vaipoista

mammaliini**

Jos lapsellanne / tuttunne lapsella on ollut vaippa vielä yli 4-vuotiaana, mikä on ollut siihen syynä? Fyysiset vai emotionaaliset syyt vai vanhempien laiskuus.

3

1085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetellyt

Tuttavaperheessä esikolla oli 4v vaipat kokoajan. Syynä vanhenpien laiskuus opettaa potalle. Ja kuulemma halpompi vetää vaan vaippapöksyt jalkaan...

• ...

Yhessä tuttavaperheessä lapsi pompottaa vanhempiaan ja vanhemmat eivät ole tiukkoina. Lapsi esim. sanoo ettei tänään halua potalle, eikä sitten vanhemmat sano siihen mitään vaan tyytyvät vastaukseen. Mielestäni pottaharjoitttelussa on tärkeää vanhemman aktiivisuus, innostaminen ja potalle vieminen.

• wertu

yhdessä tuttava perheessä 15v 16v pojat ja 7 8 5 tytöt pompottelee vanhempiaan vaikka ovat oppineet käymään vessassa he tekevät tahalleen housuun jos eivät vaippoja saa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2227
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      68
      1103
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      936
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      71
      932
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      905
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      10
      868
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      868
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      858
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      799
    Aihe