Metsän petoko?

saunatonttutyttö

Mä olin viettämässä rauhaisaa kesälomaani mummon mökillä jossain ihan korvessa. Mökkiin ei tullu ees sähköö ja iltasin jouduin istumaan kynttilän valossa lukemassa romanttisia kirjoja.
No eräänä iltana päätin sitten lämmittää rantasaunan, jonne tietenkin piti kantaa vedet läheisestä lammesta.
Hain saunalta kaksi sankoa ja lähdin talsimaan lammelle päin.
Kuulin kuinka metsässä liikahti joku, mutta pelottomana tyttönä jatkoin matkaani, luullen että siellä oli jonkin sortin metsän elukka.
Kun tulin rantaan täytin sangot ja olin jo lähdössä takaisin kun metsästä eteeni ilmestyi nuori, harvinaisen hyvännäköinen, mies.
Hän kyseli minulta minne kannan vesiä ja vastasin hiukan ärtyneenä että saunaan, koska en oikein tykännyt kuokkavieraista.
Mies pyysi päästä mukaan ja minä vastasin jyrkän EIn hänenlle. Hän astui eteeni ja katsoi syvälle silmiini. Ne olivat tumman siniset. Niin tummat etten ollut koskaan nähnyt sellaisia.
Mies siveli hiljaa poskeani enkä voinut estää häntä koska käsissäni olivat vettä täynnä olevat sangot.
Suljin silmäni ja kuuntelin kun mies hiljaa, kähisevällä äänellään, kertoi että oli tarkkaillut minua koko viikon minkä olin mökillä asustellut. Sen jälkeen hän painoi silkin pehmeät huulet huuliani vasten.
Sangot putosivat maahan kun kietaisin käteni miehen kaulaan ja aloin kiivaan kieli työskentelyn hänen kielensä kanssa. Mies nosti minut ilmaan ja vei läheisen puun alle. Hän laski minut varovasti maahan edelleen suudellen kanssani kuin viimeistä päivää.
Hivelin hiljaa meihen niskaa ja hän työnsi kätensä paitani sisään.
En voinut uskoa tätä todeksi, mutta sitten mies jo kysyi olenko taivaasta lähetetty enkeli. Mies ei vaatinut vastausta vaan alkoi hiljalleen siirtyä alemmas jättäen minut haukkomaan henkeäni voimakkaiden tunteiden riepotellessa minua.
Hän veti shortsini ja stringini pois ja levitti jalkojani. Pyysin häntä sittenkin lopettamaan, jos vaikka mummoni olisi yht äkkiä saanut päähänsä tulla visiitille, mutta mies ei kuunnellut. Hetken päästä en minäkään enää estellyt kun hän aloitti harkitun ja varman liikehdintänsä kielellään alapäässäni. Tunsin räjähtäväni kun hän työnsi kieltään sisääni. Hän tiesi etten pystyisi kovin kauan pitkittämään nautintoani ja alkoikin siksi nousta ylemmäs suutelemaan kasvojani, mutta käsillään hän jatkoi hyväilyäni. Suutelimme kiihkeästi ja tiesin mihin koko tilanne johtaisi. Nostin katsettani ja huomaamattani aloin avata miehen housuja. Yllätyin itsekkin omasta reaktiostani, mutta ajattelin että antaa mennä vaan.
Kun sain miehen housut riisuttua tunsin pörtyväni. En koskaan ennen ollut nähnyt niin suurta kalua. Peläsin kuinka kovaan minuun tulisi sattumaan jos mies tekisi sen mitä hänen naamansa virnistys lupasi.
Aloin kuitenkin hiljaa hyväilemään hänen suuren suurta veitikkaansa ja mies tuntui pitävän siitä erittäin paljon. Käskin hänen menevän selällee nurmikolle että pystyisin auttamaan hänen hätäänsä. Kun mies teki niin kuin olin pyytänyt, siirsin hiuksiani hieman ja suutelin hellästi kalunsa päätä. Mies urahti tyytyväisenä ja käski jatkamaan. Otin milli kerrallaan melkein koko kalun suuhuni, mutta suuni taisi sittenkin olla liian pieni. Minun ei tarvinnut kuin vähän aikaa hyväillä suullani häntä, kun hän jo kiihkonsa vallassa sysäsi munt pois ja kaatoi seläleen maahan. Ennen kuin huomasinkaan oli hän jo minun sisälläni. Tunne oli mahtava ja vaikka hän olikin niin suuri ei minuun sattunutkaan yhtään. Olinhan jo kylläkin erittäin kiihottunut koko hommasta.
Mies aloitti työskentelynsä hitaasti, mutta vähitellen työnnöt alkoivat nopenemaan. Minä pyysin miestä jo päästämään minut tästä kiusauksesta ja niin mies tosiaan teki. Hän työnsi muutaman hitaan työnnön ja sen jälkeen pari erittäin nopeaa. Tunsin kuinka hyvä olo lähti hiljaa, kuin varkain, hiipimaan kropassani ja vihdoin viimein huusin kiihkoani, ihanimmassa orgasmissa minkä olin koskaan saanut.
Mies naurahti ja jatkoi aikansa kunnes kohta hänkin jo ynähteli ja tunsin lämpimän aineen purkautuvan sisääni.
Mies kierähti viereeni ja sanoi hiljaa kiitos.
Makasimme aikamme vierekkäin ja sitten nousin keräämään sangot maasta ja hain uudelleen vettä rannasta.
Mies kysyi uudelleen sitä saunaan pääsyään ja tällä kertaa en laittanut vastaan.
Ehkä mielipiteeni muuttamiseen oli jokin vaikutus miehen uudestaan heräävällä veitikalla...

5

3405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luis

      MOI MÄ OON HESALAINEN JA MÄ OON LUKENNUT SUN VIESTIN NYT MÄKIN HALUAN SUA...MAILAA JOS SULLE KELPAA!!!

      • saunatonttutyttö

        kerroppa miks ihmeessä mun sut pitäs valita??
        ja kuka sä olet...??


      • luis
        saunatonttutyttö kirjoitti:

        kerroppa miks ihmeessä mun sut pitäs valita??
        ja kuka sä olet...??

        MOI KULTA MÄ HALUAN SUA HALUATKO SÄ MUA????
        MISSÄ SÄ ASUT JA IKÄS?
        VOIDAANKO TAVATA??
        MAILAA JOS SULLE KELPAA?


      • saunatonttutyttö
        luis kirjoitti:

        MOI KULTA MÄ HALUAN SUA HALUATKO SÄ MUA????
        MISSÄ SÄ ASUT JA IKÄS?
        VOIDAANKO TAVATA??
        MAILAA JOS SULLE KELPAA?

        sä oot kuiteski mun joku ilkeä kamu joka kiusaa mua ;)
        ja sitä paitsi sä et oo laittanu sähköpostis osotetta tai sitt mä en vaan löydä sitä...


    • Hohhoijaa

      keksisit parempaa kirjottamista tai sitt älä kirjota ollenkaan!!!
      ääliö..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe