Miten ihmeessä mä saan pestyä koiran? Mulla on se pelin oma kallein kylpyamme ja koira lähtee joka kerta karkuun, kun sitä kutsuu. Mutta toruakaan se peli ei anna. O_x Se koira on niin likainen että se haisee.
Entä onko huijauskeinoa saada karannut lemmikki takaisin? Toinen tosi hyvä koirani koirani karkasi, kun tuli tulipalo.
Sims 2 lemmikit - peseminen?
5
362
Vastaukset
- Esci93
Amme saattaa olla sellaisessa paikassa, ettei koira mahdu pesemään varatussa tilassa.
Yleensä, jos koira ei tule kutsuttaessa, menee simi toruen hakemaan sitä.
Koodi keinoin saat homman hoideltua, vaikka boolPropilla, vetämällä hygienian vihreäksi. - karoline__
mielestäni jos koirallasi on kaulapanta niin voi soittaa jonnekin löytyeläinkotiin mutta jos ei ole kaulapantaa niin ei mahda mitään. täytyy vain toivoo että koira palaa. sanokaa jos olen väärässä ;>
- uus tyyppä
Karoline__, Olet väärässä.
Multa katos lemmikki ja tuli ilmoitus et pitää ilmoittaa tähän jne jne...
Mie en kattonut niit tarkemmin. Mutta kuulemma jos lemmikillä on kaulapanta joku löytää sen. Jos ei, niinkuin mulla, niin pitää ilmoitaa sen karanneen... En vaa tiiä minne! - viaton3
Eli nyt kun tässä nähänn millainen on kakkonen onko se kolmosta parempi vai huonompi voisiko joku kertoa???
- Apuva
Mulla on sama ongelma tällä hetkellä... Mun susi karkas ja en löydä sitä enää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755