomasti paras paikka Suomessa mennä ulos???

        Mikä tää juttu DTM:n vessaraiskauksesta sitten oli?
        Koko paikka on(onneksi) lopetettu.

        Ainakin siellä vanhassa paikassa Roballa vessoissa käytiin ristiin-rastiin, jolloin tuollainen raiskaustilanne oli ihan mahdollinen.


    • Kolmois-S

      Parempi vältellä tuollaisia räkälöitä. Tikka tapettiin DTM-illan jälkeen ja olen kuullut, että siellä on tultu raiskatuksi. Ns. vähemmistöpaikat ovat magneetteja, jotka vetävät kaikenlaisia hyväksikäyttäjiä ja sekopäitä.

    • ComLink.

      Kyllä transut paljastuu aina tai ainakin melkein. No ihmiset ainakin katselee sua huvittuneena ja kuvittelee että sä pukeudut naisten vaatteisiin vitsin vuoksi, tai sulla on muuten vaan joku "naamiaisasu"

      • aiajdjd

        En ole ainakaan Hehkussa tuollaista huvittuneisuutta huomannut. Kyllä siellä yleensä tiedetään mitä on kysessä transvestisuudessa, eikä sitä pidetä vitsinä. No löytyyhän ehkä "turisteja" jotka ovat tulleet jännityksen vuoksi vähemmistöpaikkaan. Ehkä sekin tyttö oli sellainen joka kehui arvostavansa minunlaisiani Drag Queeneja.


      • Anonyymi

        Pierun hajua siellä oli.


    • Heli---

      Että sellainen mesta se on. Että kyllä siellä on helppo seksuaalivähemmistöjä vihaavan sulautua joukkoon ja pistää sitten kämpillä transua tai homoa puukolla silmään.

      • päähän

        Ja joku sai asematunnelissa kirveestä päähän olematta sen kummemmin minkään vähemmistön edustaja...


      • juttu toi
        päähän kirjoitti:

        Ja joku sai asematunnelissa kirveestä päähän olematta sen kummemmin minkään vähemmistön edustaja...

        SMFR on?
        Kai sitä pitäisi tulla depytoimaan...


      • Valerie_S
        juttu toi kirjoitti:

        SMFR on?
        Kai sitä pitäisi tulla depytoimaan...

        http://www.smfr.net/

        Eli kinky/fetish klubi. Vaikkei itse aihe kiinnostaisikaan moni tiitti on aloittanut noista piireistä koska siellä kukaan ei ihmettele vaikka pukeutuisi miten.

        Ja joo, Hehku-klubi on toinen vaihtoehto, vain naisille. http://www.heseta.fi/hehku/

        Ja laitetaan nyt vielä Kaisaniemen Tytsyjen bileet, sama kuin edellä. http://www.tytsyt.com/

        Siinä ne kolme helpointa tapaa lähteä ulos.


      • Rane
        Valerie_S kirjoitti:

        http://www.smfr.net/

        Eli kinky/fetish klubi. Vaikkei itse aihe kiinnostaisikaan moni tiitti on aloittanut noista piireistä koska siellä kukaan ei ihmettele vaikka pukeutuisi miten.

        Ja joo, Hehku-klubi on toinen vaihtoehto, vain naisille. http://www.heseta.fi/hehku/

        Ja laitetaan nyt vielä Kaisaniemen Tytsyjen bileet, sama kuin edellä. http://www.tytsyt.com/

        Siinä ne kolme helpointa tapaa lähteä ulos.

        Mistä sä ostat sukkahousus ?


      • Celluloid

        Ja sitten voi tietty miettiä, kenen kanssa lähtee kämpille vai lähteekö kenenkään.


      • Anonyymi
        Rane kirjoitti:

        Mistä sä ostat sukkahousus ?

        Öööh.


    • Denier

      Kyllä minä luulisin että uskallat, ainakin
      isoimpiin bileisiin. Minäkin olen ollut ja
      en paljastumista pelännyt. Tiesin sen ilman
      muuta tapahtuvan.

      Aina on niitä jotka katsoo "kieroon" meitä
      "tyttöjä" tai hieman varttuneempia "naisia"
      (kuten minä), vaan älä anna sen häiritä. Mat-
      ka sinne ja sieltä pois voi olla "mielenkiin-
      toisempi". Joten rohkeasti vaan joukkoon seka-
      laiseen.

    • pomo on markku

      toi pomo se markku on hu*ra

      • Anonyymi

        Markku Kura.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe