Porto de Galinhas hotellit

Miikkael

Kertokaa edullisista hotelleista alueella? Olen lähdössä tammikuun alussa kahdeksi viikoksi, mutta hotellia en ole tahtonut vielä löytää...

6

2205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt

      en osaa sanoa hot.,mutta tuntuvat levan 3 tähtisetkin aika alkeellisia.

      • hyvää matkaa

        Olimme juuri 2 vkon lomalla Porto de Calinhasissa Marupiara hotellissa.
        Vahingossa puolihoidolla.On noin xxx tasoa majoitustilojen suhteen ja ruuan suhteen xxxx ja piha-alueen suhteen xxxx. Meri on ihan 50 m päässä ja rantaa piisaa molempiin suuntiin.
        Pousadoja on runsaasti tarjolla ja suomalaisilla matkanjärjestäjillä lienee niitä myös. Jos et ole kovin tarkka asumisestasi,niin ota pousada.
        Katso vain,ettei se ole kovin kaukana meren rannasta,sillä muutama metrikin sisämaahan lisää lämpöasteita ihan järjettömästi.
        Rannalla jaksaa kävellä,kun tuuli vilvoittaa,mutta muualla ei kovin hyvin.
        Ilmastointi on syytä olla. Tarkista se.
        Kohteena ihan mielettömän ihana. Mitään erikoista tekemistä ei ole.Rannalla kävelyä ja lenkkeilyä,uintia, caipirinhoja... ruoka hmm..suolaa ja sokeria paljon. Pieni argentinalainen ravintola keskustan poikkikadulla on paikallistenkin suosiossa ja sieltä saa ihania pihvejä,jos niistä tykkää.Ostoksiakin...käsin tehtyjä kaulakoruja,keramiikkaa paitoja ja pikkupikkubikinejä.
        Retkiä tajoavat kävelykadun varrella paikalliset yrittäjät. Uskaltautukaa matkaan.Mekin kävimme ja oli hienoa. Valitettavasti en voi sivun sääntöjen mukaan mainostaa ketään nimeltä.
        Käykää lautoilla laskuveden aikaan riutoilla katsomassa meren eläviä. Omalla reissulla,ei järjestetyllä. Myös merihevosia pääsee seuraavan niemen kärjessä olevaan jokisuistoon katsomaan.
        Retkeilkää omin neuvoin.vaikka yhteistä kieltä ei ehkä olekaan. Kädet ja kaikki maailman kielet selvittävät kyllä asioita.Me emme ainakaan kokeneet,että olisimme olleet kieliumpiossa. Painakaa muutamia portugalin sanoja muistiin. Siitä se lähtee.
        Ja vielä lopuksi 50-60 suojakerroin ja kunnolla otsaan ja niskaan myös. Kannattaa uskoa!
        Pipokin on asiaa. Aurinko todellakin paistaa korkeelta ja kuumasti!
        Ihana paikka! Otatteko matkalaukkuun mukaan?


      • lottta

        olin ihan vasta canto do mar nimisessä pousadassa ja hyvä oli. aamupalalla sämpylää, leikkeitä, hedelmiä, munakokkelia, nakkeja, kahvia/mehua/vettä/kaakaota/teetä ja kakkuja. majatalo on pieni (12huonetta) ja kaikki asukkaat ovat suomalaisia ;)


    • ilp

      minä olin vuosi sitten qurigo nimisessä hotellissa tai malatalo mikä lie ihan kylän keskustan lähellä tosi mukavalla etäisyydellä palveluista kaupat lähellä kylän pääkatu vieressä kylän ranta kävelymatkan päässä ja se kylän ranta on paras uimiseen katseluun ja oleskeluun, jos meet ko. hoteliin ota parvekkeelinen huone niitäkin on ja ilman. vaatimaton mutta muuten ihan mukava.aamiainenkin on mutta vaatimaton . mikali vaadit tasoa hotellilta niin sitten on mentävä monen kilometrin päähän kylän raitilta ja kuljettava taksilla.mitä pidemmälle meet sitä tasokkaampaa on.itse matkustelen paljon ja en vaadi hotelleilta mitään ihmeellistä vaan siisteyttä ja rentoa palvelua ja olen todennut että monessa paikassa ne pinet hotellit on parhaita ja rennoppia . kyllä noi riu hotellit on ihan omaa luokkaansa mutta tarviiko lomailijan koko aikaa hotellissa olla.

    • on hyvä

      hotelli, mutta vähän syrjässä. Suosittelenkin mieluummin jotain pousadaa. Ýhdessä tuli sattuneesta syystä vierailtua...

    • Maara68

      Pari kertaa on tullu vietettyä Porto De Galinhakses loma ja oon asustettu Pousada Do Galossa (Tjäreborgin hotla). Ihan rannalla oleva pieni hotelli. Todella ystävällinen henkilökunta, runsas aamupala ja siisti hotelli. Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe