Miten ihmeessä mä saan pestyä koiran? Mulla on se pelin oma kallein kylpyamme ja koira lähtee joka kerta karkuun, kun sitä kutsuu. Mutta toruakaan se peli ei anna. O_x Se koira on niin likainen että se haisee.
Entä onko huijauskeinoa saada karannut lemmikki takaisin? Toinen tosi hyvä koirani koirani karkasi, kun tuli tulipalo.
Sims 2 lemmikit - peseminen?
5
379
Vastaukset
- Esci93
Amme saattaa olla sellaisessa paikassa, ettei koira mahdu pesemään varatussa tilassa.
Yleensä, jos koira ei tule kutsuttaessa, menee simi toruen hakemaan sitä.
Koodi keinoin saat homman hoideltua, vaikka boolPropilla, vetämällä hygienian vihreäksi. - karoline__
mielestäni jos koirallasi on kaulapanta niin voi soittaa jonnekin löytyeläinkotiin mutta jos ei ole kaulapantaa niin ei mahda mitään. täytyy vain toivoo että koira palaa. sanokaa jos olen väärässä ;>
- uus tyyppä
Karoline__, Olet väärässä.
Multa katos lemmikki ja tuli ilmoitus et pitää ilmoittaa tähän jne jne...
Mie en kattonut niit tarkemmin. Mutta kuulemma jos lemmikillä on kaulapanta joku löytää sen. Jos ei, niinkuin mulla, niin pitää ilmoitaa sen karanneen... En vaa tiiä minne! - viaton3
Eli nyt kun tässä nähänn millainen on kakkonen onko se kolmosta parempi vai huonompi voisiko joku kertoa???
- Apuva
Mulla on sama ongelma tällä hetkellä... Mun susi karkas ja en löydä sitä enää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781