Jos lapsellanne / tuttunne lapsella on ollut vaippa vielä yli 4-vuotiaana, mikä on ollut siihen syynä? Fyysiset vai emotionaaliset syyt vai vanhempien laiskuus.
vaipoista
3
1085
Vastaukset
- ihmetellyt
Tuttavaperheessä esikolla oli 4v vaipat kokoajan. Syynä vanhenpien laiskuus opettaa potalle. Ja kuulemma halpompi vetää vaan vaippapöksyt jalkaan...
- ...
Yhessä tuttavaperheessä lapsi pompottaa vanhempiaan ja vanhemmat eivät ole tiukkoina. Lapsi esim. sanoo ettei tänään halua potalle, eikä sitten vanhemmat sano siihen mitään vaan tyytyvät vastaukseen. Mielestäni pottaharjoitttelussa on tärkeää vanhemman aktiivisuus, innostaminen ja potalle vieminen.
- wertu
yhdessä tuttava perheessä 15v 16v pojat ja 7 8 5 tytöt pompottelee vanhempiaan vaikka ovat oppineet käymään vessassa he tekevät tahalleen housuun jos eivät vaippoja saa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 681103
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r71932Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799