Saako laajakaistaan pelaamaan fax:ia?
Saako esim officen kylkeen jotain fax ohjelmaan..?
FAX laajakaistaan
9
2161
Vastaukset
- zxcvbnm
Jossain täytyy olla fax-serveri, jolle lähetettävä faksi toimitetaan. Tämä sitten tunkee faksin puhelinverkkoon. Yleensä tällainen serveri hoitaa firman kaiken fax-liikenteen.
Jotkin kännykät pystyvät lähettämään fakseja, sellaisen kännykän kytkeminen tietokoneeseesi toisi ulottuvillesi faksausmahdollisuuden.
Kannattaako se vai ei, riippuu sinusta, faksithan ovat katoavaa kansanperinnettä . . .- faxaaja
Joskus on tarvetta laitta tietoja faxilla esim afrikkaan.Ei niillä ole vielä e-meilejä ym.Lisksi on fax:attva juuri niitä tietoja joita ei suositustenmukaan pitäisi lähettää e-postaamalla.....
- vaksittaja
faxaaja kirjoitti:
Joskus on tarvetta laitta tietoja faxilla esim afrikkaan.Ei niillä ole vielä e-meilejä ym.Lisksi on fax:attva juuri niitä tietoja joita ei suositustenmukaan pitäisi lähettää e-postaamalla.....
Tavaraa ulkomaille (-mailta) niin fax on välttämätön.
Nokia kommunikaattorissa ( nokia 9500) on erinomainen faxi ja niitä on huutonetissä kohtuuhalvalla käytettyjä.Samalla tulee edge-gprs netti jne jne
- mutta ainakin
XP:ssä ilmeisesti on faksi - windows XP faksikonsoli. Eikös tuo riitä? Ok, tää on taas tyhmä kommentti, nyt ne kaikki haukkuu mut :))))
- zxcvbnm
Jossain pitää olla faksimodeemi, joka pukkaa faksin puhelinverkkoon.
- kokeilin ja
zxcvbnm kirjoitti:
Jossain pitää olla faksimodeemi, joka pukkaa faksin puhelinverkkoon.
mulla ainakin toimii, eli mulla sit on faksimodeemi jossain.
- faxaaja
popfax niminen faxipalvelu toimii kokeilu faksit lähtee vielä ilmaiseksi.
- tarvisinfaxinkans
Ei se kyllä ilmainen ole... 50e/vuosi 0.05c/faxi tai alkava minuutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647