Sims 2 lemmikit - peseminen?

Miten ihmeessä mä saan pestyä koiran? Mulla on se pelin oma kallein kylpyamme ja koira lähtee joka kerta karkuun, kun sitä kutsuu. Mutta toruakaan se peli ei anna. O_x Se koira on niin likainen että se haisee.

Entä onko huijauskeinoa saada karannut lemmikki takaisin? Toinen tosi hyvä koirani koirani karkasi, kun tuli tulipalo.
5462
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Amme saattaa olla sellaisessa paikassa, ettei koira mahdu pesemään varatussa tilassa.
Yleensä, jos koira ei tule kutsuttaessa, menee simi toruen hakemaan sitä.
Koodi keinoin saat homman hoideltua, vaikka boolPropilla, vetämällä hygienian vihreäksi.

Äänestä

mielestäni jos koirallasi on kaulapanta niin voi soittaa jonnekin löytyeläinkotiin mutta jos ei ole kaulapantaa niin ei mahda mitään. täytyy vain toivoo että koira palaa. sanokaa jos olen väärässä ;>

Äänestä

Karoline__, Olet väärässä.

Multa katos lemmikki ja tuli ilmoitus et pitää ilmoittaa tähän jne jne...
Mie en kattonut niit tarkemmin. Mutta kuulemma jos lemmikillä on kaulapanta joku löytää sen. Jos ei, niinkuin mulla, niin pitää ilmoitaa sen karanneen... En vaa tiiä minne!

Äänestä

Eli nyt kun tässä nähänn millainen on kakkonen onko se kolmosta parempi vai huonompi voisiko joku kertoa???

Äänestä

Mulla on sama ongelma tällä hetkellä... Mun susi karkas ja en löydä sitä enää!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

tibby kirjoitti:

Miten ihmeessä mä saan pestyä koiran? Mulla on se pelin oma kallein kylpyamme ja koira lähtee joka kerta karkuun, kun sitä kutsuu. Mutta toruakaan se peli ei anna. O_x Se koira on niin likainen että se haisee.

Entä onko huijauskeinoa saada karannut lemmikki takaisin? Toinen tosi hyvä koirani koirani karkasi, kun tuli tulipalo.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu