olen tehnyt flash oppaita about..max.2 min koko 25-30mt aika isoja..eikö...Haluasin muuntaa niitä pienemmiksi..mutta en ymmärrä miten homman hoidan, ja millä..olen nähnyt webissä oppaita jotka ovat myös 2-3 min..mutta koot ovat vain 3-10mt..toimivat kyllä Quicktimella (Väli enter).Eli millä voin muuntaa kyseiset flashit pienemmiksi jotka olen tehnyt,onko ohjelmaa jolla sen vois toteuttaa.VLC:llä olen muunnellut nyt, mutta sielläkin valikoissa Mov-tiedostot eivät ole mahdollista valita,ainoastaan mpeg1 muotoon.Olenko ihan väärillä jäljillä...help
Flashin kokoja
muuttaa haluaa
1
265
Vastaukset
- vaikkavaikka
Jos on paljon kuvia, pudota laatua publish-kohdassa.
Jos on tekstiä, valitse joku systeemifontti kuten Times, jotta flashin ei tarvitse sisällyttää kirjaimia swf:ään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936