Niin että siitä Equalizeristä (mites se nyt kirjotettiinkaan). Mulla on kahva ja terä mutta kolmas osa puuttuu. Mistäköhän se löytyisi? Mä oon jo tullu Underdarkista (Uumenalasta) pois ja mennyt takaisin ja tappanut kaikki drowt Ust Nathasta. Että silleen.
Equalizer mikä lie
kuminauha
2
316
Vastaukset
- Pelimies-77
Equalizer Swordin kolme eri osaa löytyy seuraavista paikoista:
Pommel Jewel: Irenicuksen luolisto (pelin alussa)
Hilt: Mind Flayerit Underdarkissa
Blade: Beholderluolat Underdarkissa - Pelihullu
Kolmas osa löytyy Uumenenalasta, se on siellä missä on illithidejä eli mielenmylkijöitä.( eteläkäytävä ). se on yhdellä pöydällä. mut siinä on vain yksi ongelma: miten päästä pois illithidien vankilasta? sen tiän et joku tärkee pääötökkä pitää tappaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666